خانه / تاپ / بهترین کبابی‌های تهران را بشناسید

بهترین کبابی‌های تهران را بشناسید

 

کباب برای ایرانی‌ها فقط غذا نیست بلکه عضو ثابت خاطرات فراوان وجذابی از مسافرت‌ها، مهمانی‌ها و رویدادهایی برای آنها است که شیرین و به‌یادماندنی‌اند. پایتخت هم یکی از جذاب‌ترین مکان‌های کباب‌خوری ایران است. کباب‌فروشی‌های باکیفیت، قدیمی و مشهور در تهران فراوان‌اند. سفارش غذا آنلاین باشد یا حضوری، با شناخت بهترین‌ها، سفره‌هایتان برای مراسم مختلف یا رزوهای متنوع دیگر رنگین‌تر می‌شود. بهترین کبابی‌های تهران را می‌شناسید؟ با سفارش غذا از کبابی های تهران طعم خوراکی اصیل و همه‌پسند را نصیب خود کنید.

۱. رستوران نایب

نایب را همه می‌شناسند. این رستوران با شعبه‌های ناب و معروفش در طی سال‌ها فعالیت توانسته کیفیت و خوش‌نامی را حفظ کند. این‌ها دستاوردهای کمی نیستند. مدیران رستوران‌های نایب این شغل اجدادی را سالیان طولانی حفظ کرده‌اند و از حق نگذریم، پاسداران بسیار خوبی برای نام جد بزرگشان غلامحسین نایب بوده‌اند. امکان سفارش آنلاین از شعبه‌های نایب هم وجود دارد. با سفارش آنلاین غذا تهران شلوغ را کم‌ترافیک‌تر کنید. نظرتان چیست؟

  • آدرس : تهران – خيابان وزراء- كوچه يازدهم ، پلاک 30

۲. خانه کباب شمرون

وقتی صحبت از سفارش غذا از کبابی های تهران باشد، خانه کباب شمرون از یاد هیچ‌کس نمی‌رود. انواع کباب‌ها در منوی این رستوران قدیمی موجود است و کیفیتشان هم یکی بهتر از دیگری است. خانه کباب شعبه‌های دیگری هم دارد ولی شعبه نیاوران آن بسیار پرمشتری و شلوغ است.

  • آدرس: نیاوران، بعد از چهارراه مژده، پلاک ۴۵۵

۳. رستوران ارکیده

ارکیده هم از آن رستوران‌های قدیمی است که کارشان را از مغازه‌ای کوچک شروع کرده و به‌تدریج رویایی بزرگ را رقم زده‌اند. فضای رستوران‌های مختلف ارکیده بزرگ و مجلل و کیفیت کباب‌های متنوعش هم که زبانزد همه است.

البته این را هم بدانید که منوی این رستوران جایی برای سِرو غذاهای فرنگی هم گذاشته است. اگر با گروهی از افراد با سلیقه‌های مختلف راهی ارکیده می‌شوید، کسانی که اهل کباب نیستند هم حق و فرصت انتخاب خواهند داشت.

  • آدرس: میدان آرژانتین – ابتدای خیابان الوند

۴. کبابی اطمینان

اطمینان قابل‌اطمینان است و کباب‌های به‌شدت خوشمزه‌ای دارد. این رستوران از کبابی‌هایی با دکوراسیون سنتی و به‌دور از تجملات رستوران‌های جدید است. با این حال، هر روز وقت ناهار که می‌رسد، انبوهی از مشتریان جدید و قدیمی برای خوردن کباب‌هایش صف می‌کشند.

  • آدرس: میدان تجریش، بازار تجریش، روبروی پاساژ سامعی

۵. کباب‌سرای ریحون

ریحون هم انتخاب درجه‌یکی است. تفاوتش هم با موارد دیگر فهرست این مقاله در سرو آن است. در کباب‌سرای ریحون خبری از برنج نیست و کباب‌های داغ و خوشمزه با نان عرضه می‌شوند. دورچین کباب‌های ریحون و طعم نان داغ و تازه کنارش را از یاد نخواهید برد. امتحانش کنید که هیچ جای پشیمانی برایتان نمی‌ماند. امکان درخواست غذای انلاین از این کباب‌سرا هم وجود دارد.

  • آدرس: جردن، کاج آبادی، پلاک ۱۸

۶. رستوران شمشیری

 

رستوران شمشیری هم نام آشنایی است و دو شعبه دارد. البته شعبه بازار آن معروف‌تر است و امکان صرف غذا در رستوران را فراهم می‌کند. شعبه دیگر در خیابان اندرزگو است و فقط غذای بیرون‌بر آماده می‌کند. گاهی صف مشتریان رستوران شمشیری آن‌قدر طولانی است که باید برای خوردن کباب خوش‌مزه بیشتر صبر کنید.

  • آدرس: بازار، سبزه میدان، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۸۲۴

۷. چلوکبابی مسلم

مسلم را همه بازاری‌ها و البته اهالی شکم‌گردی می‌شناسند. این چلوکبابی در بازار است و اگر سری به آنجا بزنید با صفی طولانی از مشتریان کباب‌دوست روبه‌رو می‌شوید. جای نگرانی نیست چون پرسنل این کبابی پرتعداد هستند و کارها را زود و سریع سازماندهی می‌کنند. بنابراین، برای نوش‌جان‌کردن کبابی جانانه زمان زیادی از شما گرفته نمی‌شود.

  • آدرس: بازار، نبش سبزه میدان ، کوچه حاج رحیم خان ، پلاک۴

۸. رستوران اسپیو درکه

در دل ولنجک و در درکه خوش‌آب‌وهوا می‌توانید به اسپیو برسید. این رستوران معروف‌ترین کباب‌ها را عرضه می‌کند و بسیار باصفا است. اگر دوست دارید که کبابتان را زیر آلاچیق‌هایی زیبا میل کنید که آبی دلنشین هم از جوی‌های کنارش می‌گذرند، حتما به‌یاد اسپیوی درکه هم باشید.

  • آدرس: درکه، میدان درکه

۹. رستوران روحی

 

در حوالی غرب تهران، رستوران روحی را برای کباب‌خوری پیدا می‌کنید. این رستوران معروف با دکوراسیون قدیمی و سنتی و البته کباب‌هایی برای همه سلیقه‌ها، مشتریانش را حسابی راضی نگه می‌دارد. علاوه بر غذای خوب، محیط و فضای این رستوران و ظروف سِرو غذا هم جذاب و دوست‌داشتنی‌اند.

  • آدرس: میدان صنعت، بلوار فرحزادی، خیابان سیمای ایران، پلاک ۵۸

۱۰. کبابی منصور

برای سفارش غذا از کبابی های تهران نام کبابی منصور را هم به‌خاطر داشته باشید. کیفیت و محبوبیت این رستوران از صف‌های طولانی مقابل در آن مشخص می‌شود. این کبابی مشهور فقط یک شعبه در خیابان ولیعصر دارد و بس! قیمت خوب و کیفیت عالی منصور را در طی سال‌های طولانی سر زبان‌ها انداخته است. برای خرید غذا از کبابی منصور باید زود به رستوران برسید تا در صف‌های شلوغ اسیر نشوید.

  • آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از شهید بهشتی، جنب پله اول

در آخر 

هرچند این روزها در بسیاری از رستوران‌ها درخواست غذای انلاین هم فراهم شده، سفارش غذا آنلاین باشد یا حضوری شناخت بهترین‌ها برای اطمینان از کیفیت و طعم ضرورت دارد. سفارش غذا از کبابی های تهران با شناخت معروف‌ترین‌ها چه آنلاین باشد و چه حضوری، وعده‌ای جانانه، خوشمزه و باکیفیت در اختیارتان می‌گذارد. طعم کباب ناب را با سفارش از بهترین‌ها حس کنید.

 

 

درباره ali khani