خانه / تاپ / بن مانو دمی تازه در دنیای خوش عطر و بوی قهوه‌ها

بن مانو دمی تازه در دنیای خوش عطر و بوی قهوه‌ها

تصور دنیای پر جنب و جوش امروز بدون وجود یک سری از اقلام و محصولات تقریبا غیر ممکنه. تصور دنیایی بدون بستنی، دنیایی بدون چیپس، … و دنیایی بدون قهوه، بله قهوه که جزو ۱۰ نوشیدنی تاثیر گذار در دنیای امروز ما است. این نوشیدنی است که به ما انرژی می‌هد، حال ما را خوب می‌کند و بهانه‌ای است برای شب نشینی و دورهمی و لذت بردن از لحظه لحظه زندگی. اگر اهل قهوه و قهوه نوشی هستید با مجله فیدیلیو همراه باشید تا با قهوه بن مانو وارد دنیای خوش عطر و بوی قهوه‌ها شویم.

مشاهده تمام محصولات بن مانو

بن مانو نورسکا هر ۶ ساعت یک بار

در بازار متنوع امروز انواع مختلفی قهوه وجود دارد از قهوه فوری تا قهوه دمی، ولی هیچ محصولی شبیه به قهوه دمی چکه‌ای نورسکای بن مانو نیست. این قهوه هم از لحاظ مزه و کافئین هم از لحاظ دم آوری کاملا متفاوت از دیگر محصولات بازار است. با نورسکا دیگر فرق ندارد صبح زود باشد یا آخر شب، سر ظهر باشد یا بعد از یک روز کاری شلوغ، کافیست اراده کنید قهوه بن مانو را از کیف خود در آورید و داخل لیوان بگذارید و روی آن آبجوش بریزید و صبر کنید.

تبریک می‌گوییم در کمتر از ۵ دقیقه یک قهوه دمی جذاب و خوش عطر و بو آماده شده و در انتظار شما خواهد بود. نورسکا ۴ مدل مختلف قهوه دمی دارد از قهوه مخصوص ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر و از قهوه ۶ بعد از ظهر تا ۸ شب و طبیعتا قهوه صبح پر کافئین و قهوه آخر شب بدون کافئین است. اگر اهل قهوه نوشی هستید و معمولا عصر به بعد هوس یک فنجان قهوه دارید اما از ترس بیخوابی لب به قهوه نمی‌زنید حتما قهوه‌های ۶ بعد از ظهر و ۸ شب بن مانو را باید امتحان کنید. قهوه‌های شبانگاهی با کافئین کم و بدون کافئین که به خوبی خستگی را از تن به در می‌کنند و با خود یک آرامش شبانگاهی به همراه خواهند داشت.

بن مانو شیک و جذاب مثل یک اسپرسوی دوبل

یکی دیگر از لاین‌های کاری محصولات بن مانو قهوه‌های کپسولی است. کپسول‌های جالب و جذابی که با قهوه‌ی آسیا شده‌‌ی مخصوص اسپرسو پر شده‌اند و کافیست آن‌ها را در خشاب قهوه سازهای مخصوص بگذارید و دکمه را بزنید. یک فنجان قهوه مرغوب با کرم غلیظ و بوی خوش حاصل عصاره‌ای است که از کپسول‌های بن مانو گرفته شده است. خیلی جذاب و لذت بخش است که در منزل یا محل کار یک دستگاه قهوه ساز داشته باشید و با کپسول‌های متنوع بن مانو از آن لذت ببرید. در ضمن این کپسول‌ها با دستگاه‌های اسپرسوساز کپسولی نسپرسو هم سازگار هستند.

بن مانو برای کسانی که به جاذبه اعتقاد دارند

لاین دیگر محصولات بن مانو شامل قهوه‌های ترک، فرانسه و اسپرسو است که بصورت گرایند (آسیا) شده و آماده دم‌آوری عرضه می‌شوند. اگر دوست دارید در منزل قهوه ترک آماده کنید به یک جذوه یا قهوه جوش ترک نیاز دارید، اگر فرانسه باز هستید و به جاذبه اعتقاد دارید حتما باید یک فرنچ پرس تهیه کنید و در نهایت اگر دوست دارید با هزینه اندک یک فنجان اسپرسو یا آمریکانو میل کنید به یک موکاپات احتیاج دارید و اگر هم دوست دارید با دنیای قهوه ها بیشتر آشنا شوید حتما سری به این لینک بزنید.

مغازه به مغازه در جست و جوی بن مانو

قهوه بن مانو محصولی است که اگر در قفسه فروشگاهی باشد خیلی راحت به چشم می‌آید. پس فرقی نمی‌کند یکی از سوپرماکت‌های مناطق ۱ تا ۵ تهران باشد یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل هایپرمی، هایپرسان، شهروند، رفاه و … قهوه بن مانو همیشه در دسترس است، چه در تهران چه در تمام شهرهایی که این نام‌ها شعبه دارند. اگر زندگی شما در دنیای دیجیتال می‌گردد و اکثر خریدهای خود را از فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌دهید متوانید در بزرگترین فروشگاه ایران دیجی‌کالا خرید کنید.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.