خانه / پیشنهادهای ویژه / بهترین پیتزا پپرونی تهران را در کدام رستوران بخوریم؟

بهترین پیتزا پپرونی تهران را در کدام رستوران بخوریم؟

در بین پیتزاهای متنوع، پپرونی شاید خاص‌ترین نوع آن باشد. پیتزایی که بخاطر طعم تند کالباس آن و نوع ادویه‌هایی که در ترکیبش وجود دارد ذائقه خاصی را می‌طلبد. در عین حال هم طرفداران زیادی دارد و حتی تندی آن برای بعضی‌ها کافی نیست. به اندازه‌ای که با سس‌های تند مختلف همراهش می‌کند.

در بین پپرونی‌های مختلف هم هر کسی سلیقه‌ای دارد. بعضی‌ها ایتالیایی آن را می‌پسندند که با پنیرهای ترکیبی روی خمیری سبک و با تعداد کمی‌پپرونی آماده شده باشد. بعضی‌ها هم سبک آمریکایی آن را دوست دارند که پر از ورقه‌های پپرونی و با پنیر فراوان روی یک خمیر ضخیم آماده شده باشد.

چند روز پیش در اینستاگرام فیدیلیو از شما پرسیده بودیم که پیتزا پپرونی کدام رستوران را بیشتر دوست دارید و حالا در این گزارش از مجله فیدیلیو می‌خواهیم نتیجه آن را به شما اعلام کنیم. رتبه یک تا 5 این گزارش طبق نظرات شما نوشته شده و سه مورد بعدی پیشنهادهای  تیم فیدیلیو است.

بعدی قبلی

سیب 360

رتبه اول نظر سنجی فیدیلیو به این رستوران زنجیره ای اختصاص دارد. معمولا در ایران برخلاف سایر کشورها کیفیت رستوران‌های زنجیره‌ای بین شعبه‌های مختلف متغیر است و هر چه شعبه‌ها بیشتر باشد این تفاوت هم بیشتر می‌شود.

به همین دلیل در نظرسنجی فیدیلیو به شعبه سعادت آباد این رستوران بیشتر از شعبه‌های دیگر تاکید شده. در سیب 360 همه پیتزاها در دو نوع آمریکایی و ایتالیایی سرو می‌شود که قیمت آن به ترتیب 17 و 21 هزارتومان قیمت دارد.

منو و آدرس یکی از شعبه های رستوران را اینجا ببینید

خاتون

پیتزا خاتون که به تازگی در کنار شعبه قدیمی ‌حسینه ارشادش، شعبه‌ای هم در مرکز خرید پالادیوم تاسیس کرده در نظرسنجی فیدیلیو رتبه دوم پیتزا پپرونی را از آن خود کرده است. پیتزا پپرونی خاتون از سالامی، قارچ، فلفل‌ هالوپینو، فلفل دلمه سبز و قرمز، سس تند مخصوص و 4 نوع پنیر تشکیل شده. قیمت پپرونی خاتون 23 هزارتومان است.

منو و آدرس این رستوران را اینجا ببینید

پیتزا پپرونی نایت

پیتزا نایت از پیتزا فروشی‌های زنجیره‌ای است که علاوه بر شعبه اندرزگو برای مدتی در خیابان سهروردی هم شعبه داشت. اما چند وقتی است شعبه پارک اندیشه آن تعطیل شده و البته در نظرسنجی فیدیلیو هم شعبه اندرزگو رتبه سوم آرا را به دست آورده است.

در این رستوران پیتزاها در دو نوع ایتالیایی و امریکایی سرو می‌شوند که تفاوت آن‌ها در ضخامت خمیر است. قیمت هر دو نوع پیتزا پپرونی در این رستوران 28 هزار تومان است.

براساس منو این رستوران آنچه در ترکیب این دو نوع پیتزا آمده به این صورت است : پپرونی ایتالیایی : سس گوجه تند، پنیر گودا و موزارلا و پپرونی. نوع آمریکایی آن: سس چیلی، پنیر موزارلا، پنیرگودا، فلفل‌هالوپینو و پپرونی.

منو و آدرس این رستوران را اینجا ببینید

پیتزا‌هات

پیتزا‌هات با 13 شعبه‌ای که تاکنون در تهران تاسیس کرده یکی از بزرگترین رستوران‌های زنجیره ای محسوب می‌شود. البته که نماینده‌ای از پیتزا‌هات اصلی نیست و با نام مشابه آن فعالیت می‌کند، اما در نظر سنجی فیدیلیو پیتزا پپرونی آن رتبه چهارم را به دست آورده است.

پیتزا پپرونی در این رستوران در دو نوع پنجره‌ای و یک نفره سرو می‌شود که شامل پپرونی، قارچ و پنیر پارمزان مخصوص است. قیمت آن هم به ترتیب 24 و 19 هزار تومان است.

منو و آدرس یکی از شعبه های این رستوران را اینجا ببینید

پرپروک

پرپروک از رستوران‌های زنجیره‌ای است که در سال 76 اولین شعبه خود را تاسیس کرد و تا امروز هشت شعبه در شرق، غرب، مرکز و شمال تهران دارد. پیتزا پپرونی این رستوران طبق نظرات کاربران فیدیلیو در جایگاه پنجم قرار گرفته و ترکیبات آن شامل پپرونی، قارچ، پنیر و سس مخصوص است. قیمت پیتزا پپرونی در همه شعبه‌های پرپروک 23 هزاتومان است.

منو و آدرس  یکی از شعبه های این رستوران را اینجا ببینید

تومو

رستوران ایتالیایی تومو به تازگی در مجموعه سام سنتر تاسیس شده و از زیر مجموعه‌های گروه مانسون است. این رستوران سرآشپز ایتالیایی دارد که نان و خمیرها را به صورت روزانه در همان محل پخت می‌کنند. در تومو همه غذاها در حضور مشتری آماده می‌شود. همچنین امکان تغییر محتویات پیتزا برای تبدیل شدن آن به پیتزا انتخابی وجود دارد. پیتزا پپرونی در تومو از کالباس پپرونی، پیاز، سس و پنیر ترکیبی مخصوص تشکیل شده و قیمت آن 32 هزارتومان است.

دی

رستوران دی که بیشترین معروفیتش را به دلیل مرغ سوخاری‌های ترد و تازه‌‌اش دارد به تازگی شعبه دومی ‌هم در مرکز خرید پالادیوم تاسیس کرده. سبک پیتزاهای این رستوران آمریکایی است و پیتزا پپرونی آن 20 هزار تومان قیمت دارد.

البته پیتزاها فقط در شعبه مطهری آن سرو می‌شود و هنوز برای شعبه پالادیوم آن منو پیتزا را در نظر نگرفته اند. پیتزا پپرونی در رستوران دی با کالباس پپرونی، پنیر و فلفل دلمه‌ای آماده می‌شود و قیمت آن بیست هزارتومان است.

منو و آدرس این رستوران را اینجا ببینید

ای‌تی‌اف

اینجا یکی از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین فست فودهای غرب تهران در بلوار فردوس است که به تازگی شعبه‌ای ایتالیایی در سعادت آباد و کافی شاپی هم در همان بلوار فردوس تاسیس کرده است.

پیتزاهای اینجا در دو اندازه خانواده و یک نفره سرو می‌شود که قیمت‌های آن به ترتیب 43 و 23 هزار تومان است. البته شعبه ایتالیایی آن پیتزا پپرونی در منو ندارد.

منو و آدرس این رستوران را اینجا ببینید

بعدی قبلی

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.

یک نظر

  1. کاسبرگ رو امتحان نکردین یعنی؟!