خانه / دسته‌بندی نشده / بسکین رابینز و شروع یک سال خوشمزه
بستنی براونی بسکین رابینز

بسکین رابینز و شروع یک سال خوشمزه

بستنی براونی بسکین رابینز یکی از محصولات خوشمزه و پرطرفدار این برند مشهور است که به مناسبت سال جدید میلادی به منوی فروشگاه های زنجیره ای بسکین رابینز برگشته است. به هر حال نوبتی هم که باشد نوبت پیشنهادهای هیجان انگیز و خوشمزه بسکین رابینز  در ژانویه سال ۲۰۱۸ است. در ادامه این مطلب از سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا از پیشنهادات هیجان انگیز بسکین رابینز مطلع شوید.

بازگشت دوباره بستنی براونی

فروشگاه‌های زنجیره ای بسکین رابینز سال خود را با بازگرداندن بستنی‌های براونی دوبل و خوشمزه خود به منوی فروشگاه‌ها آغاز کرده اند. در پستی که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی‌ فروشگاه‌های زنجیره ای بسکین رابینز منتشر شده است این برند مشهور مژده بازگشت دوباره بستنی‌های براونی خود را به هوادارانش داده است. بسکین رابینز در این پست نوشته:

به قله کوه براونی‌ها صعود کنید جایی که بستنی‌های براونی دوبل که طعم منتخب و خوشمزه ماه ژانویه هستند انتظارتان را ‌می‌کشند.

این بستنی‌های خوشمزه ترکیبی از شیر، شکلات، موس، بستنی کره ای، کارامل، بستنی طعم دار شده با تکه‌های شکلات و آب نبات‌های نرم یخی هستند. البته اگر بخواهید این بستنی را با شکلات دوبل صرف کنید ‌می‌توانید آن را با براونی داغ سفارش بدهید. بسکین رابینز برای پیشنهاد ویژه هر کوپ از این بستنی خوشمزه را در سایز معمولی به قیمت ۱٫۵۰ دلار در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ ارائه خواهد کرد. البته این فقط شروع سال نو و ماه ژانویه نبود که بسکین رابینز هوادارانش را با کوپ‌های ۱٫۵۰ دلاری خوشمزه خود غافل گیر کرد.

Celebrate 31 on 12/31! $1.50 delicious scoops to enjoy with your best friend.

A post shared by Baskin-Robbins (@baskinrobbins) on

بسکین رابینز پایان سال ۲۰۱۷ را هم با این تخفیف‌های خوشمزه خود به هوادارانش تقدیم کرد. در آخرین پست‌هایی که در سال ۲۰۱۷ توسط فروشگاه‌های زنجیره ای بسکین رابینز ارسال شده است این برند مشهور از هواداران خود خواسته در آخرین روز سال با بستنی‌های تخفیف دار و کوپ‌های ۱٫۵۰ دلاری در کنار این برند مشهور باشند. گویا بسکین رابینز قراردادی با عدد ۱٫۵۰ امضا کرده است که در هر پستی و به هر مناسبتی از این عدد استفاده ‌می‌کند. شاید هم عدد شانس بسکین رابینز همین باشد.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.