خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / اسکارلت جوهانسون و اسنک فروشی یامی‌ پاپ
اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون و اسنک فروشی یامی‌ پاپ

اسکارلت جوهانسون بازیگر مطرح‌ هالیوودی که تاکنون چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گوی طلایی شده‌است یک مغازه برای فروش اسنک و پاپ‌کورن با نام YUMMY POP باز کرده است.

فروشگاه پاپ کورن اسکارلت جوهانسون در پاریس انواع مختلف طعم‌های پاپ کورن را به فروش می‌رساند که البته از بین تمامی طعم‌ها، طعم مورد علاقه این هنرپیشه مطرح‌ هالیوودی کارامل نمکی و نوتلا است. با بخش دنیای غذا و نوشیدنی مجله فیدیلیو همراه ما باشید.

این خواننده و بازیگر مطرح‌هالیوود در رابطه با دستور تهیه پاپ کورن جدید خود به خبرنگار یکی از شبکه‌های خبری گفته طعم شکلات فندقی پاپ کورن که چندی پیش وارد منوی این فروشگاه کرده است، ترکیبی بی نظیر است. او می‌گوید هر نوع غذایی که حاوی نوتلا باشد خوشمزه است به ویژه پاپ کورن.

بعدی قبلی
یامی پاپ
بعدی قبلی

 

جوهانسون این مغازه اسنک فروشی را اکتبر گذشته با همسر فرانسوی سابقش ROMAIN DAURIAC باز کرده است. با وجودی که این دو هم اکنون از هم جدا شده‌اند همچنان شرکای تجاری باقی مانده‌اند و خواهر دوریاک هنوز مدیریت رستوران را برعهده دارد.

طعم های فصلی خوشمزه

جوهانسون در این فروشگاه با سرآشپز معروفی به نام WILL HOROWITZ از رستوران‌های داکس ایتری و هری و آیدا در نیویورک همکاری می‌کند. با وجودی که طعم‌های مختلفی از جمله نمک دریایی، روغن زیتون و پنیر چدار در منوی این فروشگاه وجود دارند، او تصمیم دارد با همکاری این سرآشپز معروف طعم‌های مختلف فصلی را نیز به منوی خود اضافه کند.

جوهانسون در مصاحبه‌ای که در روز افتتاحیه این فروشگاه داشته گفت: امیدوارم بتوانم فروشگاه یامی‌ پاپ را به عنوان یک اسنک فروشی زنجیره‌ای پاریسی و سمبلی از دوستی بین دو شهر مورد علاقه‌ام پاریس و نیویورک توسعه دهم.

او برای طعم جدید شکلاتی که مورد علاقه خودش است، حقه جالبی به کار برده که مزه آن را فوق العاده می‌کند. او  از کمی‌ نمک دریایی استفاده کرده تا ترکیب شیرین شکلات و شور نمک خود را بیش از پیش نمایان کند.

اگر چه این فروشگاه در پاریس قرار دارد اما نگران نباشید ما در مجله فیدیلیو برای برطرف شدن حس کنجکاوی شما دستور تهیه این پاپ کورن خوشمزه را برایتان آماده کردیم تا بتوانید خودتان آن را امتحان کنید. امیدوارم لذت ببرید.

دستور تهیه پاپ کورن نمکی کاراکل و شکلات اسکارلت جوهانسون

بعدی قبلی
 
بعدی قبلی

زمان آماده سازی ۶ دقیقه

زمان طبخ  ۳۰ دقیقه

مواد لازم

شکر قهوه ای ¾ فنجان

کره بدون نمک ½ فنجان

شربت عصاره ذرت ¼ فنجان

نمک ½ قاشق غذاخوری

وانیل ۱ قاشق غذاخوری

بیکینگ پودر ½ قاشق غذاخوری

شکلات فندقی یا آجیلی آب شده ¾ لیوان

پاپ کورن باز شده ۱۰ فنجان

طرز تهیه

ابتدا فر را تا ۲۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید و۲ کاغذ مخصوص شیرینی پزی را در آن قرار دهید.

اکنون شکر قهوه ای، کره، عصاره ذرت، وانیل و بیکینگ پودر را باهم مخلوط کنید و در ظرفی بر روی گاز قرار دهید تا زمانی که مخلوط بجوشد.

تقریبا ۸ تا ۱۰ دقیقه زمان برای این کار نیاز دارید. سپس آن را از روی حرارت بردارید و در مایع شکلات بریزید.

اینک پاپ کورن‌ها را در یک کاسه بزرگ بریزید و مخلوط کارامل را به آن اضافه کنید و خوب به هم بزنید تا همه پاپ کورن‌ها آغشته به مایع شوند.

حالا پاپ کورن‌های آغشته به مواد را بر روی کاغذ‌های شیرینی پهن کنید و در فر که از قبل گرم کرده اید قرار دهید.

صبر کنید تا مواد خودش را کمی‌ بگیرید و به خورد ذرت‌ها برود. برای این مرحله تقریبا ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. سپس آن‌ها را از فر در آورید و صبر کنید تا کمی‌ خشک و ترد شوند ( حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه).

پاپ کورن معروف اسکارلت جوهانسون آماده است. نوش جان.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

 

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.