خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / نان‌های گرگی‌ بازی تاج و تخت به دنیای واقعی آمدند
نان گرگی هات پای در بازی تاج و تخت

نان‌های گرگی‌ بازی تاج و تخت به دنیای واقعی آمدند

هات پای نانوای معروف بازی تاج و تخت این بار مغازه خود را در دنیای واقعی باز کرد. بازی تاج و تخت (GAME OF THRONES) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی جرج‌آر.‌آر.‌مارتین یعنی ترانه یخ و آتش است.

این سریال معروف که فصل هفتم آن از ژوئیه ۲۰۱۷ آغاز شده قرار است با فصل هشتم در سال ۲۰۱۸ پایان یابد. البته بی‌شک همه شما با این سریال محبوب که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است آشنایی دارید.

گات (گیم آف ترونز) که رکورددار تعداد بیننده در شبکه اچ‌بی‌او است، تاکنون نامزد و برنده جوایز بسیاری شده‌ که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه امی و گلدن گلوب برای بهترین سریال درام اشاره کرد.

نانوایی‌ هات پای

اما در دنیای امروز که کپی بردازی از هنر به بهترین وجه ممکن میسر است، بن‌ هاوکی هنرپیشه نقش شاگرد آشپز به نام‌ هات پای در این سریال که به دلیل اندام فربه خود بسیار متناسب با این نقش انتخاب شده است این بار از توانایی آشپزی خود استفاده کرده و رستورانی با تم گات افتتاح کرده است.

وی همچنین با انتخاب نام You know nothing john dough برای این رستوران بسیار زیرکانه عمل کرده است. طرفداران سریال معروف بازی تاج و تخت که تشنه هر خبری از گات هستند باید از‌ هاوکی برای بازگشایی این نانوایی که نان‌های مخصوص‌ هات پای را ارائه می‌دهد تشکر کنند.

ایده نانوایی از کجا آمده است؟

هاوکی که در نقش‌ هات پای و دوست آریا استارک در بازی تاج و تخت نقش آفرینی می‌کند، این نانوایی را چندی پیش و همزمان با پخش سری هفتم این سریال افتتاح کرده است. ( اگر از طرفداران این سریال معروف باشید، احتمالا صحنه‌هایی که‌ هات پای برای آریا نان‌های قالبی با شکل گرگ درست می‌کرد را به یاد می‌آورید)

ایده تاسیس این نانوایی برگرفته از بخش اول این سریال است.‌ هات پای و آریا با هم روابط دوستانه‌ای دارند. پس از این که‌ هات پای به عنوان نانوا در یک نانوایی شروع به کار می‌کند، این شیرینی‌های قالبی را به عنوان هدیه مهمانی برای آریا می‌پزد. اگرچه آشپزی برای‌ هاوکی فقط یک نقش کوچک در این سریال نیست. او از کودکی در آرزوی داشتن نانوایی بوده است و بازی در این سریال فقط او را به رویای دوران کودکی‌اش نزدیک‌تر ساخت.

نان‌های گرگی بازی تاج و تخت را چگونه تهیه کنیم؟

هات پای

مهارت‌ هاوکی در پخت این شیرینی‌ها در طول مدت این سریال افزایش پیدا کرده و اکنون بهتر نیز شده است. در مصاحبه ای که‌ هاوکی ۲۱ ساله با یکی از سایت‌های خبری داشت توضیح داد که نان‌های گرگی هات پای بیش از همه در بین طرفداران بازی تاج و تخت محبوبیت دارند و مردم مدام در مورد دستور پخت آن‌ها می‌پرسند.

هاوکی هم چنین می‌گوید: من نمی‌توانم دستور تهیه نان‌ها را با بقیه به اشتراک بگذارم ولی مشتری‌های DELIVEROO  اکنون این شانس را دارند که این نان‌ها را به شخصه امتحان کنند  و با این سرویس حتی لازم نیست به خودشان زحمت بدهند که برای خرید تا پایین خیابان کینگ بیایند.

متاسفانه این نان‌های دوست داشتنی در نقاط دیگر دنیا در دسترس نیست. اما در انگلستان و در شهر لندن این نان‌های داغ قالبی با طرح گرگ خشمگین که از آرد ذرت و گندم با طعم پرتقال  و کره درست می‌شوند تنها از طریق سرویس انگلیسی DELIVEROO  و فقط با قیمت ۱ پوند در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

برای مطلع شدن از اخبار لحظه‌ای دنیای خوراکی‌ها در مجله فیدیلیو در بخش دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید و یا برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.