خانه / دسته‌بندی نشده / برگر کینگ و منوی جدید ساندویچ مرغ پارمزان
برگر کینگ

برگر کینگ و منوی جدید ساندویچ مرغ پارمزان

ساندویچ مرغ پارمزان جدید به رستوران های برگر کینگ وارد شد

برگر کینگ اخیرا منوی خود را با ساندویچ مرف جدیدش وسعت بخشیده است.

” شما عاشق ساندویچ مرغ پارمزان جدید ما خواهید شد.”

“ما چطور این ساندویچ‌های پارمزان را تا این حد خوشمزه درست میکنیم؟”

این‌ها جملاتی است که برگر کینگ در رابطه با ساندویچ مرغ جدید خود در صفحه اینستاگرامش آورده است. طبق گفته‌های این برند معروف این ساندویچ بسیار مقوی است و عضلات شما را بزرگتر می‌کند.

گاز زدن این ساندویچ  خوشمزه با تکه ای گوشت سفید مرغ سوخاری شروع می‌شود که روی نان سیب زمینی تست شده قرار دارد و با پنیر پارمزان با کیفیت پوشانده شده است. لایه بعدی یک ورق پنیر موزارلا و دو لایه سس مارینای ایتالیایی خوشمزه و کاهوی تازه است. با این همه محتوا به عقیده من  قیمت ۶٫۹۹ پوندی آن بسیار معقول به نظر می‌رسد.

بر اساس گفته‌های برگر کینگ این عضو جدید خانواده بزرگ برگر کینگ ۵۷۰ کالری انرژی ، ۳۲ گرم پروتئین، ۵۷ گرم کربوهیدرات، ۹ گرم قند، ۲۵ گرم چربی، ۸ گرم چربی اشباع ،۱۳۴۰ میلی گرم سدیم و ۷۰ میلی گرم کلسترول دارد. با این تفاسیر چندان هم بی ربط نمی‌رسد که عضلات شما را بزرگ کند.

برگر کینگ جدید

ترکیب این برگر خوشمزه

این برگر خوشمزه که ترکیبی از سیب زمینی صاف پنیر شور و گوشت سفید مرغ است غنی از مواد غذایی مقوی است و تکه‌های سیب زمینی طعم خوشایندی را در ترکیب با دو نوع پنیر به شما می‌دهد.

ساندویچ مرغ پارمزان برگر کینگ بر پایه ساندویچ‌های مرغ قبلی این برند درست شده با این تفاوت که دیگر فقدان سس ایتالیایی را حس نمی‌کنید. علاوه بر این به خاطر وجود سخاوتمندانه پنیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. اگرچه لایه پارمزان بسیار نازکی دارد ولی در عوض در کل قسمت‌های ساندویچ پخش شده به گونه ای که هیچ لقمه ای خالی از پارمزان نمی‌ماند.

پنیر پارمزان موجود در ساندویچ زیر لایه ای از موزارلا قرار می‌گیرد که آن را خوشمزه تر ساخته چون تکه ای پنیر سفید به تنهایی نمی‌توانست به این خوشمزگی باشد. به نظر می‌رسد این ترکیب به خوبی توانسته نظر مشتریان را تامین کند.

به هرحال این برگر جدید و پیشرفته برگر کینگ که با استقبال فراوان طرفداران این برند خوشمزه روبه رو شده، فعلا در راس غذاهای دیگر این فست فود قرار دارد. شاید بهتر باشد شما هم آن را امتحان کنید احتمالا به امتحانش می‌ارزد.

برای اطلاع یافتن از اخبار لحظه ای برندهای معروف خوراکی با مجله فیدیلیو بخش سوشیال بار همراه ما باشید.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.