خانه / اخبار / املت ویژه دلیون در ظروف روحی
املت نوستالژیک دلیون را در ظروف روحی صرف کنید

املت ویژه دلیون در ظروف روحی

دلیون را که می شناسید؛ همان سرویس آنلاین غذا و صبحانه که در کنار انواع ساندویچ، سالاد و نوشیدنی، صبحانه‌های معروفی هم دارد. خبر خوب درباره دلیون این است که به تازگی یک سرویس خوشمزه، جالب و نوستالژیک برای صبحانه درنظر گرفته است که با توجه به سرد شدن هوا خیلی هم می‌چسبد.

می خواهید در مورد این سرویس جدید صبحانه بیشتر بدانید؟ در ادامه با مجله فیدیلیو همراه شوید و برای فردا صبحتان نقشه یک املت خوشمزه و نوستالژیک را بکشید.

املت نوستالژیک دلیون را در ظروف روحی صرف کنید

املت ویژه دلیون با نان داغ برشته

[aparat id=”M0n6m”]

پکیج املت دلیون که شامل انواع املت با نان داغ سنگک است قطعا یک صبح پر انرژی برایتان می‌سازد.

حالا فکرش را بکنید که این املت ویژه دلیون را به جای پاکت‌ها و جعبه‌های کاغذی بزرگ و حجیم در بقچه‌ای کوچک و زیبا برایتان بیاورند. نکته جالب‌تر این است که املت‌های خوشمزه و ویژه دلیون در ظروف روحی برایتان ارسال می‌شود و حتی قاشقی که برایتان فرستاده می‌شود هم روحی است. درست مانند املت‌های ماردبزرگ که در ظروف روحی براق و تمیز، طعمی ویژه داشتند. پس اگر به ظرف و ظروف قدیمی، طعم‌های خاص و شیوه‌های جدید علاقمندید، املت روحی دلیون را امتحان کنید. و مطموئن باشید که با یک املت نوستالوژیک و داغ روبرو خواهید بود.

 

املت مجانی برای عاشقان محیط زیست

[aparat id=”VTzfQ”]

شاید با خود فکر کنید که ممکن است مشتریان دلیون پس از صرف املت، برای ارسال ظروف با مشکل مواجه شوند و یا اینکه ترجیح دهند ظروف را نزد خود نگه دارند. البته شما می‌توانید ظروف را یادگاری پیش خود نگه دارید اما اگر مثل ما جزو طرفداران محیط زیست باشید دلیون برای شما یه پیشنهاد ویژه دارد.

دلیون برای مشتریانی که ظروف روحی را به دلیون باز می‌گردانند یک طرح تشویقی در نظر گرفته است و اعلام کرده است که مشتریان دلیون به ازای بازگرداندن ۵ ماهیتابه، قاشق و بقچه، یک املت رایگان دریافت می‌کنند.

کافیست دفه بعد که خواستید املت سفارش دهید، ظرف‌های قبلی را تحویل دهید. کار سختی نیست؛ درمقابلش یک املت رایگان دریافت می‌کنید.

برای مشاهده منو و سفارش آنلاین اینجا کلیک کنید

یک نظر

  1. دوست عزیز ، روحی ؟؟؟
    رویی درسته ! یعنی از جنس روی !