خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / ۱۰ کافه ای که می­ توان با خیال راحت در آن­ها بازی کرد

۱۰ کافه ای که می­ توان با خیال راحت در آن­ها بازی کرد

از منچ و مارپله بازی تا فوتبال دستی

تا حالا به بازی کردن در کافه فکر کرده­ اید؟ ترجیح می­ دهید زمانتان را در کافه چطور بگذرانید؟  صحبت با دوستان یا خواندن کتاب و مجله؟ شاید هم شما از آن دسته افرادی هستید که کافه را برای خلوت و تنهایی انتخاب می­ کنید؟ اگر طرفدار هیجان و بازی های دسته جمعی هستید با مجله فیدیلیو همراه شوید تا با کافه هایی که این امکان را به شما می­ دهند آشنا شوید. اگر هم تنها به کافه می ­روید این مطلب را رها نکنید چرا که احتمالا هوس می کنید همبازی­تان را از بین مشتری­ های کافه انتخاب کنید.

 

کافه بازی مایند اسپرت سنتر

کافه برد گیم مایند اسپرت سنتر در محدوده گیشا یکی از متفاوت‌ترین و کامل‌ترین کافه‌ها برای انجام انواع بازی‌های بردی و گروهی است. اینجا بیشتر از اینکه کافه باشد یک باشگاه فکری یا یک انجمن تخصصی بازی است. البته مایند اسپرت با توجه به تعداد بسیار بالای بازی‌هایی که دارد برای هر شخص یا گروه و با هر سلیقه‌ای چندین و چند پیشنهاد جذاب خواهد داشت. در کافه بازی مایند اسپرت قرار است شما در قالب هر شخصیتی که در رویاهایتان آرزویش را داشتید بروید و برای چند ساعتی از دنیای واقعی خارج و وارد دنیای زیبای بازی‌ها شوید.

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی کافه بازی مایند اسپرت سنتر بر روی نام کافه کلیک کنید

کافه دیاموند

در منو کافه دیاموند جمله ای وجود دارد با این عنوان :”همبازی برای فوتبال دستی موجود است” . احتمالا برای همه عجیب است که خود را درحال بازی کردن فوتبال دستی در یک کافه تصور کنند.
کافه دیاموند فضایی متغیر و چند طبقه دارد. می­ توانید متناسب با احوالتان هر جا که دوست دارید بنشینید. میز فوتبال دستی هم در حیاط قرار دارد و چهار نفر می­ توانند با آن بازی کنند. علاوه بر فوتبال دستی بازی های فکری و رومیزی هم از بازی های دیگر کافه دیاموند است.

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی کافه دیاموند بر روی نام کافه کلیک کنید

هووم کافه

هووم کافه مانند یک خانه کوچک با مبل­ های رنگی، رومیزی های چهارخانه و پرده­ های پاپیون دار تزیین شده و به همین دلیل فضای صمیمی را به وجودآورده است. حالا در این فضای صمیمی می­ شود بازی های فکری و چند نفره را دور هم انجام داد و بیشتر لذت برد. در هووم کافه قفسه­ ای به بازی ها اختصاص دارد و صاحبانش آنقدر مهربان هستند که احتمالا بخاطر سروصدا یا هیجانی شدنتان جز لبخند واکنش دیگری نشان نمی دهند.

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی هووم کافه بر روی نام کافه کلیک کنید

کافه پارادیزو

پارادیزو از کافه­ هایی است که هرروز محبوبیتش بیشتر می شود. در طراحی این کافه از المان های سبک راک استفاده شده است. مبل های قرمز، دیوارهای قرمز و مشکی، موسیقی­ هایی که پخش می­ شود و گیتار الکترونیکی­ هایی که بر دیوار نصب شده همه و همه فضایی خاص را برایتان ایجاد کرده که مشابه آن را در کافه ­های دیگر نمی­ بینید. حالا در فضایی که موسیقی راک پخش می ­شود و خوراکی­ های هیجان انگیزی مثل سیب زمینی سورئال و برگر امریکایی سرو می ­­شود هیجان بازی و مسابقه هم بیشتر از فضاهای دیگر خواهد بود. یادتان باشد همیشه قبل از رفتن به پارادیزو میز را رزرو کنید.

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی کافه پارادیزو بر روی نام کافه کلیک کنید

کافه ایوان

کافه ایوان در قلب قدیمی ترین محله تهران یعنی لاله­ زار قرار دارد .کافه ای در فضای باز و مشرف به عمارت قدیمی مشیرالدوله. در کافه ایوان انواع بازی های رومیزی از جمله شطرنج قرار دارد. با اینکه که بازی های فکری گاهی زمان زیادی طول می­ کشند و ذهن را درگیر می­ کنند اما فضای کافه ایوان و اکسیژنی که در همه جای آن جریان دارد شما را متوجه مرور زمان نخواهد کرد.

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی کافه ایوان بر روی نام کافه کلیک کنید

کافه زهیر

یک کافه تازه تاسیس در خیابان سمیه که از طریق مترو طالقانی و دروازه دولت به راحتی می ­توانید به آن برسید. زهیر کاف ه­ای با سقف بلند و در دو طبقه است. یک میز اجتماعی در طبقه همکف آن قرار دارد که برای یک کافه در مرکز شهر ویژگی مثبتی محسوب می­ شود. چرا که میز اجتماعی در مرکز شهر قشرهای مختلفی از آدم­ها را دور خود جمع می­ کند و اگر تنها باشید احتمالا بتوانید همبازی خود را از بین این آدم ها پیدا کنید. در زهیر برنامه های فرهنگی هم جریان دارد که در پیشنهادهای بعدی آن را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی کافه زهیر بر روی نام کافه کلیک کنید

کافه کهن

کافه کهن یکی از کافه های دوست داشتنی در میدان هفت تیر است. میدان هفت تیر که خیلی از ما معمولا بعدازظهر ها برای برگشتن به خانه از آن عبور می ­کنیم. چه بهتر که کافه ای با فضای سبز و دلگرم کننده اش پذیرای خستگی عصرگاهی­ مان باشد و چه بهتر که با دوست یا همکارمان به آنجا برویم تا دورهم بازی کرده باشم و استرس ­های کار و درس را به فراموشی بسپاریم.

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی کافه کهن بر روی نام کافه کلیک کنید

کافه بلوز

کافه بلوز پاتوقی برای موتورسواران و راک بازها است. کافه ای در خیابان ویلا که همیشه جلو آن تعدادی موتورسیکلت کروز و هارلی پارک است. در کافه بلوز مسابقات تخته نرد برگزار می­ شود. به این صورت که شرکت کننده ها دو­ به­ دو با هم مسابقه می­ دهند و به ترتیب بازند­ها حذف می­ شوند. جایزه نفر اول هم یک تخته نرد است. پس اگر همیشه با دوستانتان کل­کل تخته نرد دارید بهتر است با آن­ها در این مسابقه شرکت کنید و برای هم کری بخوانید.

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی کافه بلوز بر روی نام کافه کلیک کنید

کافه ب لین

در فاصله چندقدمی پارک هنرمندان کافه­ کوچکی قرار دارد که شما را شگفت زده می­ کند. ورودی این کافه با چند پله­­ ای که به سمت پایین می­ خورد، در قهوه­ای رنگ، نرده­ های سبز رنگ و آجرهایی به سبک انگلیسی شما را وارد رویا می­ کند. بعد از ورود اما شگفت زده تر خواهید شد چرا که فضایی  با کفپوش چوبی، صندلی­های چوبی و مبل چرمی قهوه­ای رنگ در نزدیکی شومینه انتظارتان را می­کشد. برای بازی اما پیشنهاد ما نشستن روی همان مبل قهوه­ای کنار شومینه است، درحالی که فنجان قهوه­ای در دست گرفته­ و به این فکر می­کنید حرکت بعدی­تان چه باشد.

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی کافه ب لین بر روی نام کافه کلیک کنید

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.