خانه / دسته‌بندی نشده / رونمایی از دمنوش جدید چای استار باکس
دمنوش چای استارباکس

رونمایی از دمنوش جدید چای استار باکس

مدت زیادی از معرفی دمنوش‌های اخیر استارباکس نمی‌گذرد که این برند معروف با رونمایی از دمنوش چای استارباکس یک محصول جدید روانه بازار کرد. این نوشیدنی جدید که به تازگی به منوی جاودانگی این رستوران اضافه شده ترکیبی از چای سیاه، آناناس، مخلوط گیاهی و شیر نارگیل است.

استار باکس هم چنین قهوه لاته کاسکارا خود را که امسال به بازار وارد کرده بود دوباره به لیست خود اضافه کرده است. قهوه لاته کاسکارای استارباکس که اوایل امسال برای مدتی محدود عرضه می‌شد ترکیبی از شیر نارگیل و قهوه لاته کاسکارای سرد است.

Three guesses what the new creamy, fruity #PiñaColadaTeaInfusion tastes like. #RhymesWithFineTapple

A post shared by Starbucks Coffee ☕ (@starbucks) on

یک فنجان ۳۴۰ گرمی‌ از دمنوش چای استارباکس ۶۰ کالری انرژی دارد و قیمت آن حدود ۳٫۳۰ دلار است

با وجود این که فروشگاه‌های مختلف نوشیدنی هر نوع شیرینی را برای به دست آوردن رضایت مشتری به آن‌ها ارائه می‌دهند، استارباکس به مشتریان خود پیشنهاد می‌کند که دمنوش‌های این برند را از راه‌های مختلف امتحان کنند تا سلیقه طرفدارانش را بسنجد.

استارباکس به طرفداران خود پیشنهاد کرده که این دمنوش جدید را بدون شکر مصرف کنند تا طعم میوه‌های تازه را بهتر حس کنند و حتی بتوانند این نوشیدنی را با دمنوش‌های دیگر این برند ازجمله دمنوش چای سبز و حتی لیموناد نیز مخلوط کنند.

با این توصیف دمنوش جدید استار باکس با طعم انعطاف پذیر خود از هم اکنون جای خود را بین طرفداران این برند مشهور ثبت کرده است.

 

 

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.