خانه / دسته‌بندی نشده / دسرهای پیتزاهات فراموش نشود
پیتزاهات

دسرهای پیتزاهات فراموش نشود

یکی از مشهورترین کمپانی‌های زنجیره‌ای که پیتزاهای آن شهرت جهانی دارد با نام پیتزاهات شناخته می‌شود و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود و قیمت پایین همواره سعی کرده است مشتریان خود را حفظ کند.

در زمینه پتیزا کمتر برندی می‌تواند با این شرکت رقابت کند. در تاریخ 15 ژوئن 1958 یعنی 58 سال پیش این شرکت برای نخستین بار فعالیت خود را در شهر کانزاس آمریکا آغاز کرد و آن زمان فقط یک مدل پیتزا به مردم می‌فروخت که از تکه‌های گوشت و سبزیجات درست می‌شد.

طولی نکشید که استقبال مردم از پیتزاهای این برند بیشتر شد و سرانجام چند مدل دیگر هم به منوی پیتزاهات اضافه شد.

این روزها پیتزاهات فعالیت‌های خود را بسیار گسترش داده است و بر اساس آخرین آماری که پایان سال 2015 میلادی منتشر شد، این شرکت 13 هزار و 728 شعبه در سراسر جهان دارد. از آنجایی که خواستگاه اصلی پیتزا کشور ایتالیا است، این برند آمریکایی همکاری‌های گسترده‌ای را با سرآشپزهای مشهور ایتالیایی آغاز کرده است و به کمک آنها پیتزا، پاستا و استیک سرو می‌کند.

Never forget dessert.

A post shared by Pizza Hut ???? (@pizzahut) on

به هر حال پیتزاهات به واسطه پیتزاهای خوشمزه خود به شهرت جهانی رسیده است. ولی در منوی این رستوران خوراکی‌های خوشمزه دیگری هم پیدا می‌شود. به همین خاطر شرکت مذکور در آخرین مطلب خود روی شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است:

«هرگز دسر فراموش نشود»

در این مطلب عکس یک کیک شکلاتی هم به نمایش درآمده است و نشان می‌دهد که این شرکت سعی دارد هر مشتری که وارد رستوران‌های آن می‌شود را متقاعد کند تا زمان بیشتری را در این مکان بماند و پس از اتمام غذا، از دسرها و نوشیدنی‌های ویژه آن هم استفاده کند.

درباره میثم لطفی