خانه / رستوران آگهی / پارک با طعم برگر زغالی قیطریه

پارک با طعم برگر زغالی قیطریه

برگر زغالی قیطریه دومین شعبه از رستوران برگر زغالی است که ۱۱ سال پس از شعبه اول که در خیابان ظفر واقع است، فعالیت خود را آغاز کرد. برگر زغالی قیطریه مانند برادر بزرگ‌ترش، برگر، انواع ساندویچ فیله و بیف با سس‌های مخصوص را با کیفیت و طعمی به یادماندنی عرضه می کند. تفاوت این شعبه با شعبه قدیمی تر در تعداد صندلی و تنوع بیشتر غذا و پیش غذا خلاصه می‌شود.

درباره این رستوران در مطلبی که توط تیم مجله فیدیلیو آماده شده است بخوانید.

بعدی قبلی
برگر زغالی قیطریه
برگر زغالی قیطریه
برگر زغالی قیطریه
بعدی قبلی

پیتزا برگر زغالی را در قیطریه بخورید

در شعبه قیطریه برگر زغالی علاوه بر برگرهای مخصوص این رستوران با آن سس های خوش طعمش، انواع ساندویچ بیف و فیله مرغ و البته پیتزاهای مختلف عرضه می شود.

تنوع پیتزا در این شعبه از برگر زغالی به بیش از ۷ نوع می رسد که شامل مخصوص، پپرونی، گوشت و سیر، گوشت اسموکی، بیکن و… است که در این بین گویا پیتزا گوشت اسموکی و پپرونی از محبوب ترین ها هستند.

در کنار پیتزا هم انواع برگر از همبرگر و چیزبرگر گرفته تا پستو مرغ برگر و بیکن چیزبرگر می توانید انتخاب کنید. نکته قابل توجه در مورد این شعبه از برگر زغالی تنوع بیشتر پیش غذاست. در لیست پیش غذای این شعبه نان سیر و یک نوع جدید از سیب زمینی با طعمی خاص و یا بهتر بگوییم جادویی در کنار سیب زمینی سرخ کرده و چیلی فریز ارایه می شود. اگر اهل رژیم هستید هم می توانید از میان سالادهای سالم این رستوران یکی را انتخاب کنید.

نکته قابل توجه این است که تمام موادغذایی از گوشت گرفته تا سبزیجات به صورت روزانه تهیه می شوند و شما یک غذای کاملا تازه و سالم میل می کنید. اگر گذرتان به این منطقه افتاد و عاشق برگر هم هستید، برگر زغالی قیطریه را امتحان کنید.

بعدی قبلی
برگر زغالی قیطریه
برگر زغالی قیطریه
برگر زغالی قیطریه
برگر زغالی قیطریه
بعدی قبلی

محیطی شاد در برگر زغالی قیطریه

برگر زغالی قیطریه در سال ۱۳۶۸ روبروی پارک قیطریه افتتاح شد. این رستوران زیبا و خانوادگی با محیطی دنج فضای خوبی برای قرارهای خانوادگی و دوستانه است و شما می‌توانید تمام مراحل آماده سازی غذا و پیش غذا و همچنین سالاد را مشاهده کنید. زیرا آشپزخانه‌های باز و بدون دیوار قانون برگر زغالی است.

این رستوران دارای گنجایش ۵۴ نفر است و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ یکسره و در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و ۱۸ تا ۲۳ آماده سرویس دهی به شماست.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات اینجا را کلیک یا لمس کنید