خانه / رستوران آگهی / برگر زغالی ظفر، قدیمی می‌ماند اما قدیمی نمی‌شود

برگر زغالی ظفر، قدیمی می‌ماند اما قدیمی نمی‌شود

برگرخورهای حرفه‌ای به ویژه آنهایی که روی کیفیت و سلامت غذا حساس هستند حتما با برگر زغالی شعبه ظفر، اولین عرضه کننده برگر زغالی در ایران آشنا هستند. رستورانی قدیمی که توسط حسین حاجی یخچالی در سال ۵۷ تاسیس شد و سالهاست در خیابان ظفر میزبان برگردوست‌هاست.

برگر زغالی ظفر با سابقه‌ای نزدیک به ۴۰ سال یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های فست فود تهران است که در این سال‌ها به دلیل کیفیت خوب و مشتری مداری توانسته است مخاطبان خود را حفظ کند.

طعم‌های خاص، تنوع بالای برگر و گریل، استفاده از سس‌های خوش طعم و ویژه برگر زغالی، سرو غذا در محیطی خانوادگی و دنج در کنار سرویس دهی منظم و سریع از دلایل محبوبیت این رستوران عنوان شده است.

اگر تاکنون شانس امتحان برگرهای بی‌نظیر این رستوران را نداشته‌اید، ابتدا در مورد آن در مجله فیدیلو بخوانید و بعد برای صرف یکی از بهترین برگرهای زندگیتان به برگر زغالی ظفر مراجعه کنید.

برگری به قدمت ۴۰ سال

بعدی قبلی
برگر زغالی
اسلاید ۱ | محتوای شما
بعدی قبلی

رستـوران برگرزغالی در سال ۱۳۵۷ و در فضایی بسیار کوچک تر از فضای کنونی آغاز به کار کرد. با این حساب این رستوران عمری نزدیک به ۴۰ سال دارد.

برگر زغالی ظفر از نخستین رستوران هایی است که آشپزخانه ای کاملا باز دارد و شما می‌توانید تمام مراحل آماده سازی غذا و پیش غذا را مشاهده کنید. همچنین پرسنل این رستوران با وسواس زیادی انتخاب و آموزش دیده‌اند تا بهترین سرویس دهی را به شما داشته باشند.

این رستوران دارای ظرفیت ۳۲ نفر است؛ اما در روزهای شلوغ برخی از مراجعین ترجیح می‌دهند به جای انتظار برای خالی شدن صندلی، از فضای بیرون استفاده کنند. به همین دلیل برگر زغالی تعدادی صندلی و سیستم گرمایشی برای فصول سرد سال در نظر گرفته است تا افرادی که دوست دارند در فضای باز برگر محبوشان را صرف کنند با مشکل مواجح نشوند.

شعار برگر زغالی این است که ما تلاش می کنیم تا همچنان مانند قدیم باقی بمانیم اما قدیمی نشویم.

طعم خاص اولین برگر زغالی ایران

بعدی قبلی
بعدی قبلی

برگـر زغالی ظفر، اولین عرض کننده همبرگر زغالی در ایران است که به جای شعله پخش کن‌های چدنی از زغال برای منتقل کردن حرارت غیر مستقیم به همبرگر استفاده کرد و نام برگر زغالی بر آن گذاشت. مسلم است که چنین شیوه پختی نه تنها سالم‌تر است؛ بلکه طعم بهتری به همبرگر می‌دهد.

البته دلایل دیگری هم در افزایش کیفیت و طعم ویژه برگرهای این رستوران دخیل است که موجب تمایز برگر زغالی ظفر با سایر عرضه کنندگان برگر شده است. عواملی چون استفاده از مواد اولیه تازه و سالم، دستور ویژه و انحصاری برای تولید و پخت برگرها و البته سس های ویژه ای که محصول برگرزعالی است.

در این رستوران انواع برگر با گوشت روز و دستور ویژه، توسط سرآشپز برگر زغالی تهیه می‌شود. حتی سس‌های این رستوران با دستور ویژه و توسط برگر زغالی آماده می‌شوند. به همین دلیل است که برگر و سس های این رستوران را هیچ جای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید.

انواع برگر شامل همبرگر، چیزبرگر، قارچ برگر، اسموکی برگر، چیلی برگر، بیکن برگر، بیکن چیزبرگر، مرغ برگر و پستو مرغ برگر در کنار انواع ساندویچ فیله و بیف در برگر زغالی سرو می‌شود که چیزبرگر، اسموکی برگر و بیکن برگر از محبوب‌ترین‌ها هستند. گفتنی است که اولین قارچ برگر توسط برگر زغالی به ایران آمد و همین موضوع در محبوبیت قارچ برگرهای این رستوران دخیل است.

در این رستوران انواع سالاد شامل سالا مخصوص، فصل و کلم در کنار پیش غذایی مانند سیب زمینی سرخ کرده و پیاز حلقه‌ای سرو می‌شود.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران اینجا را کلیک یا لمس کنید