خانه / تاپ / رستوران والک با غذاهای معمولی و دادزن های بیش از حد فعال
رستوران والک با غذاهای معمولی و دادزن های بیش از حد فعال

رستوران والک با غذاهای معمولی و دادزن های بیش از حد فعال

میدان تجریش از مناطق شلوغ و پر رفت و آمد تهران است که به دلیل واقع شدن امامزاده صالح (ع) و بازار معروف تجریش به منطقه ای زیارتی و تجارتی نیز تبدیل شده است. این موضوع در رشد رستوران های این منطقه بسیار موثر بوده است. به طوریکه در سال های اخیر شاهد رشد تعداد رستوران و کافه رستوران و حضور کافه و رستوران های معروف در این منطقه هستیم.
اما کیفیت غذای تمام رستوران و کافه های این منطقه خوب نیست. همین دلیل به شما توصیه می کنیم که برای صرف غذا در این منطقه از تهران حتما در مورد رستوران تحقیق کنید و به قولی به گدار به آب نزنید. در همین رابطه تجربه ما را از صرف غذا در رستوران والک تجریش در مجله فیدیلو بخوانید.

بعدی قبلی
رستوران والک با غذاهای معمولی و دادزن های بیش از حد فعال
رستوران والک با غذاهای معمولی و دادزن های بیش از حد فعالا
بعدی قبلی

صرف غذا به شرط یافتن صندلی خالی

نمی دانم تا به حال برای صرف غذا به رستوران های شرف الاسلامی یا مسلم در بازار تهران مراجعه کرده اید یا خیر؟ برای اطلاع آن دسته که آشنایی با این رستوران ها ندارند باید بگوییم در این رستوران ها می توانید یک وعده غذای لذیذ و با کیفیت را در صورت یافتن جای خالی میل کنید. به عبارتی اگر صندلی خالی پیدا نکنید از غذا هم خبری نیست. رستوران والک هم همین شرایط را دارد با یک تفاوت بزرگ! کیفیت غذا همه مشتریان را راضی نمی کند.
این رستوران که در یک زیرزمین بزرگ واقع شده است دارای میز و صندلی های زیادی است که با فاصله بسیار کم از چیده شده اند. از چنین چیدمانی کاملا مشخص است که مدیر رستوران توجه چندانی به دکور و ظاهر رستوران ندارد. تنها چیزی که در این رستوران جلب توجه می کند سرو غذا در ظورف مسی است که البته این روزها در بیشتر رستوران ها مرسوم است.
از لحاظ شیوه برخورد پرسنل هم باید بگوییم که رفتار کارکنان رستوران چندان دوستانه نیست و بیشتر توجه آنها به یافتن صندلی و جای خالی برای مشتریان است. این درحالیست که در شرایطی که مشتریان برای خالی شدن صندلی در انتظار ایستاده اند، دادزن های رستوران، مقابل درب ورودی بدون توجه به حضور مشتریان در سالن انتظار همچنان مردم را به رستوران دعوت می کنند. به صورت کلی باید بگوییم که اگر به حریم شخصی، برخورد پرسنل و دکور و طراحی رستوران اهمیت می دهید، والک انتخاب خوبی برای شما نیست.

بعدی قبلی
رستوران والک با غذاهای معمولی و دادزن های بیش از حد فعال
رستوران والک با غذاهای معمولی و دادزن های بیش از حد فعال
بعدی قبلی

غذای زیبا؛ اما نه چندان خوشمزه در رستوران والک

اگر چه منوی رستوران والک متنوع و به قولی پر و پیمان است؛ اما ممکن است برای برخی از ذائقه ها غذاها چندان خوشایند نباشد. به عنوان مثال کباب های کوبیده و لقمه بوی چربی گوشت داده و ماهی کبابی به خوبی مرینیت نشده و بوی نه چندان خوشایندی می دهد. با این حال غذاها در ظروف مسی به زیبایی تزئین شده و اگر چه بدون تشریفات خاصی مقابلتان قرار می گیرند، اما حداقل ظاهر خوبی دارند.
در هر حال در منوی این رستوران انواع کباب از جوجه کباب بی استخوان گرفته تا چلو کباب ترش و شیشلیک و… وجود دارد که باز هم به شما توصیه می کنیم اگر به بوی گوشت حساس هستید این غذاها را انتخاب نکنید.
زرشک پلو با مرغ و انواع پلو خوشت در منوی والک قرار دارد که به نسبت کباب ها کیفیت خوبی دارد. علاقمندان به غذاهای دریایی و فرنگی هم می توانند از منوی این رستوران غذای دلخواه خود را انتخاب کنند. در مورد قیمت ها هم با بگوییم که در والک قیمت ها نسبت به کیفیت بالاست.

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.