خانه / کافه و رستوران / پیتزا با لهجه اسپانیایی

پیتزا با لهجه اسپانیایی

با بهبود روابط بین‌الملل کشورمان در چند سال گذشته شاهد حضور برندهای جهانی، بخصوص در عرصه غذایی، در بازارهای ایران هستیم. اما هرچه در عرصه محصولات غذایی ناظر فعالیت پر رنگ بودیم در زمینه غذاخوری‌های زنجیره‌ای به ندرت شاهد تاسیس و راه اندازی نامی معروف و بین‌المللی بوده‌ایم. اخیرا با افتتاح همزمان ۲ شعبه از یک برند معروف اسپانیایی در تهران امیدهایمان در این زمینه بالاتر رفته است. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا شما را با پیتزا فروشی‌های تله پیتزا بیش‌تر آشنا کنیم.

تله پیتزا برندی اسپانیایی است که در بین سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۸۸ فعالیت خود را در شهر مادرید اسپانیا آغاز  می‌کند و طولی نمی‌کشد بر تعداد شعب خود در اسپانیا می‌افزاید. کار تا جایی پیش می‌رود که که مرزهای اسپانیا برای تله پیتزا کوچک و می‌شوند و این برند شروع می‌کند به تاسیس شعب خود در کشورهای اسپانیای زبان و بعد از آن اروپا و خاورمیانه و در نهایت هم نوبت به ایران می‌رسد. زنجیره غذایی تله پیتزا تا جایی پیش می‌رود که در ۲۲ کشور دنیا و بیش از ۱۷۰۰ شعبه دارد که پیتزای خوشمزه با خمیر مخصوص را به دست پیتزا دوستان می‌رسانند.

تله پیتزا لذتی دست ساز

بعدی قبلی
تله پیتزا
بعدی قبلی

نمی‌پسندم:

نداشتن تنوع در نوشیدنی‌ها

پایین‌تر بودن سطح کیفیت پیش غذاها نسبت به پیتزاها

یکی از رموز موفقیت این برند خوشمزه عدم استفاده از سوسیس و کالباس و بطور کلی گوشت‌های فرآوری شده است. تله پیتزا یک برند سالم بوده و سعی شده تا پیتزاها از مواد تازه و مرغوب تهیه شوند. اگر بخواهیم از دیگر ویژگی خوب تله پیتزا نام ببریم باید به نان یا خمیر پیتزای آن اشاره کنیم. در تله پیتزا هر مشتری برای سفارش پیتزای خود ۳ انتخاب از میان نان کلاسیک، نازک و ترد و کالزونه دارد که بسته به سلیقه شما می‌توانید یکی را انتخاب و پیتزای خود را دلخواه تر میل کنید.

رسپی یا دستور تهیه این نان‌ها انحصاری و مخصوص برند تله پیتزا است نان‌هایی ترد و خوشمزه که بر خوشمزگی پیتزاهای اینجا اضافه می کند.

در این فست‌فود دست شما در انتخاب پیتزای محبوبتان باز است چرا که علاوه بر پیتزاهای ثابت تله پیتزا، که شامل بخش‌های کلاسیک ویژه و پیشنهاد سرآشپز می‌شود، پیتزای انتخابی خود را در یک چارچوب مدون که تمام موارد انتخابی قیمت داشته و می‌توانید پیتزای انتخابی خود را به راحتی سفارش دهید.

در تله پیتزا تمامی پیتزاها در سه اندازه یک نفره، دو نفره و خانواده سرو می‌شود و قیمت‌ها هم چیزی بین ۱۲ تا ۵۶ هزار تومان است. از نقاط جذاب منو می‌توان به پیتزای آتشفشان ناچو و پیتزای سزار دیلاکس اشاره کرد که برداشتی آزاد از سالاد سزار است.

از لحاظ قمیتی هم تله پیتزا پیشنهادهای قیمتی جذابی برای مشتریانش برای تمام ایام هفته در نظر گرفته که شامل پکیج پیتزا، سیب زمینی و نوشیدنی به قیمتی به صرفه تر از معمول است. تله پیتزا فکر دسر شما را هم کرده و سافت ژلاتوی لیوانی هم به قیمت ۲۵۰۰ تومان بعنوان خوشمزه بعد از صرف غذا به شما ارائه می‌دهد.

 یک پیتزایی جدید در شهر

می‌پسندم:

استفاده از خمیر با فرمول مخصوص

عدم استفاده از سوسیس و کالباس

فضایی داخلی شعب تله پیتزاهم پر است از نور و دیوارهایی با رنگ روشن و صفحه نمایش‌های بزرگ که جان می‌دهد برای یک دورهمی خوشمزه و دیدن یک فوتبال جذاب.

با اینکه این برند تازه تاسیس است ولی مشتریان پرو پاقرص خود را پیدا کرده است و به مرور زمان قرار است شگفتانه‌هایی همچون تقویت سیستم دلیوری خود ارائه دهد. با راه اندازی اپلیکیشن تله پیتزا و تجهیز ناوگان حمل پیتزا به زودی شما می‌توانید در کمتر از ۳۰ دقیقه از ثبت سفارشتان پیتزای داغ را درب منزلتان تحویل بگیرید. شما دوستان فیدیلیو هم اگر تا به حال سری به تله پیتزا زده‌اید و آن را تجربه کرده‌اید می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از آدرس و منو شعبه شریعتی اینجا کلیک کنید

برای اطلاع از آدرس و منو شعبه مرزداران اینجا کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.