خانه / دسته‌بندی نشده / بازگشت دوباره کولاک کاراملی
ترایفل خوشمزه دیری کوین

بازگشت دوباره کولاک کاراملی

ترایفل خوشمزه دیری کوین با بازگشت دوباره خود کولاک به پا کرد. اگر شما هم از طرفداران فروشگاه‌های زنجیره ای دیری کوین هستید بد نیست بدانید برند معروف و پرطرفدار دیری کوین هم مانند دیگر برندهای معروف خوراکی به مناسبت سال جدید خبرهای خوبی برای هواداران خود به ارمغان آورده است. در ادامه این مطلب در سوشیال بار مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا از سوپرایزهای غیر منتظره و اخبار جدید خوشمزه دیری کوین در سال ۲۰۱۸ مطلع شوید.

ترایفل خوشمزه کاراملی

ترایفل خوشمزه و کولاک تریپل دیری کوین از ژانویه سال ۲۰۱۸ به عنوان کولاک ماه به شعبه‌های مختلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیری کوین بازگشته است. این ترایفل جدید با طعم پایه وانیل از آب نبات‌های نرم کاراملی و کره بادام زمینی درست شده است و با یک کپ شکلاتی خوشمزه روی آن تکمیل می‌شود. البته طرفداران این ترایفل کولاکی باید عجله کنند. گویا دیری کوین این ترایفل خوشمزه را فقط برای مدتی محدود و فقط در برخی شعبه‌های از پیش تعیین شده خود ارائه داده است.

در پستی که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی‌ فروشگاه‌های زنجیره ای دیری کوین در رابطه با ارائه این محصول منتشر شده است این گونه نوشته شده:

یک ترایفل کولاک تریپل با آب نبات‌های نرم، کره بادام زمینی و ترایفل کاراملی که هر گاز از آن یک سوپرایز جدید و خوشمزه با خود به ارمغان می‌آورد.

چیزبرگر A1

چیز برگرهای A1

اما این ترایفل خوشمزه کاراملی تنها سوپرایز سال جدید برند معروف دیری کوین نیست. این برند معروف چندی پیش نیز به مناسبت سال جدید چیز برگر بیکن‌های خوشمزه خود را که با نام A1 مشهور هستند دوباره برای مدتی محدود به فروشگاه‌ها بازگردانده است. این برگر خوشمزه از تکه‌های بیف با پیاز سرخ شده کاراملی و پنیر سویسی، بیکن دودی و سس خامه ای مخصوص A1  تشکیل شده است که با نان‌های تست گرد به طرفداران این برند معروف ارائه می‌شود. قیمت این برگر به همراه نوشیدنی و سیب زمینی سرخ شده تنها ۵ دلار است.

خلاصه دیری کوین در این سال نوی میلادی با ترایفل‌ خوشمزه و محصولات جدیدش حسابی کولاک به پا کرده است. به هر حال بی دلیل هم نیست که همه ترایفل‌های خوشمزه این برند معروف کولاک نام گذاری می‌شوند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.