خانه / کافه و رستوران / خانواده پرجمعیت آقای آرمن

خانواده پرجمعیت آقای آرمن

آرمن از ساندویچ فروشی‌های قدیمی و معروف تهران است که بیشتر مشتریانش را از زمانی که یک ساندویچی کوچک در خیابان مطهری تهران بود حفظ کرده است. حالا اما این فست فود در یکسال گذشته رشد داشته و شعبات خود را افزایش داده است. پس اگر مدت زیادی است که برای صرف ساندویچ به این فست فود مراجعه نکرده‌اید باید بدانید که آرمن به رستوران کناری خود اسباب کشی کرده است و شعبه جدید خود با نام آرمن پلاس را در محل قبلی خود تاسیس کرده است.

علاوه بر این یک کافی شاپ هم به این خانواده دوست داشتنی افزوده است که انواع قهوه و نوشیدنی، کیک و … را سرو می‌کند. این همه ماجرا نیست و تغییر و تحولات این فست فود بیش از این حرف هاست. رستوران آرمنیا به عنوان شعبه جدیدتر این خانواده به ارایه انواع کباب می پردازد.

به این ترتیب این برند خوشمزه در حال بزرگ شدن است و ممکن است در آینده نزدیک شاهد افزایش بیشتر تعداد شعبات آن باشیم. با توجه به این موضوع تیم مجله فیدیلیو به معرفی شعبات مختلف آرمن پرداخته است و آدرس و منوی کامل آنها در وب سایت فیدیلو منتشر کرده است.

آرمن قدیمی و نوستالژیک

armen

فست فود آرمن که به عنوان شعبه اصلی این مجموعه سالهاست با ساندویچ‌های خوشمزه و محبوبش مشتریانش را حفظ کرده است این روزها به مغازه کناری خود اسباب کشی کرده است و همان منوی قدیمی قبل را با دستور و سبک و سیاق قدیم ارایه می‌دهد.

در این شعبه که به نوعی شعبه اصلی و مرکزی است انواع برگر، ساندویچ سوسیس، کوکتل و هات‌داگ و ساندویچ ژامبون در کنار کباب چوبی‌های محبوب و معروف و البته ساندویچ مغزو و زبان ارایه می‌شود. رست بیف، کتلت و انواع کوکو هم در منوی آرمن قرار دارد و البته سالاد مخصوص و انواع دیگر سالاد.

محل جدید شعبه اصلی از لحاظ طراحی و مساحت و … هیچ تغییری نکرده است و همچنان برای آماده شدن سفارش خود باید دست کم ۱۵ دقیقه منتظر بمانید. ضمن اینکه جای نشستن هم اگر در پیاده‌رو مقابل این مجموعه نباشد به زحمت نصیبتان می‌شود. و به همین دلیل است که بسیاری از مشتریان سفارش خود را در ماشین میل می‌کنند.

 همسایه مثبت آرمن

armen a

آرمن پلاس در حقیقت در مغازه قبلی آرمن شروع به‌کار کرده است. از لحاظ طراحی و فضا آرمن پلاس فضای بهتر و مدرن‌تری نسبت به آرمن دارد. این تفاوت در منو هم مشهود است. اصل داستان این است که این شعبه نقش مکمل شعبه قدیمی را دارد و در منوی آن انواع پیتزا، ساندویچ‌های تنوری، دونر، برگر و گریل موجود است.

در کنار این‌ها در آرمن پلاس علاوه بر ساندویچ، پیش غذاهایی مانند چیپس و پنیر، سیب زمینی ویژه و سرخ کرده، نان سیر و انواع سالاد از سزار گرفته تا سالاد فصل نیز سرو می‌شود. اگر به این فست فود مراجعه می کنید باید بدانید که برای آماده شدن غذا باید دست کم ۱۵ دقیقه انتظار بکشید. به نظر می رسد این قانون این مجموعه است. البته این مدت زمان در ایام تعطیل و آخر هفته شاید طولانی‌تر هم بشود.

آرمنیا در دل اورامان

armenia

جدا از این دو شعبه که در کنار یکدیگر قرار دارند کافه کباب آرمنیا، یک رستوران ایرانی است که به عنوان زیرمجموعه آرمن فعالیت می‌کند. این رستوران ایرانی در خیابان اورامان و با اندکی فاصله از شعبه اصلی واقع شده است و نکته جالب در مورد این رستوران تنوع بالای غذا در آن است.

در منوی این رستوران انواع کباب شامل تتو کباب یا کباب ترش مرغ، شیشلیک، بیف کباب، جوجه و… به صورت سیخی، پرسی و ساندویچی موجود است. تنوع بالای پیش غذا هم از نقاط قوت آرمنیاست. در منوی پیش غذای این رستوران قارچ کبابی، انواع سوپ و آش، انواع سیب زمینی کبابی و سرخ کرده و… در کنار سالادهای متنوع و ترشی و دیگر مخلفات قرار دارد.

کافه به سبک آرمن

آرمن

آرمن برای جلب رضایت تمام مشتریانش یک کافه به شعبات خود افزوده است. این کافه در خیابان مطهری، حوالی چهارراه سهروردی واقع شده است و این روزها پاتوق کافه دوست هاست. در منوی این کافه انواع نوشیدنی گرم و سرد، از چای و قهوه گرفته تا دمنوش و آبمیوه و انواع کیک و بستنی و پای موجود است. ساندویچ های تست کوچک و پانچ و دتاکس های میوه هم مخاطبان بسیاری دارند. این کافه فضای دنج و آرامی دارد و فضای مناسبی برای ملاقات های دوستانه و خودمانی است.

برای اطلاع از آدرس و منو آرمن اینجا کلیک کنید

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.