خانه / دسته‌بندی نشده / خوش آمدگویی گرم و خوشمزه هرشی
خوش آمد گویی خوشمزه هرشی

خوش آمدگویی گرم و خوشمزه هرشی

خوش آمد گویی خوشمزه با یک سبد شکلات و اسنک خوشمزه آن هم از نوع هرشی و ریسز. کارکندان کمپانی مشهور و خوشمزه هرشی که چندی پیش همکاری مشترک خود را با گروه اسنک‌های Amplify شروع کرده اند به تازگی با سوپرایز این برند جدید از خانواده ‌هرشی مواجه شدند. کارمندان گروه Amplify در اقدامی ‌غافل گیرانه با بسته‌های لبریز از انواع اسنک‌های خوشمزه ‌هرشی از همکاران جدید خود در آستین استقبال گرم و خوشمزه ای به عمل آوردند. آن‌ها با سبدهای پر از اسنک‌های خوشمزه که از قبل تدارک دیده بودند همکاران خود را در آستین غافل گیر کردند.در ادامه این مطلب از سوشیال بار مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا از خوش آمد گویی خوشمزه این برند مشهور مطلع شوید.

بعدی قبلی

خوش آمد گویی خوشمزه هرشی

خوش آمد گویی خوشمزه هرشی

خوش آمد گویی خوشمزه هرشی

خوش آمد گویی خوشمزه هرشی

بعدی قبلی

خوش آمد گویی خوشمزه از کارمندان جدید هرشی

در پستی که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی ‌برند مشهور ‌هرشی منتشر شده است عکس‌هایی از کارمندان جدید این برند در حالی که اسنک‌های خوشمزه ‌هرشی را در آغوش کشیده اند به چشم می‌خورد. در این پست جدید ‌هرشی که با هشتگ‌های زندگی ‌هرشی (#hersheylife) و خانواده ‌هرشی (HersheyFam) مشخص شده است نوشته شده:

خانواده جدید ما در کمپانی Amplify اخیرا خوش آمدگویی گرمی ‌از کارمندان جدید ‌هرشی در آستین به عمل آورده اند. ما از این که در تیم ‌هرشی از وجود این افراد در کنار خود بهره می‌بریم بسیار هیجان زده و خوشحالیم.

گویا کارمندان گروه اسنک‌های Amplfy در خانواده بزرگ ‌هرشی به خوبی می‌دانند یک سبد لبریز از شکلات‌ها و اسنک‌های مختلف این برند چه تاثیر شگفت انگیزی بر افراد خواهد داشت. خب به هر حال این هم از مزایای استخدام در کمپانی‌های خوشمزه است. اگر شما هم با دیدن این سبدهای هوس برانگیز و خوش آمد گویی خوشمزه وسوسه شدید تنها راهتان پر کردن فرم استخدام در برند معروف ‌هرشی است. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید و در این برند خوشمزه استخدام شوید احتمال این که یکی از این سبدهای خوشمزه را روی میز کارتان ببینید کم نیست.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.