خانه / تاپ / رستوران رودهاوس لواسان فضایی دلنشین و غذایی باکیفیت در بهشت تهران

رستوران رودهاوس لواسان فضایی دلنشین و غذایی باکیفیت در بهشت تهران

سال‌هاست که لواسان به دلیل طبیعت زیبا و خوش آب و هوای خود مورد توجه تهرانی‌هاست. از این رو مراکز تفریحی و رستوران‌های زیادی در این شهر ییلاقی و کم‌نظیر تاسیس شده‌است. ولی کمتر رستورانی می‌تواند شما را از دل طبیعت بیرون کشیده و متقاعدتان کند که غذا را در آنجا صرف کنید. رستوران رودهاوس لواسان اما این چنین است؛ به همین بهانه سری زدیم به این رستوران جذاب و خوش‌مزه تا از حال و هوای آن برایتان بگوییم. با فیدیلیو همراه باشید.

بعد از طبیعت گردی و گشت و گذار در روستاهای اطراف با صرف غذا در رستوران رودهاوس می‌توانید لذت این روز خاطره‌انگیز را کامل کنید. رودهاوس در یکی از بهترین مناطق تهران واقع شده‌است. اینجا مکانی زیبا و دلنشین با دکوراسیون مدرن است که در طراحی آن المان‌هایی از طبیعت هم به کار رفته‌. رستوران از ۲ سالن no smoking و  free smoking با تهویه مناسب برخوردار است. اما نکته مهم درمورد رودهاوس توجه آن به جزئیات است که شما در طول حضور خود در اینجا آن را حس خواهیدکرد.

رستوران رودهاوس لواسان، مکانی برای تمام فصول سال

رستوران رودهاوس در طبقه دوم مجتمع غذایی “رود “قراردارد. بنابراین در اینجا شما می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از لواسان را ببینید. منظره‌ی تحت محاصره کوه‌ها را از یک طرف و بخش عمده‌ای از طبیعت زیبای لواسان از طرف دیگر پیش‌روی چشمان شماست. لواسان در هر چهار فصل سال زیباست؛ پس هر وقت که به رودهاوس سر بزنید چیزی را از دست نمی‌دهید! درضمن رستوران دارای پارکینگ اختصاصی‌ست؛ پس از این بابت نگرانی وجود ندارد.

کانسپ این رستوران آمریکایی‌ست. بنابراین انواع استیک، برگر و پیتزا آمریکایی به صورت کاملا حرفه‌ای در اینجا تهیه می‌شود. پیش غذاهای ویژه و هیجان‌انگیز را هم می‌توان در منو آن پیداکرد. خب با این مقدمه برویم سراغ آیتم‌های غذایی که بخش خوشمزه و محبوب هر رستوران گردیست!

“پیتزا استیک” و “آمریکن برگر” از محبوب‌ترین غذاهای رودهاوس به شمار می‌روند و رودهاوس برگر با سس خیار مختص رودهاوس سرو می‌شود. همچنین طیف گسترده‌ای از سس‌های متنوع دیگر هم در اینجا سرو می‌شود. مهمترین اصل برای مدیریت رودهاوس حفظ کیفیت بالای غذاست. به همین علت تمام استیک‌ها و برگرها گریل‌شده، و با گوشت گرم و تازه تهیه می‌شوند.

رودهاوس تاور منتهای آرزوی فلفل پرستان!

این غذا، یک غذای سوپر ویژه برای فلفل دوستان است. اگر از طرفداران پر و پاقرص فلفل و طعم تند هستید، “رودهاوس تاور” همه چیزی است که می‌خواهید! درکنار این همه انتخاب خوشمزه پیشنهاد می‌کنیم از لذت تجربه سینه مرغ شکم پر و نان سیر تگزاس رودهاوس نگذرید. راستی در رودهاوس قلیان سرو نمی‌شود اما به دلیل واقع‌شدن رستوران در مجتع فودکورت، شما می‌توانید از سرو قلیان در رود کافه لذت ببرید.

دلیوری رایگان هم به زودی در منطقه لواسان راه‌اندازی خواهد شد. این خبر خوبی برای ساکنین لواسان است.

دورهم جمع شدن‌های آخر هفته در منطقه لواسان و رستوران رودهاوس یک روز کامل و تمام عیار را می‌سازد. پس توصیه ما به شما این‌است که دفعه بعدی که به لواسان می‌آیید، رودهاوس را در فهرست خود قراردهید. تلاش مدیریت و پرسنل رودهاوس همواره این بوده که لبخند رضایت را بر چهره مهمانان خود ببینند و آرامش خاطر و لحظات خوشی را به دورهمی‌های شما هدیه کنند.

درباره زهرا بیدمشکی

دنیای خوراکی‌ها همیشه برای من یه دنیای هیجان‌انگیز بوده؛ یه غذای دلچسب می‌تونه حال آدمو عوض کنه و فیدیلیو اونجاییه که میشه یه عالمه بهونه خوشمزه رو برای ساختن یه حال خوب توش پیدا کرد.