خانه / دسته‌بندی نشده / بازگشت به مدرسه را با مک دونالد خوشمزه تر کنیم

بازگشت به مدرسه را با مک دونالد خوشمزه تر کنیم

بازگشت به مدرسه با محصولات مک دونالد تبلیغ جدید گروه رستوران‌های زنجیره ای مک دونالد است که با شروع فصل مدارس در شبکه‌های اجتماعی این برند محبوب خودنمایی می‌کند.

در ادامه این مطلب از سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا تبلیغات جدید و خوشمزه این برند معروف را ببینید.

گرسنگی باعث شده همه چیز را به شکل دیگری ببینید؟ خب بد نیست کمی با یک دوست سرخ شده داغ استراحت کنید. سیب زمینی سرخ شده مک دونالد در فصل بازگشت به مدرسه در کنار شما خواهد بود.

با شروع دوباره فصل مدارس و بازگشت به مدرسه رستوران‌های زنجیره ای مک دونالد این بار تبلیغات خود را با جملات بالا به سوی محصلان نشانه گیری کرده اند.

این رستوران‌های زنجیره ای معروف به تازگی در پست‌های اخیر خود در شبکه‌های اجتماعی سعی در ترغیب دانشجویان و دانش آموزان برای استفاده از محصولات خود در فصل شروع مدارس کرده اند.

در پست جدیدی که در صفحه اینستاگرام رسمی این رستوران به چشم می‌خورد انواع محصولات خوشمزه مک دونالد دیده می‌شود. این کمپانی از دوبل برگر و نوشابه به عنوان بامزه ترین زوج، شیک بستنی به عنوان فوتوژنیک ترین، بستنی ام. اند. ام به عنوان قلب شیرین کلاس، سیب زمینی سرخ کرده به عنوان معروف ترین محصول دنیا، سوخاری‌ها به عنوان هدف و از همبرگر خود به عنوان اصلی ترین عضو مهمانی‌ها یاد کرده است.

بعدی قبلی

بازگشت به مدرسه- دوبل برگر

 

بازگشت به مدرسه- شیک بستنی

بازگشت به مدرسه- بستنی

 

بازگشت به مدرسه- سیب زمینی

 

بازگشت به مدرسه- سوخاری

 

بازگشت به مدرسه- همبرگر

بعدی قبلی

مک دونالد در بوفه و کافه تریاهای مدرسه

رستوران زنجیره ای معروف مک دونالد از طرفداران خود درخواست کرده با هشتگ بازگشت به مدرسه یا همان #back in school از محصولات مک دونالد به عنوان معروف ترین محصولات بازگشت به مدرسه یاد کنند و با تگ کردن دوستانشان آن را در جهان به نمایش در آورند.

البته این اقدام مک دونالد بر خلاف انتظار آن‌ها چندان رضایت مشتریان این رستوران‌های زنجیره ای را در بر نداشت. بسیاری از هواداران این برند زنجیره ای خوشمزه با وجودی که عاشق محصولات مک دونالد هستند نارضایتی خود را در تبلیغ این رستوران برای حضور در بوفه و کافه تریاهای مدارس اعلام کرده و گفته اند که به هیچ وجه از محصولاتی که برای سلامتی مضر و سرطان زا هستند حمایت نخواهند کرد.

خب در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد. به هر حال واقعیت این است که فست فودها هر چند هم معروف و محبوب باشند برای سلامتی مضرند و این مسئله همیشه نگرانی والدین را برای مصرف این محصولات توسط فرزندانشان در بر داشته است.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.