خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / بسکین رابینز و پایان یک تابستان پر تخفیف
بسکین رابینز

بسکین رابینز و پایان یک تابستان پر تخفیف

بسکین رابینز  فصل تابستان را با دنیایی از تخفیف‌ها که در مناسبت‌های مختلف به مشتریانش داد به پایان رساند. این برند معروف جهانی ابتدا برای روز ملی بستنی در آمریکا یک پیشنهاد خوشمزه داشت.

بسکین رابینز برنامه‌اش را با متن و تصویر زیر در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت:

دست یکی از دوستات رو بگیر،‌ توقف کن و ۳۱ ام را با یک دلار و نیم برای یک اسکوپ جشن بگیرید.

این برند معروف در این روز  بستنی‌های معمولی و کوچک خود را به قیمت ۱٫۵۰ دلار در تمامی‌ شعبه‌های خود در سراسر دنیا به فروش رساند. که البته این پیشنهاد شامل تمامی‌ طعم‌های موجود در شعبه‌های این فروشگاه بود.

ایده جشن ۳۱ ام جولای از ۳۱ طعم مختلف بستنی‌های این برند مشهور گرفته شده است. بسکین رابینز تصمیم گرفته این پیشنهاد خوشمزه را در یکی از ماه‌های خاص هر ساله جشن بگیرد. این کمپانی مشهور و خوشمزه  در سایت رسمی‌ خود از همه طرفدارانش خواسته در جشن روز ۳۱ جولای آن‌ها را همراهی کنند و گفته: شما چه طعمی‌ را برای این روز جهانی انتخاب می‌کنید؟

طعم های خنک بسکین رابینز

طعم‌های مختلف بستنی‌های بسکین رابینز مانند میامی، نسیم، منگو و… شما را به نقاط مختلف دنیا می‌برند. مهم نیست اکنون کجا هستید با انتخاب این بستنی‌های خوشمزه به هر کجای دنیا که بخواهید سفر می‌کنید.

اگر طرفدار بستنی‌های کلاسیک هستید می‌توانید ۱۰ طعم برتر بستنی کلاسیک بسکین رابینز را امتحان کنید که عبارتند از:

۱- OREO که شیرینی و خامه با بستنی است.

۲-وانیل

۳-شکلاتی با تکه‌های شکلات اضافه

۴-شکلاتی ساده

۵- بادامی‌با خامه

۶-آب نبات توت فرنگی

۷-تکه‌های شکلات با شیرینی

۸- شکلات تکه ای

۹-JAMOCA که بادام شکلاتی با کره است

۱۰-کلاسیک گردویی با کره

اما این تمام ماجرا نبود. با این وجود که روز ملی بستنی در آمریکا تمام شد، اما بسکین رابینز همچنان سوپرایزهای جالبی برای طرفدارانش در ماه آگوست داشت. به علاوه این برند معروف طعم جدید مخصوص آگوست را نیز برای ارائه در این ماه در نظر گرفته بود.

این طعم جدید که چیز کیک OREO نامیده می‌شود شامل شیرینی OREO و تکه‌های چیزکیک با روبان‌های شکلاتی است که همه آن‌ها در یک بستنی چیزکیکی با هم ترکیب شده اند. این بستنی خوشمزه را می‌توان در انواع مختلف لیوانی، قیفی، میلک شیک و یا لایه‌های میوه و خامه سفارش داد.

پیشنهادات باور نکردنی بسکین رابینز در ماه آگوست

۱-روز ملی ساندویچ بستنی ۲ آگوست

این برند معروف در روز جهانی بستنی کوپونی را روی برنامه موبایل خود قرار داد. توسط این کوپن مشتری‌های این برند معروف می‌توانستند یک کوپ از بستنی‌های ساندویچی گرم بسکین رابینز را فقط با قیمت ۱٫۹۹ دلار تهیه کنند. البته این کوپن تا ۶ آگوست بر روی این برنامه قرار داشت و به مشتریان فرصت بیشتری برای جشن گرفتن می‌داد.

این ساندویچ بستنی‌های گرم شامل یک کوپ بستنی یا ساندویچ دلخواه بود که از بین دو مورد بستنی داغ توسط مشتری انتخاب می‌شد و روی آن آب نبات‌های ریز رنگی و شکلات یا بادام ریخته می‌شد.

البته در شرایط معمولی به قیمت حدودی ۳٫۴۹ دلار فروخته می‌شود ولی در روز جهانی بستنی این کوپ شکلات یا ساندویچ‌های داغ تنها با ۱٫۹۹ دلار در شعبه‌های مختلف بسکین رابینز قابل تهیه بود.

۲- روز ملی وافل ۲۴ آگوست

در این روز طرفداران بسکین رابینز از قیف وافل‌های تازه مجانی بسکین رابینز با دو اسکوپ بستنی خوشمزه با طعم دلخواه لذت بردند و روز ملی وافل را با بسکین رابینز جشن گرفتند.

۳- روز ملی موز ۲۵ آگوست

برای این جشن سنتی بسکین رابینز یک کوپن ۴٫۹۹ دلاری از طریق برنامه موبایل اش برای مشتریان در نظر گرفته است. توسط این کوپن که از ۱۶ تا ۳۱ آگوست قابل استفاده است، مشتریان می‌توانند سه کوپ از طعم‌های مورد علاقه خود را که با حلقه‌های موز، بادام، خامه و سه عدد توت فرنگی تزیین می‌شوند دریافت کنند.

گویا بسکین رابینز در این ماه تصمیم دارد آتش به مال خود بزند. امیدوارم شما نیز بتوانید از این پیشنهادهای جالب استفاده کنید به هر حال این پیشنهادات همیشه هم اتفاق نمی‌افتد.

برای با خبر شدن از خبرهای لحظه به لحظه برندهای مشهور دنیا با ما در مجله فیدیلیو بخش سوشیال بار همراه باشید.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.