خانه / کافه و رستوران / گردهمایی خوراکی‌های سالم و خوشمزه
بوفه کانتینر

گردهمایی خوراکی‌های سالم و خوشمزه

رسالت ما در مجله فیدیلیو تنها معرفی کافه‌ و رستوران‌ نیست. ما می‌خواهیم تا با معرفی جدیدترین و بهترین فعالیت‌ها در زمینه غذایی تلاشی هر چند کوچک در بالابردن سطح ذایقه و سلیقه شما غذا دوستان و یاران همیشگی فیدیلیو داشته باشیم. در این گزارش قصد داریم شما را با جایی آشنا کنیم که از جنس کسب و کارهای غذایی بیرون‌بر است ولی شبیه آن نیست. جایی که تنوع محصولات غذایی آن بیشمار است و در آینده نزدیک بسیار از آن خواهید شنید، بوفه کانتینر، از اولین وعده تا آخرین وعده همراه شما.

هوتن مکری، آرشیتکتی خلاق و خوش ذوق، یکی از مالکین و موسسین بوفه کانتیر است. درک یک نیاز و تلاش در جهت یافتن راه حلی مناسب برای معضل دسترسی به یک وعده غذای سالم، تازه و خوشمزه که تهیه و حمل آن برای همه امکان پذیر باشد، باعث شد تا آقای مکری وقت، انرژی، تخصص و سرمایه خود را به کار گیرید تا محصولی با کیفیت و قیمت اقتصادی در اختیار آنانی قرار دهد که هر وعده غذایی برایشان حائز اهمیت است و به فکر سلامت خود هستند.

چیزی حدود دو سال زمان لازم بود تا دانش روز تهیه انواع محصولاتی که با آرد تهیه می‌شوند مانند نان و شیرینی، انواع نوشیدنی‌های سالم و بدون افزودنی و نگه دارنده، در کنار تیمی پویا و تجهیزاتی مدرن کنار هم جمع شوند تا در اسفند سال ۹۵ بوفه کانتینر به یک نام تجاری تبدیل شود.

بوفه کانتینر شهری پر از پیشنهادهای هیجان انگیز

بعدی قبلی
بوفه کانتینر
بوفه کانتینر
بوفه کانتینر
بعدی قبلی

منوی بوفه کانتینر شامل ۱۰ بخش اصلی است که چیزی در حدود ۱۷۰ آیتم را شامل می‌شود. بله این حجم از گزینه‌های پیش رو رقم چشم گیری است و ممکن است فکر کنید که تصمیم گیری در بوفه کانتینر کار بسیار دشواری است. اما به اینصورت نیست چرا که بوفه کانتینر از صبحانه تا برانچ (میان وعده)، ناهار، عصرانه، شام و بطور کلی برای هر ساعت از طول روز گزینه‌هایی خوشمزه برای مشتریان در نظر گرفته است که هر شخص بسته به فراخور علاقه و ذائقه خود می‌تواند چندین آیتم را انتخاب کند.

محصولات بوفه کانتینر بصورت روزانه و در آشپزخانه‌ و نانوایی مجهز آن با موادی تازه و مرغوب تهیه می‌شود. یکی از جذابیت‌های بوفه کانتیر قابل مشاهده بودن بخشی از خط تولید نان و شیرینی آن در پشت پیشخوان مغازه است که هم برای بیننده جذاب بوده و هم حس تازگی و کیفیت و رعایت بهداشت را به شما منتقل می‌کند.

قیمت‌ها در بوفه کانتینر اقتصادی بوده و سعی شده علاوه بر رعایت ریزه کاری‌ها در تهیه یک محصول ایده‌آل به نکات جانبی آن هم توجه کافی شود. به عنوان مثال در این فروشگاه سعی شده تا حد امکان از محصولات پلاستیکی استفاده نشود و نوشیدنی‌ها و سالادها در ظروف شیشه‌ای و نان‌ها و شیرینی‌ها در کاغذهای مخصوص یا جعبه‌های مقوایی ارائه شود.

کانتیر نمایی از یک برند دوست‌دار محیط زیست

بعدی قبلی
بوفه کانتینر
بوفه کانتینر
بوفه کانتینر
بعدی قبلی

درست است که بوفه کانتیننر کافه یا رستوران نیست و جایی برای نشستن ندارد اما چیزی که از مالک آرشیتکت این نام تجاری مورد انتظار است طراحی زیبا و خلاقانه این کسب و کار غذایی است. چیزی که شما حتی از ظاهر ساختمان بوفه کانتینر نیز می‌توانید متوجه آن شوید.

نمای بیرونی بوفه کانتینر شاید شما را یاد بنادری بیاندازد که چنیدین کانتینر روی هم قرار گرفته‌اند اما قطعا کانتینرهایی با چنین رنگ‌هایی در کمتر جایی قابل رویت است. چیزی که در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته نمادی از معماری حامی محیط زیست بوده. این سطح از علاقه مندی به محیط زیست را می‌توان از تابلوی سردر نیز مشاهده کرد. جایی که سعی شده تا با گیاه و برگ نام کانتینر را به تصویر بکشند.

وارد فروشگاه که شوید در سمت راست شما قفسه‌ای قرار دارد که محل چیدمان آیتم‌هایی است که باید در جای خنک نگه داری شوند مانند انواع نوشیدنی، سالاد و … . در مقابل شما هم ویتریی وجود دارد که مملو از نان و شیرینی و کلاچه و … است. طراحی بوفه کانتیننر بسیار مدرن و زیبا و مینیمال است و هیچ شلوغی‌ در آن دیده نمی‌شود. این طراحی چشم نواز بوده و به شما در انجام یک انتخاب مناسب برای یک وعده غذایی کمک شایانی می‌کند.

تولد کانتینرهای دیگر در سطح شهر

دسترسی به یک وعده‌ غذایی سالم متنوع بحث بسیار مهمی در صنعت و علم تغذیه است که تاثیر بسیاری در سلامتی افراد یک جامعه دارد. متاسفانه سبک نامناسب زندگی امروزی که ناشی از مشغله بسیار است باعث شده که اکثریت مردم به طور ناخواسته به رژیم غذایی نامناسب چه از لحاظ ارزش غذایی و چه از لحاظ روانی روی آورند. وعده‌هایی که پر شده از گوشت‌های فراوری شده مانند سوسیس و کالباس و انواع سس‌های ناسالم تا تکرار در وعده‌هایی مانند صبحانه که اکثرا به نان و پنیر و … ختم می‌شود.

یکی از راه حل‌هایی که هم از لحاظ وقت و هزینه توجیه پذیری دارد و هم تنوع آن باعث می‌شود تا به این زودی‌ها به تکرار نرسید بوفه کانتینر است. بله درست است که این برند در حال حاضر تنها یک شعبه دارد و امکان دسترسی به آن برای همه مقدور نیست اما در آینده‌ای نزدیک قرار است شعبه های دیگری از آن در نقاط پر تردد شهر مشاهد کنیم که با محصولاتی به همان تنوع و کیفیت شعبه مرکزی به ما ارائه دهند.

هدف ما در مجله فیدیلیو معرفی مکان های جدید با ایده هایی جالب است و تنها میتوانیم به شما همراهان پیشنهاد یک بار استفاده از آن را بدهیم. پس اگر به بوفه کانتینر رفتید و از خوراکی‌های آن استفاده کردید نظرات، انتقادها و پیشنهادهای خود را با ما و دیگر دوستان خود در میان بگذارید.

برای دیدن منو و آدرس کانتینر اینجا کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.

یک نظر

  1. سمانه براتی

    اسموتی های تلفیقی با بستنی اصلا طعم خوبی نداشتند و در کل به نظر مانده می آمدند. در کل راضی نبودم