خانه / دسته‌بندی نشده / بازگشت دوباره تات پنیری برگرکینگ
تات پنیری برگر کینگ

بازگشت دوباره تات پنیری برگرکینگ

تات پنیری برگر کینگ دوباره برای مدتی محدود به منوی این رستوران خوشمزه بر ‌می‌گردد. در پست جدیدی که در صفحه اینستاگرام این رستوران معروف منتشر شده عکسی از این تات‌های خوشمزه را با توضیحی با این مضمون نشان ‌می‌دهد  :

هر شخصی لیاقت شانس دوباره برای امتحان کردن این تات‌ پنیری را دارد.

و در پست دیگری که بلافاصله پس از اولین پست منتشر شده خبر از موجودی این تات پنیری خوش طعم در منوی صبحانه برگرکینگ ‌می‌دهد.

در ادامه این مطلب از مجله فیدیلیو در بخش سوشیال بار همراه ما باشید.

تات پنیری برگر کینگ

با توجه به عکس‌های جدیدی که برگر کینگ از این تات‌ خوشمزه منتشر کرده، این کوچولوهای گرد ترکیبی از سیب زمینی و پنیر آب شده خواهند بود که داخل نان سوخاری پیچیده ‌می‌شوند. این تات‌های خوشمزه در بسته بندی‌های ۸ تکه به قیمت حدود ۱٫۹۹ دلار در منوی برگرکینگ خود نمایی ‌می‌کنند. تات‌ پنیری برگر کینگ برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ توسط این برند معروف برای مدتی کوتاه عرضه شد. این در حالیست که آخرین تاریخ ارائه این تات‌های کوچولو مربوط به پاییز ۲۰۱۶ بود. تات‌های برگرکینگ بر پایه نان‌های سیب زمینی محلی درست ‌می‌شوند که با کمی پنیر آمریکایی آب شده ترکیب ‌می‌شوند.

تات پنیری برگر کینگ

کالری تات پنیری خوشمزه برگر کینگ

نگاه کردن به این تات‌ها کیک‌های مینی و نان‌های کدویی کوچک را در نظرمان مجسم ‌می‌کند. نان به کار رفته در این تات‌های کوچولو به طرز عجیبی سبک است و به طور مناسبی سوخاری شده است. در داخل آن‌ها طعم خوشمزه سیب زمینی را بیش از آن چه که انتظار ‌می‌رود در زیر دندان‌های خود حس ‌می‌کنید. با اضافه شدن طعم پنیر آب شده آمریکایی به این ترکیب مزه خامه ای به تات‌های کوچولو اضافه ‌می‌شود که یادآور ساندویچ‌های مک اند چیز است.

در حین خوردن این تات پنیری خوشمزه باید حواستان را جمع کنید چون پنیر آب شده داخل آن‌ به قدری داغ است که ‌می‌تواند به راحتی دهانتان را بسوزاند. تات‌های پنیری برگر کینگ در مجموع ۲۸۰ کالری دارند که ۱۲۰ کالری آن چربی است. چربی‌های موجود در این غذای خوشمزه ۱۴ گرم است که چهار گرم آن چربی‌های اشباع شده است. همچنین این تات‌های کوچولو ۷۰۰ میلی گرم سدیم، ۲۷ گرم کربوهیدرات، یک گرم شکر و ۱۲ گرم پروتئین دارند. به هر حال با توجه به مدت زمان محدود ارائه این محصول پرطرفدار، احتمالا هواداران این برند محبوب هم اکنون در حال شکستن سر و دست در صف‌های این رستوران معروف هستند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.