خانه / تاپ / تبلیغات تلویزیونی خوشمزه از ستارگان مشهور دنیا
تبلیغات تلویزیونی خوشمزه

تبلیغات تلویزیونی خوشمزه از ستارگان مشهور دنیا

تبلیغات تلویزیونی خوشمزه یکی از هیجان انگیزتربن برنامه‌های تلویزیونی هستند. به نظر من چیزی جالب‌تر از دیدن ستاره‌های مورد علاقه هر فرد در تبلیغات مختلف نیست. به خصوص اگر این تبلیغات نوستالژی کودکی و جوانی یکی از سلبریتی‌های محبوبتان از جمله دی‌کاپریو و بریتنی اسپرز باشد. در ادامه این مطلب از مجله فیدیلیو در بخش دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید تا از برخی از این تبلیغات تلویزیونی خوشمزه  مطلع شوید.

بریتنی در تبلیغات تلویزیونی خوشمزه

 بریتنی اسپیرز کوچک و سس باربیکیو

اجراهای تلویزیونی بریتنی بیش از آن است که بتوان همه را برشمرد. او از کودکی به اجرا علاقه وافری داشت به گونه ای که در ۱۲ سالگی در برنامه تلویزیونی میکی‌ماوس کلاب به عنوان هنرپیشه و خواننده مستعد بازی کرد. اما بد نیست بدانید حضور او در تبلیغات تلویزیونی خوشمزه به سال‌ها قبل از این‌ برمی‌گردد. بریتنی در سال ۱۹۹۳ در تبلیغ سس باربیکیو MAULL’S  نقش آفرینی کرد. اگرچه او در این تیزر صحبت نمی‌کند ولی چهره جالب و میمیک با مزه‌ای که در پایان این ویدئو به صورتش می‌دهد بی‌شک از آن خودش است.

کمپانی MAULL’S  که بریتنی چهره تبلیغاتی آن زمان آن‌ها بود در ابتدا به عنوان خواربار فروشی و بر روی یک واگن کوچک کار خود را شروع کرده بود. تولید سس باربیکیو MAULL’S برای اولین بار در سال ۱۹۲۶ آغاز شد و دیری نپایید که به پرفروش‌ترین محصول این کمپانی تبدیل شد، به گونه ای که تولید مابقی محصولات خود را متوقف کردند و تمام تمرکز خود را بر این محصول گذاشتند. معروف ترین شعار تبلیغاتی آن‌ها  در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی عبارت است از : به باربیکیو خود روغن نزنید MAULL’S بزنید.

دی کاپریو در تبلیغات تلویزیونی خوشمزه

دی کاپریوی جوان و تبلیغات تلویزیونی خوشمزه

بدون شک همه ما با لئوناردو دی‌کاپریو آشنا هستیم.  او یکی از برترین ستاره‌های سینماست که جهان تا کنون به خود دیده است. ولی ستاره شدن راه دشواری دارد که هر کس باید آن را از جایی شروع کرده باشد. گویا لئوناردو نیز این راه را از تبلیغات تلویزیونی شروع کرده است. لئوی جوان در این تبلیغ که در سال ۱۹۹۱ تهیه شده سعی دارد تکه ای از پنیر رژیمی‌ کرفت را که متعلق به پدرش است با بلبل زبانی از مادرش بگیرد.

اگرچه این یک تبلیغ تلویزیونی ساده و کوتاه است اما اگر از من بپرسید بازیگری در خون او پیداست. او با بازی جذابش توانست به راحتی همه را قانع کند که طعم دلپذیر پنیر رژیمی‌ حتی کودکان را نیز شیفته خود می‌کند.

بکهام در تبلیغات تلویزیونی خوشمزه

شوت‌های جنجالی بکهام با پپسی

یکی از راه‌های رایج برای برندهای مشهور در جذب تعداد زیادی بیننده، وایرال ویدئوهایی است که این سوال را در ذهن بیننده ایجاد می‌کند: آیا این ویدئو واقعیست و یا از حقه‌های سینمایی در آن استفاده شده است؟ در همین راستا نیز برند مشهور پپسی وایرال ویدئویی تبلیغاتی برای نوشابه‌های رژیمی‌ خود تهیه کرده است. در این ویدئو ، دیوید بکهام ستاره مشهور فوتبال بریتانیا، در حالی که قوطی پپسی خود را در دست دارد، شوت‌های عجیبی به سه سطل آشغال کنار ساحل می‌زند که در فاصله نسبتا دوری از او قرار گرفته اند.

نکته جالب در این تبلیغ به هدف رفتن تمامی شوت‌ها است.  این ویدئو که تا کنون بیش از دو میلیون بیننده در سراسر جهان داشته است،  سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی بر پا کرده است. اما مشکل اصلی از آن جا شروع می‌شود که با وجود این که هیچ کس واقعی بودن شوت‌ها را باور نکرده و عده زیادی آن را فقط یک حقه سینمایی می‌دانند، بکهام در صفحه شخصی خود آن را واقعی خوانده است. او در خصوص این وایرال ویدئو اظهار داشته که پس از ۶ ساعت تمرین در ساحل توانسته آن را به واقعیت تبدیل کند.

اما آیا واقعا این ویدیو واقعا بدون کلک ساخته شده؟ قضاوت با شما.

تبلیغات تلویزیونی خوشمزه با کلونی

پدرخوانده با نسپرسو عجین می‌شود

پیشینه همکاری جورج کلونی هنرپیشه معروف آمریکایی با برند نسپرسو به سال‌ها پیش که برای نخستین بار چهره تبلیغاتی این برند جهانی شد می‌رسد. این هنرپیشه طرفدار قهوه و نماینده برند مشهور نسپرسو که از سال ۲۰۰۶ تا کنون در تبلیغات جهانی این برند نقش آفرینی کرده است، چندی پیش در تبلیغ جدیدی که توسط این شرکت تهیه شده حضور پیدا کرده است. بی‌شک طرفداران قهوه و سینمای کلاسیک از صحنه‌های این تیزر که به طور عمده از فیلم‌های قدیمی‌ او برداشته شده لذت خواهند برد.

در این تیزر یک دقیقه‌ای، کلونی در یک صحنه بارانی در حالی که محزون به یک قهوه‌ساز معمولی خیره شده است تماسی از دوست خود اندی گارسیا در فیلم پدرخوانده دریافت می‌کند. کلونی که متوجه می‌شود او در تعطیلات خود در منطقه ای گرمسیری به سر می‌برد و از طعم نسپرسوی دلچسب خود لذت می‌برد، تاب نمی‌آورد. او از صحنه بارانی خارج شده و قدم در راه یک مسافرت طولانی می‌گذارد و در این راه  از صحنه‌های بسیاری از فیلم‌های کلاسیک خود عبور می‌کند.

تیزر در صحنه ای پایان می‌یابد که کلونی به نمایندگی نسپرسو در بورلی هیلز می‌رسد در حالی که دوستش با فنجانی نسپرسو در صحنه بارانی ابتدای تیزر منتظر اوست. کلونی در خصوص این تیزر می‌گوید:

من در۱۲ سال گذشته در این سفر همراه نسپرسو بوده ام و از هیجان‌های این سفر لذت بسیار برده‌ام. من عاشق سینمای کلاسیک هستم و این نقش فرعی که اشاره به سینمای آن زمان دارد از نقش‌های مورد علاقه‌ام تاکنون بوده است.

او در ادامه از طعم دلپذیر این قهوه تعریف می‌کند و می‌گوید این قهوه بسیار با کیفیت است چرا که نیاز به اضافه کردن هیچ ماده دیگری از جمله شیر یا شکر ندارد و این نشان دهنده مرغوبیت آن است.

تبلیغات تلویزیونی خوشمزه ترکیش ایر

رقابت مسی و دروگبا 

در تبلیغ جدیدی که توسط هواپیمایی ترکیش تهیه شده است ستاره بارسلونا لیونل مسی از اسطوره چلسی دروگبا سبقت می‌گیرد. این تیزر با صحنه ای از دروگبا در یک رستوران شروع می‌شود. او در حال صرف غذا به یکباره متوجه عکس مسی بر دیوار رستوران می‌شود. البته این پایان ماجرا نیست. دروگبا در رستوران‌های دیگری هم با این صحنه مواجه می‌شود. او که در پی یافتن نقطه‌ای از دنیاست که هنوز مسی به آن قدم نگذاشته باشد با هواپیمایی ترکیش به نقاظ مختلف دنیا سفر می‌کند.

ولی از بخت بد به هر جا که می‌رسد عکس مسی قبل از او به دیوار آویخته شده است و این موضوع حسادت او را بر می‌انگیزد. در نهایت به محلی می‌رسد که هنوز مسی به آن جا نرفته است. البته شاید هم رفته و او خبر ندارد !!

تبلیغات تلویزیونی خوشمزه با رونالدو

تبلیغات تلویزیونی خوشمزه کی اف سی

کریستین رونالدو ستاره فوتبال پرتغال، با شهرتی جهانی تا کنون در بسیاری از تیزرهای تبلیغاتی از نایک گرفته تا بوگاتی شرکت کرده است. البته در بیشتر این تیزرهای تبلیغاتی نیز حداقل یک صحنه از مهارت‌ها و قدرت بدنی او به نمایش گذاشته شده است. اما این بار رونالدو در تیزر تبلیغاتی فست فود معروف کی اف سی حضور پیدا کرده است. ناگفته نماند ورزشکاران اغلب سعی می‌کنند در تبلیغاتی شرکت کنند که با مسیر حرفه‌ای آن‌ها در تضاد نباشد. به عنوان مثال لوازم ورزشی، نوشیدنی‌های انرژی زا و یا غذاهای سالم و رژیمی از جمله شرکت‌هایی هستند که برای تبلیغات خود از ستارگان ورزشی استفاده می‌کنند.

کمتر دیده شده یک ستاره ورزشی که به مهارت‌های بدنی و رژیم و تمرین‌های شدید نیازمند است، در تیزر تبلیغاتی یک فست فود شرکت کند. به علاوه همه می‌دانیم که شهرت فست فود کی. اف. سی در غذاهای مغذی یا مقوی نیست. در واقع این برند مشهور در دنیای فست فود به غذاهای چرب و پر نمک خود مشهور است. با این تفاسیر کمی‌ عجیب به نظر می‌رسد که رونالدو با مرغ سوخاری جشن بگیرد و با صرف آن، این گونه هیجان زده شود.

علاوه بر این  چه کسی حتی می‌تواند تصور کند او که هم اکنون بیش از پیش به استایل بدنی خود نیاز دارد لب به فست فود بزند؟

تبلیغات تلویزیونی خوشمزه

مگ رایان با لبخند میلیون دلاری

نفس‌های مگ رایان به شماره افتاده است. او تنها ۳۰ ثانیه فرصت دارد به شما بگوید چگونه می‌توانید در برگر کینگ ۱ میلیون دلار جایزه ببرید. در سال ۱۹۸۲ این ستاره مشهور امروز، در تبلیغات تلویزیونی خوشمزه برگرکینگ حضور پیدا کرد و شعار “آیا شما گرسنه نیستید؟” را برای این رستوران جهانی کرد. او با لبخند شیرین خود  در این تیزر، شانس برنده شدن در جایزه میلیون دلاری برگر کینگ را به مشتریان این برند مشهور مژده می‌دهد.

همان گونه که می‌دانید بِرگر کینگ که با نام مخفف BK هم خوانده می‌شود، یک رستوران‌های زنجیره‌ای است که مانند مک دونالد در بسیاری از کشورهای جهان شعبه دارد. اولین شعبه از این رستوران زنجیره ای در سال ۱۹۵۴ در شهر میامی در ایالت فلوریدا در آمریکا افتتاح شد و دفتر مرکزی آن نیز در همین شهر واقع است. ساندویچ مخصوص برگرکینگ هوپر است که با سس مخصوص،خیارشور،کاهو ،گوجه، نان همبرگری و… طبخ می‌شود.

تبلیغات تلویزیونی خوشمزه با آلپاچینو

آلپاچینو دانکیچینو

شاید یرای شما هم غیر قابل باور باشد که آلپاچینو ستاره معروف‌ هالیوودی و برنده اسکار فیلم‌هایی چون پدر خوانده در تبلیغات تلویزیونی خوشمزه حضور پیدا کند آن هم با یک اجرای خنده دار. به هر حال بد نیست بدانید آل پاچینوی مشهور‌ هالیوود در سال ۲۰۱۱ در تیزری که برای برند dunkin donuts  تهیه شده حضور پیدا کرده است. dunkin donuts یک کمپانی معروف شیرینی و قهوه آمریکایی در شهر بوستون است که از سال ۱۹۵۰ فعالیت خود را شروع کرده است.

گرچه آلپاچینو با حضور در این تبلیغ خشم تعداد زیادی از هوادارانش را بر انگیخته است ولی با حرکات موزونی که به نمایش می‌گذارد همچنان همه را مجذوب خود می‌کند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.