خانه / رستوران آگهی / دوپینگ روح و جسم در دل‌سل
کافه رستوران دل‌سل

دوپینگ روح و جسم در دل‌سل

برای بسیاری از کافه‌گردهای حرفه‌ای، همیشه جای خالی یک کافه رستوران که همه خدمات مورد نظر آنها از قبیل غذا در تنوع و کیفیت مطلوب، انواع نوشیدنی سرد و گرم و موزیک زنده را یکجا ارایه دهد احساس می‌شود.
حقیقت این است که ارایه این پکیج محبوب و هیجان‌انگیز کار راحتی نیست و یک کافه رستوران باید با کادری حرفه‌ای اداره شود تا بتواند تمام این خدمات به صورت یکجا و به نحوی که مشتریان را راضی نگه دارد ارایه دهد.
کافه رستوران دل‌سل یکی از کافه رستوران‌هایی که توانسته است به این موفقیت دست یابد و به همین دلیل یکی از کافه‌های بسیار محبوب در منطقه یوسف‌آباد تهران است. با مجله فیدیلیو و گزارشی از این کافه رستوران همراه باشید.

میهمانی به صرف غذای روح و جسم

بعدی قبلی
بعدی قبلی

قطعا صرف غذا در محیطی که موسیقی مورد علاقه شما هم به طور زنده پخش شود لطف بیشتری دارد تا پخش موسیقی ضبط شده. کافه دل سل که معادل فارسی نامش، خورشید است با درک این نیاز مشتریان محیطی دنج و زیبا مهیا کرده است که در آن مشتریان بر حسب سلیقه و نوع قراری که دارند در این محل احساس خوبی داشته باشند.

این کافه در قسمت‌های مختلف چون VIP، سالن جلسه و سالن اصلی به مشتریان سرویس می‌دهد که تنها مشتریان سالن اصلی می‌توانند از تماشای گروه‌های موسیقی لذت ببرند و تنها لذت سمعی نصیب مشتریان سال‌های VIP‌و جلسه می‌شود.
در مورد گروه‌های موسیقی هم باید بگوییم که چند بند با در نظر گرفتن ذائقه موسیقی مشتریان انتخاب و شب هنگام هنرنمایی می‌کنند. به همین دلیل دل سل فقط شب‌ها از مشتریان خود ورودی دریافت می‌کند که این ورودی در حقیقت برای گروه موسیقی دریافت می‌شود و از مشتریان سایر سالن‌ها ورودی دریافت نمی‌شود.

نکته البته مهم برای بسیاری از کافه گردها ارایه قلیان در این کافه رستوران است که در تمام سالن‌ها و در تمام طول روز سرویس چای و قلیان ارایه می‌شود.
دل سل در حقیقت یک کافه شناخته شده و باب دل کافه‌گردهای عشق موسیقی است که در خیابان ابن سینا محله یوسف‌آباد واقع شده است و از صبح تا ساعات پایانی شب به مشتریان سرویس می‌دهد.

اگر قصد مراجعه به دل‌سل را دارید حتما قبل از مراجعه، به ویژه ایام پایان هفته میز خود را رزرو کنید. مخصوصا اگر قصد دارید از تماشای گروه‌های موسیقی هم لذت ببرید. این کافه رستوران دارای ظرفیت ۷۰ نفر است و میزها در فاصله‌ای از هم چیده شده‌اند که حریم شخصی مشتری رعایت می‌شود.

در کافه رستوران دل‌سل صبحی زیبا بسازید

بعدی قبلی
بعدی قبلی

دل‌سل پس از ماه رمضان، سرویس صبحانه ویژه‌ای با قیمتی مناسب به مشتریانش ارایه می‌دهد. منوی صبحانه ویژه این کافه رستوران شامل نیمرو، همبرگر، سوسیس، قارچ، لوبیا، نان تست و یک نوشیدنی به انتخاب مشتری است.

املت‌های مخصوص دل‌سل هم می‌تواند انتخاب خوبی برای آغاز یک صبح زیبا باشد. علاوه بر اینها شما می‌توانید خود را میهمان کرپ زوکینی موزارلای، دل سل کنید و در کنار انواع پنیر، کره، سبزیجات و … صبحی پر انرژی آغاز کنید.
منوی ناهار و شام هم شامل انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی نظیر انواع استیک، لم چاپس، لازانیا، جوجه کباب، اسپاگتی و … است.
منوی کافه هم شامل انواع قهوه و چای، انواع کوکتل و نوشیدنی های خنک بر اساس رسپی جهانی است و طعمی خاص و دلچسب دارد. این کافه رستوران هیچ مبلغی به عنوان حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده از شما دریافت نمی‌کند و تنها مبلغ اضافی که از شما اخذ می‌شود بابت موسیقی زنده است. آن هم در صورتی که در سالن اصلی میز رزرو کنید ملزم به پرداخت ورودی بابت موزیک زنده خواهید بود.

برای اطلاع از منو و آدرس و تلفن دل‌سل اینجا کلیک کنید