خانه / دسته‌بندی نشده / پیتزا هات در سال جدید آتش به مالش می زند
تخفیف نصف قیمتی

پیتزا هات در سال جدید آتش به مالش می زند

تخفیف نصف قیمتی پیتزا هات بر روی محصولاتش طرفداران این برند مشهور را حسابی غافل گیر کرد. پیتزا هات نیز مانند برندهای معروف دیگر سال جدید را با پیشنهادهای ویژه خود آغاز کرد. این برند مشهور و خوشمزه اولین ماه سال جدید را با ۵۰% تخفیف سفارشات آنلاین بر روی کلیه پیتزاهای موجود در منوی خود آغاز کرد. پیتزا هات با پیشنهاد ویژه ای که برای سفارشات آنلاین خود قرار داده بود از ابتدای سال جدید میلادی حسابی دل هواداران خود را برد. البته بر اساس اخبار منتشر شده از این برند مشهور تخفیف ۵۰% پیتزا هات فقط برای مدتی محدود و برای سفارشات آنلاینی که تا ۸ ژانویه سال ۲۰۱۸ ثبت می شدند معتبر بود.

در بخش سوشیال بار از مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا از اخبار به روز خوراکی های خوشمزه در صفحات اجتماعی مطلع شوید.

50% OFF menu-priced pizzas is back ????. Ends 1/8. Online only.

A post shared by Pizza Hut ???? (@pizzahut) on

تخفیف نصف قیمتی پیتزا هات

بر اساس پستی که چندی پیش در صفحه اینستاگرام رسمی رستوران های زنجیره ای پیتزا هات منتشر شد، هواداران این برند خوشمزه برای سفارشات آنلاین خود که تا روز ۸ ژانویه ۲۰۱۸ در وبسایت رسمی این شرکت ثبت می‌کردند ۵۰% تخفیف به دست می آوردند. در این پست پیتزا هات این گونه نوشته شده:

باز گشت دوباره ۵۰% تخفیف بر روی کلیه محصولات. این تخفیف تا روز ۸ ژانویه معتبر است. فقط برای سفارشات آنلاین.

طرفداران رستوران های زنجیره ای پیتزا هات برای بهره بردن از پیشنهاد ویژه این برند مشهور باید با مراجعه به وبسایت رسمی پیتزا هات به آدرس www.pizzahut.com و کلیک بر روی تخفیف ویژه ۵۰% سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت می کردند. این فروش ویژه پیتزا هات در حالی صورت گرفته است که هر یک عدد پیتزای پنیر این برند مشهور با سایز بزرگ در حالت عادی به قیمت ۶٫۵۰ دلار و پپرونی با یک نوع مواد به قیمت ۷٫۳۷ دلار و پیتزای مخصوص برای علاقمندان به گوشت با قیمت ۹ دلار در شعب این رستوران های زنجیره ای معروف به فروش می رسند.

خلاصه که پیتزا هات با این تخفیف های ویژه و باور نکردنی در سال جدید میلادی حسابی آتش به مالش زده است. البته امیدوارم این همه ولخرجی برای پیتزا هات گران تمام نشود.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.