خانه / دسته‌بندی نشده / دونات برفی دانکین دونات
دونات برفی دانکین دونات

دونات برفی دانکین دونات

دونات برفی دانکین دونات با حضور زمستانی خود طرفداران این برند مشهور را غافل گیر کرد. دانکین دونات سال ۲۰۱۸ را با دونات‌های خوشمزه برفی آغاز کرد. این برند معروف با محصولات جدید خود این ماه غوغا به پا کرد. طرفداران دانکین دونات هنوز ماه به پایان نرسیده با سه سوپرایز جدید این برند خوشمزه روبه رو شده اند. گویا دانکین دونات با این محصولات جدید خوشمزه گوی سبقت را از رقیبان ربوده است و حسابی دل طرفدارانش را به دست آورده است. در ادامه این مطلب در سوشیال بار در  مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با سوپرایزهای خوشمزه دانکین دونات در اولین ماه سال ۲۰۱۸ بیشتر آشنا شوید.

دونات برفی جدید 

دانکین دونات به تازگی با سه محصول جدید و خوشمزه طرفداران خود را غافل گیر کرده است. همان گونه که حدس زده اید یکی از این محصولات جدید دونات‌های برفی دانکین دونات هستند که در دو رنگ آبی و قرمز به شعبه‌های مختلف این برند معروف وارد شده اند. احتمالا دانکین دونات با این اقدام عجیب دو رنگ خواسته دل هواداران آبی و سرخ را یک جا به دست آورد.

 

One more before the clock strikes midnight…???????? ????: @thechicagogoodlife

A post shared by dunkindonuts (@dunkindonuts) on

در پستی که اخیرا در صفحه اینستاگرام رسمی‌ دانکین دونات منتشر شده این گونه آمده:

فقط یکی دیگر تا قبل از نیمه شب.

این محصول خوشمزه برفی یک دونات خمیری گرد است با خامه‌های برفی آبی کم رنگ یا قرمز و آب نبات‌های دانه برفی. البته این تنها سوپرایز دانکین دونات نیست. این برند مشهور برای قهوه هم دو طعم جدید فصلی ارائه داده است که می‌توانند به همه نوشیدنی‌های بر پایه قهوه این برند اضافه شوند. این دو طعم جدید عبارتند از تافی کره ای آجیلی و شکلات سفید زمستانی. طعم تافی کره ای آجیلی همان گونه که از نامش پیداست مخلوطی از تافی کره ای است که با آجیل بو داده ترکیب شده است. در حالی که شکلات سفید زمستانی ترکیبی از طعم شکلات سفید و وانیل است.

دونات برفی - چای دیکید

چای سیاه جدید دانکین دونات

آخرین سوپرایز این ماه دانکین دونات چای صبحانه است. این چای ترکیبی از چای سیاه نواحی مختلف دنیا است که طعم بسیار قوی آن به وضوح احساس می‌شود. البته شایان ذکر است محصولات جدید دانکین دونات به غیر از چای صبحانه فقط به مدتی محدود در شعبات ذکر شده این برند مشهور یافت می‌شوند. بنابراین طرفداران این برند مشهور اگر در صدد چشیدن آن‌ها هستند باید عجله کنند. به هر حال هیچ کس از فردا خبر ندارد و به قول دانکین دونات فقط تا نیمه شب !!! حالا این نیمه شب کی از راه فرا می‌رسد و آخرین دونات برفی نصیب چه کسی می‌شود خدا عالم است.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.