خانه / تاپ / صرف خوراک‌های خوشمزه در رستوران محسن
رستوران محسن

صرف خوراک‌های خوشمزه در رستوران محسن

یک جمله معروف است که می‌گوید: «دوست، قدیمیش خوبه». رستوران خوب هم به نوعی دوست آدم است پس بهتر است این مثل را اصلاح کنیم و بگوییم: «رستوران، قدیمیش خوب». حالا چرا رستوران قدیمی؟ جواب این سوال بسیار واضح و مشخص است چرا که تنها کیفیت و خوراک خوب و خوشمزه است که رمز ماندگاری یک رستوران و قدمت بالای آن می‌شود. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا با هم سری به رستوران محسن بزنیم که ۲۲ سالگی خود را جشن می‌گیرد.

عمارتی شیک در انتظار شماست

این رستوران یا بهتر بگوییم مکانی که رستوران محسن در آن قرار دارد مدت زمان زیادیست که محل کسب و کار غذایی است. از سال ۶۵ در این محل غذا و خوراک خوشمزه به دست مردم داده شده است. از سال ۷۵ آقای محسن این ملک را خریداری و رستوران مورد علاقه خود که در آن انواع خوراک‌ها و چلوهای لذیذ ایرانی سرو می‌شود را افتتاح می‌کند.

در ابتدا ظاهر این رستوران به شیکی و لوکسی الان نبوده و حتی مساحت آن هم کوچکتر از مقدار کنونی بوده است. شلوغی و انبوه مشتریان که مرید طعم‌های خوشمزه و کیفیت بالا و ثابت این رستوران شده بودند باعث شد که مدیران اینجا سعی در گسترش کار خود کنند و با این اقدام احترام بیشتری به میهمانان وفادار خود بگذارند تا مادامی که به رستوران محسن می‌آیند علاوه بر طعم خوب حس راحتی و آرامش را نیز تجربه کنند.

تغییراتی که اخیرا در طراحی داخلی و حتی ظاهر و نمای رستوران شیک محسن انجام شده است، این رستوران را به یک فضای لوکس تبدیل کرده است. رستوران محسن بسیار مناسب وعده‌های غذایی کاری، ملاقات‌های رسمی و مجالس خودمانی و جمع و جور شده است.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

رستوران محسن مکانی برای شروع خوشمزه

بدلیل موقعیت مکانی رستوران محسن که در منطقه‌ای نسبتا اداری تجاری است، این رستوران به دو گونه به مشتریان خود سرویس ارائه می‌دهد. بله رستوران محسن تقریبا دو منوی متفاوت دارد که یکی مخصوص سالن است و دیگری به بیرون‌برها اختصاص دارد. رستوران محسن آمادگی پذیرای از ۱۲۰ نفر را در سالن خود دراد اما شلوغی و صف نسبتا طولانی و مدت انتظار باعث شده تا برخی از مشتریان ترجیح دهند که از طعم‌های خوشمزه رستوران محسن در منزل، محل کار و یا حتی در ماشین خود لذت ببرند.

سبک رستوران محسن ایرانی است اما برای احترام به سلیقه همه در منوی خود چند غذای فرنگی پرطرفدار مثل، شنیتسل مرغ و برنج مکزیکی هم جای داده‌اند. علاوه بر این‌ها عده بسیاری هم هستند که دوست دارند در مجالس و مهمانی‌هایشان خوراک و غذای رستوران محسن سرو شود. برای همین هم مدیریت این رستوران تصمیم می‌گیرد منوی ویژه مراسم هم برای این مشتریان تهیه کند و از پیش غذا تا غذای اصلی و سالاد و دسر را با بالاترین کیفیت برای شما تهیه ‌کنند.

منوی رستوران محسن همان منوی محبوب اکثر مشتریان علاقمند به سبک ایرانی است. قطعا هر رستورانی غذاهای ویژه‌ای هم دارد که مشتریان بیش‌تر طرفدار آن هستند. رستوران محسن هم از این قاعده مستثنی نیست و جوجه کباب این رستوران یکی از این ویژه‌هاست که مدیریت رستوان محسن معتقد است از بهترین و خوشمزه‌ترین جوجه کباب‌هایی است که در تهران سرو می‌شود.

انواع کباب، چلو، پلوهایی مثل شیرین پلو با کوفته قلقلی، خورش‌های لذیذی که روزانه سرو می‌شود، ماهیچه ۸۰۰ گرمی که هرکسی از پس خوردن آن بر نمی‌آید همه و همه از خوشمزه‌های منوی این رستوران هستند.

کشف لذت در عمارت محسن

رستوران محسن از معدود رستوران‌های ایرانی پرطرفداری است که همیشه سعی در ایجاد تغییرات خوب در فضا و منوی غذایی خود داشته است و مشتریان زیاد باعث درجا زدن آن‌ها نشده است. افزودن چند غذای فرنگی، سرو دسر و آب میوه‌های تازه و طبیعی و از همه مهمتر، سرو انواع خوراک های خوشمزه و سبک در سانس شب این رستوران که رژیمی و سبک هم هستند،تنها بخشی از تغییرات و برنامه‌های محسن است.

در آینده نزدیک هم سرو نوشدینی‌های گرمی مانند قهوه و دمنوش در کنار کیک‌ها و شیرینی‌های خوشمزه به امکانات رستوران محسن اضافه خواهد شد. رستوران محسن رستورانی شیک و با کیفیت است و بسیار مناسب یک وعده غذای خوشمزه ایرانی و لوکس در کنار دوستان و آشنایان و همکارن می‌باشد. پیشنهاد ما به شمایی که تا به حال سری به محسن نزده‌اید چشیدن طعم لذیذ غذاهای اینجا خواهد بود.

برای اطلاع از آدرس و منو رستوران محسن اینجا کلیک کنید