خانه / کلینیک غذا / بشقاب سبز / چگونه در خانه نودل آووکادو درست کنیم؟
نودل

چگونه در خانه نودل آووکادو درست کنیم؟

نودل‌ها چه باریک باشند چه ضخیم، باز هم می‌توان آنها را یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای آماده دانست. نودل که از آن به عنوان پاستای بدون گلوتن هم یاد می‌شود، در اشکال مختلف و با طعم‌های متفاوت عرضه می‌شوند و شما می‌توانید به روش‌های گوناگون آن را آماده کنید. در مهمانی‌های شام، نودل می‌تواند یک غذای بسیار مناسب و البته راحت الطبخ و محبوب محسوب شود. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا با راه و روش ساخت نودل آووکادو آشنا شوید.

این روزها تعداد افرادی که به نودل علاقه دارند بسیار زیاد شده است و حتی می‌توانید با یک دستگاه کوچک آن را در خانه درست کنید. تئوری اصلی سرآشپزها این است که نودل از خانواده پاستاها محسوب می‌شود و بر این اساس باید از آن به عنوان غذای اصلی یاد کرد.

اگر عصر یک روز نمی‌دانید برای وعده شام چه غذایی درست کنید، نودل آووکادو از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود که حتما توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. پاستا یا نودل آووکادو طعم بسیار خوبی دارد و با ادویه‌های مورد نظر شما می‌تواند به یک گزینه مناسب تبدیل شود.

چربی طبیعی که در آووکادو موجود است می‌تواند در کنار نشاسته نودل یک ترکیب مناسب باشد تا مواد غذایی لازم به بدن شما برسد. این غذای سالم و خوشمزه به راحتی آماده می‌شود و اگر تمایل داشته باشید آن را برای خود سرو کنید، بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید.

دستور آماده شدن نودل آووکادو که در اینجا آورده شده را آشپزخانه معروف Try Katie توصیه کرده است و ما هم توصیه می‌کنیم همواره یک نسخه از آن را برای خود نگه دارید.

مواد لازم برای نودل :

نودلیک عدد آووکادو مکعبی خورد شده

یک قاشق غذاخوری روغن آووکادو

دو عدد تخم مرغ کامل

یک عدد زرده تخم مرغ

دو پیمانه آرد معمولی،‌ و آرد به میزان لازم برای ریختن روی تخته کار

مواد لازم برای سس نارگیل با طعم کاری:

400 میلی‌لیتر شیر نارگیل شیرین نشده

دو قاشق غذاخوری پودر کاری

یک عدد سیر چرخ شده

یک عدد لیمو تازه

یک قاشق چایخوری دانه فلفل قرمز

دو قاشق غذاخوری سس سویا

یک‌دوم قاش چایخوری نمک دریایی

دو قاشق چایخوری شکر

یک تا دو شاقش غذاخوری نشاسته ذرت

برای درست کردن نودل پس از آنکه همه مواد مذکور را با نظمی که اعلام شد با یکدیگر مخلوط کردید، خمیر به دست آمده را داخل دستگاه مخصوص تولید رشته بریزید و نودل خود را از طرف دیگر دستگاه تحویل بگیرید. برای درست کردن سس هم کافی است همه مواد لازم را با نظمی که گفته شده است با یکدیگر مخلوط کنید و آن را روی نودل خود بریزید.

درباره میثم لطفی