خانه / رستوران آگهی / رستوران بوریتو آرامشی خوشمزه در میان شلوغی‌های شهر

رستوران بوریتو آرامشی خوشمزه در میان شلوغی‌های شهر

تا به حال برای شما هم پیش آمده که برای یک دورهمی یا قرار کاری رستورانی را انتخاب کنید و نگران این باشید که آیا سرویس و غذای خوبی را به شما ارائه می‌دهند؟ اما در آخر بخاطر غذای سرد و سرویس دیر آنجا ناراضی و ناراحت بیرون بیاید. یک رستوران هر چقدر هم که شیک و زیبا به نظر برسد اما غذای لذیذ و سرویس خوبی ارائه ندهد نه تنها پول و وقت شما را هدر داده بلکه یک خاطره بد غذایی هم برای شما رقم زده است. اگر به دنبال یک رستوران خوب با غذای فوق العاده خوشمزه و سرویس خوب می‌گردید با مجله فیدیلیو همراه باشید تا در این گزارش آگهی سری بزنیم به رستوران بوریتو .

طعم خوش استیک در حیاطی سر سبز

رستوران بوریتو یک رستوران شیک با سبک ملل است و با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خوشمزه در کنار فضای خوب و شیک به یک رستوران ایده آل و مناسب تبدیل شده است. بوریتو در محدوده نسبتا شلوغ اداری تجاری قرار دارد اما با داشتن دو بخش مجزا، یعنی سالن و حیاط، می‌تواند اوقاتی خوش و آرامش بخش را برای شما بهمراه داشته باشد، برای شمایی که به دنبال یک رستوران خوب و کلاسیک برای قرارهای کاری، دورهمی‌های رسمی و … می‌گردید.

قلیان و مزه‌های خوشمزه در حیاط بوریتو

حیاط بوریتو با آبنما و گل و گیاه و مه پاش در فصل تابستان فضای دلنشین و خنک و با گرما تاب‌ها در فصل سرما محیطی گرم و دلنشین را برای میهمانانش فراهم کرده است. اگر اهل سیگار یا قلیان هستید فضای باز بوریتو یک پیشنهاد خوب و جذاب برای یک دورهمی، صرف یک وعده غذا یا نوشیدنی خوب و دلچسب و تجربه یک قلیان خوش کام برای شما خواهد بود.قلیان بیشتر یک بهانه است برای لذت بخش تر کردن اوغات با هم باهم بودن، یا شاید هم بهانه ای برای با هم بودن. برای همین است که رستوران بوریتو به تازگی و به درخواست مشتریان قلیان را به منوی خود اضافه کرده است و در منوی جدید خود برانچ و بشقاب مزه های جذاب و خوشمزه ای قرار داده است که پیشنهادات بیشتر جذابی در کنار قلیان هستند. حیاط باصفا و مجزا از سالن بوریتو باعث شده شما بتوانید این فضا را بصورت اختصاصی برای جشن‌های تولد، دورهمی‌های پر جمعیت مثل جشن نامزدی و سالگرد، دورهمی سالیانه شرکت‌ها و … در اختیار داشته باشید.

یکی از بهترین استیک‌های تهران در بوریتو

بوریتو نام یک غذا یا پیش غذای معروف و محبوب مکزیکی است پس قطعا در منوی رستوارنی که نامش یک نام مکزیکی است غذاها و آیتم‌های خوب و خوشمزه مکزیکی مثل بوریتو (که نوعی ساندویچ است)، تاکو، ناچوز و فاهیتا استیک نیز به چشم می‌خورد. بوریتو یک رستوران مکزیکی نیست ولی یکی از بهترین رستوران‌هایی است که در آن می‌توان یک غذای مکزیکی خوب پیدا کرد.

بورتیو به استیک‌ها و غذاهای گریل شده‌اش معروف است. این ادعا که بوریتو یکی از خوشمزه‌ترین منوهای گریلی تهران را دارد، نه از زبان مالکین بوریتو بلکه از مشتریان ثابت استیک‌هایش می‌توان متوجه شد. استیک‌هایی با گوشت تازه و مرغوب و با پخت‌های مختلف و حرفه‌ای سرآشپز بوریتو باعث می‌شود که تمام استیک‌های بوریتو جز پیشنهادات جذاب این رستوران باشد.

البته که بوریتو فقط یک خانه استیک نیست و از صبحانه، میان وعده و ناهار و شام، آن هم با تنوع و کیفیت خوب از صبح زود تا آخر شب به میهمانانش ارائه می‌دهد. کباب‌های بورتیو مثل کباب کوبیده، جوجه کباب زعفرانی و تندوری، شیشلیک بوریتو و … از آیتم‌های ایرانی و خوشمزه منو هستند. ساندویچ‌های بوریتو از متفاوت‌ترین بخش‌های منو است چون هم سبک جدیدی از ساندویچ با نانی ویژه را مشاهده می‌کنید و هم طعمی جدید و جذاب را تجربه خواهید کرد. انواع پیتزای ایتالیایی و آمریکایی، سالادها و غذاهای مخصوص گیاهخواران (اگر با گیاهخواری و انواع آن آشنایی ندارید حتما این مطلب را مطالعه کنید) و … بوریتو را به یک رستوران کامل و متنوع از لحاظ منوی غذای تبدیل کرده است.

از غذاهای خوشمزه بوریتو گفتیم از منوی کافی شاپ آن با انواع قهوه‌های مرغوب و کیک‌های خوش پخت و خوشمزه آن هم باید بگوییم. از شیک‌ها و اسموتی هایی با رسپی مخصوص بوریتو تا بستنی‌های جذابی که در داخل میوه‌های فصل سرو میشود می‌توانند یک وعده غذای خوشمزه و یک شب یا یک روز خوب را برای شما به یک خاطره شیرین تبدیل کنند.

بوریتو شیک، صمیمی، خوشمزه

رستوران بورتیو یکی از بهترین پیشنهاداتی است که می‌توان برای یک وعده غذای خوب در محیطی شیک و آرامش بخش به همه نوع سلیقه‌ای پیشنهاد داد. این رستوران بزودی با منویی تکمیل‌تر شامل انواع پانینی، استیک مخصوص سرآشپز و … سعی در رضایت هر چه بیشتر مشتریان دارد. این رستوران با سالن و فضای باز در کنار یک منوی خوشمزه و کامل، پیشنهاد همیشگی برای شمایی است که به دنبال یک رستوران خوب و کامل می گردید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات بوریتو  اینجا را کلیک یا لمس کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.