خانه / کافه و رستوران / کافه محبوب من / رندی و یک غذای ایرانی در محیطی آرامبخش
رستوران رندی

رندی و یک غذای ایرانی در محیطی آرامبخش

رندی که در زبان اهالی شرق مازندران به معنای ته دیگ است نام رستورانی است با دکوری پست مدرن در منطقه سهروردی. رستورانی که با ارائه غذای اصیل ایرانی در محیطی صمیمی‌ در مدت کوتاه توانسته نظر خیلی‌ها را به خود جلب کند. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا بیشتر در این مورد بدانید.

فضای صمیمی‌در رندی

در نگاه اول وقتی که وارد این رستوران می‌شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، وجود میز و صندلی‌های خاص، بشقاب‌هایی که به دیوار نصب شده‌اند و در مجموع فضای آرامش بخشی است که رندی را از بسیاری از رستوران‌ها متمایز می‌کند.

وجود میزی که در یک طرف آن از یک صندلی چوبی و در طرف دیگر آن صندلی فلزی از تولیدات کارخانه ارج قرار گرفته هم به خودمانی‌تر شدن فضای این رستوران کمک کرده است. ضمنا اگر به دنبال این هستید که در فضای دنج‌تری غذای خود را میل کنید می‌توانید از طبقه بالا استفاده کنید.

اهالی رندی برای این که  قبل از سرو غذا از حضور در رستوران بیشتر لذت ببرید روی میز وسایل بازی از جمله لومپوس، کریدور و … قرار داده اند تا حسابی سرتان گرم شود. قبل از سرو غذا هم با یک نوشیدنی خوش‌آمدگویی از شما پذیرایی می‌شود که معمولا در ماه‌های گرم شربت و در ماه‌های سرد یک فنجان چای است.

منویی خودمانی

رستوارن رندیعلاوه بر وجود چند نوع کباب در منوی رندی وجود پلو کباب تابه‌ای، لوبیا پلو با سالاد شیرازی، خورشت‌های بیچ بیچ، قورمه سبزی، قیمه و قیمه بادمجان باعث شده تا شما بتوانید با راحتی بیشتری انتخاب خود را انجام دهید. همچنین در بعضی از روزها نیز فسنجان خوشمزه‌ای که گردوی فراوانی دارد نیز به همراه ران مرغ سرو می‌شود. یکی از ویژگی‌های خاص غذاهای رندی دیزاین فوق العاده آن است که به برانگیخته شدن اشتهای شما کمک شایانی می‌کند.

در برخی از روزهای تعطیل هم آبگوشت سرو می‌شود. خورشت‌های رستوران رندی برخلاف بسیاری از رستوران‌ها با روغن کمی ‌تهیه می‌شود و طعم یک غذای ناب خانگی را برای شما تداعی می‌کند. به تازگی در روزهای پنجشنبه و جمعه در رستوران رندی صبحانه سرو می‌شود که از میان منوی صبحانه می‌توان به صبحانه  آذربایجانی اشاره کرد که متشکل از خامه مخصوص به همراه عسل و نان و چای است.

از جمله نوشیدنی‌های موجود در منو می‌توان به دوغ محلی، شربت سکنجین و خیار، شربت گل سرخ، شربت آبلیمو و نعنا اشاره کرد.

مراسم خاص در شب‌های خاص

در شب‌های خاص از جمله شب یلدا رستوران رندی با برگزاری مراسم، شب به یاد ماندنی برای مهمانان خود می‌زند. البته مدیریت این رستوران برای شب‌های مهم دیگر هم برنامه‌‌های ویژه‌ای تدارک می‌بیند.

در این رستوران همچنین یک دفتر یادگاری در نظر گرفته شده است تا مراجعین رندی دیدگاه‌های خود را ثبت کنند.طبیعتا وجود دفتر پیشنهادات و انتقادات می‌تواند در پیشبرد یک رستوران تاثیر به سزایی داشته باشد. نکته جالبی که در این دفتر به چشم می‌خورد نام هنرمندان شناخته شده‌ای است که به عنوان مهمان در رندی حضور داشته‌اند.

برای اطلاع از آدرس و منو رستوران رندی اینجا کلیک کنید

 

درباره محمد وحیدپور

مدت هاست رستوران گردی یکی از علایق اصلیم محسوب میشه و فیدیلیو یکی از مهم ترین گزینه هام توی انتخاب رستوران ها بوده. به نظرم توی شرایطی که تهران پر از رستوران های جور و واجوره وجود سایتی که بتونه با جزییات رستوران ها و کافه ها رو معرفی کنه کاملا ضروری و مفیده.