خانه / تاپ / زولبیا و بامیه‌ای برای تمام فصول
قنادی شهروز

زولبیا و بامیه‌ای برای تمام فصول

زولبیا بامیه از شیرینی‌ها و دسرهای مناسبتی محبوب ما ایرانی‌هاست که که تقریبا فقط در ماه مبارک رمضان می‌شود آن را در قنادی‌ها پیدا کرد و مزه خوش آن چشید. اما اگر در بقیه ایام سال هوس این شیرینی را کردیم از کجای تهران و در کدام قنادی می‌توانیم یک زولبیا بامیه خوب و خوشمزه آن هم با تنوع زیاد پیدا کنیم؟ در این مطلب از مجله فیدیلیو می‌خواهیم با هم سری به قنادی شهروز بزنیم که مدت زیادی است آوازه زولبیا بامیه‌های آن در شهر پیچیده است.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

قنادی شهروز خاص‌ترین زولبیا و بامیه فروشی تهران

آقای شهروز مالک خشکبار شهروز از اوایل دهه ۸۰ این شیرینی فروشی را تاسیس کرده است، آن هم بعد از عمری تجربه کار در قنادی و محیط‌های شیرینی پزی. او که تخصص و تجربه‌ای هم در کار خشکبار دارد ابتدای تاسیس این مغازه شروع به فروش انواع خشکبار تازه و مرغوب می‌کند. اما پس مدتی احساس می‌کند برای موفقیت در کسب و کار خود باید یک کار تازه و خلاقانه انجام دهد تا هر چه زودتر دل مشتریان را ببرد و کام آن‌ها را شیرین کند.

زولبیا بامیه و گوش فیل از شیرینی‌های بسیار محبوبی هستند که قنادی‌ها فقط در ماه رمضان آن‌ها را تهیه و به فروش می‌رسانند. اصلا یکی از لذت‌های شیرین ماه رمضان برای ما ایرانی‌ها همین شیرینی‌های ترد و شهد داری هستند که مشتریان حاضرند برای آن مدت‌ها در صف بایستند.

آقای شهروز فکری به سرش میزند و تصمیم می‌گیرد که در ایام دیگری هم غیر از ماه رمضان زولبیا و بامیه تهیه کند تا ببیند که آیا مشتریان در بقیه ایام سال هم هوس زولبا بامیه می‌کنند یا نه. کار را با یکی دو سینی از این شیرینی شروع می‌کند و ساعتی طول نمی‌کشد که همه آن‌ها بفروش می‌رود. پس تصمیم می‌گیرد که تمرکز کسب کار خود را به سمت زولبیا بامیه ببرد و در کنار آن خشکبار هم بفروشد.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

زولبیا و بامیه اینجا همه چیز عالیه

پس از مدتی که مشتریان پروپاقرصی برای این زولبیا بامیه‌های مرغوب و خوشمزه پیدا می‌شوند آقا شهروز تصمیم می‌گیرد تا خلاقیت بیشتری چاشنی شیرینی‌های خود کند. زولبیای شکلاتی، آلبالویی، رژیمی و … می‌شود اتفاقات جدیدی در دنیای زولبیا و بامیه. بله چیزی در حدود ۱۰ تا ۲۰ مدل مختلف از انواع زولبیا، بامیه و گوش فیل با طعم‌های خاص و رنگ‌های جذاب که فقط در شیرینی فروشی آقا شهروز می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید آن هم نه فقط در ماه رمضان بلکه در کل سال.

همین اتفاقات جدید و خلاقانه در زولبیا بامیه به همراه کیفیت خوب و برخورد فوق العاده و مهربانانه پرسنل این شیرینی فروشی و رفاقتی که آقا شهروز با همه مشتریانش برقرار می‌کند باعث شده تا این شیرینی فروشی به یکی از شلوغ‌ترین مغازه‌ها و دکان‌های محدوده دیباجی تبدیل شود. مشتریانی وفادار که از همه جای تهران برای تهیه این خوشمزه‌ها پیش آقا شهروز می‌آیند تا هم کام خودشان را شیرین کنند و هم کام دوستان و خانواده را.

شیرینی‌های قنادی شهروز فقط به زولبیا و بامیه و گوش فیل ختم نمی‌شود و انواع باقلوا و کنافه و بستنی ترکی دون دورمای اعلا هم از دیگر محصولات شیرینی شهروز است. حتی بسیاری از رستوران‌های ترکی تهران که کنافه و باقلوا سرو می‌کنند مشتری آقا شهروز هستند و شیرینی‌های خود را از این قنادی تهیه می‌کنند.

بعدی قبلی
 
بعدی قبلی

آقای شهروز یک مشتری مدار واقعی و اصیل

آقا شهروز در مشتری مداری و ارتباط برقرار کردن با میهمانان خود یک نمونه است. مردی که هم کیفیت محصولاتش را در قنادی شهروز حفظ می‌کند و هم هوای مشتری را دارد. بسیاری از مشتریانی که برای بار اول پیش آقا شهروز می‌روند یا یک تخفیف شیرین و تپل می‌گیرند یا کلا میهمان آقا شهروز می‌شوند. در این شیرینی فروشی هر شیرینی را که بخواهید می‌توانید بچشید حتی اگر نخواهید هم به شما کلی تعارف می‌کنند که حتما این شیرین‌های خوشمزه را امتحان کنید.

پس هر وقت هوس یک زولبا بامیه خوب را کردید، چه در ماه رمضان و چه در بقیه ایام، قطعا شیرینی فروشی شهروز یکی از بهترین گزینه‌های ممکن خواهد بود که ارزش یک سفر درون شهری و حتی ایستادن در صف را خواهد داشت چرا که ما ایرانی‌ها فقط برای جاهای خاص و ویژه حاضریم در صف بایستیم. حتی در نظر سنجی بهترین زولبیا بامیه فروشی تهران در فیدیلیو هم شیرین فروشی شهروز مقام نخست را بدست آورد پس کافیست یک بار بگذارید آقای شهروز کامتان را شیرین کند تا برای همیشه به مشتری دائم آن تبدیل شوید.

برای اطلاع از آدرس شیرینی شهروز اینجا کلیک کنید