خانه / تخفیف های فیدیلو کلاب / استیک سنگی در استاتیرا با تخفیف نوروزی فیدیلیو کلاب

استیک سنگی در استاتیرا با تخفیف نوروزی فیدیلیو کلاب

دوستان عزیز فیدیلیو کلاب، در پروموشن ویژه عید نوروز با همکاری مجموعه‌ای از رستوران‌ها تخفیف های ۲۰ تا ۳۰ درصدی برایتان در نظر گرفته‌ایم تا تعطیلات خوشمزه‌ای را با عزیزانتان داشته باشید. این پروموشن‌ها از یکم تا چهاردهم فروردین برقرار است و به ازای هر ۲ هزار تومان خرید ۳ امتیاز به امتیازات کلاب شما اضافه می‌شود.

به تازگی رستوران‌های جدید ترکیبی از منو‌های مختلف را را برای سرو غذاهایشان در نظر می‌گیرند تا پاسخگو همه سلیقه‌ها باشند. منوهای مثل ایرانی ـ ایتالیایی، فرانسوی ـ ایتالیایی، آسیایی ـ ایتالیایی و …
قبل از مشاهده این مطلب از شما دعوت میکنیم برای مشاهده ویدئو زیر (برای نمایش آی پی خود را تغییر دهید)

در استاتیرا استیک را خودتان طبخ کنید

استاتیرا هم یکی از همین رستوران‌هاست که منو آن بر پایه ترکیب غذاهای لبنانی و ایتالیایی بسته شده است. به این ترتیب در کنار سفارش پاستا یا پیتزا می‌توانید حمص و سالاد تبوله را هم به عنوان پیش غذا نوش جان کنید و همزمان از شاورما یا شیش طاووق همراهتان مزه کنید.

حالا رستوران استاتیرا به مناسبت نوروز تخفیف 25 درصدی برای اعضای فیدیلیو کلاب در نظر گرفته و پیشنهاد ما به شما این است که حتما در این رستوران استیک سنگی فیله گوساله را امتحان کنید.

اینجا یکی از معدود رستوران‌هایی است که استیک سنگی سرو می‌کند و صرف استیک سنگی با مناسک خاصی همراه است. به طوری که در یک سینی مخصوص یک سنگ آتشفشانی را با یک برش گوشت خام و سس ها و مخلفات مختلف جلوی شما می گذارند تا هر جور که دوست دارید آن را طبخ و سرو کنید. انقدر این مناسبات جذاب و هیجان انگیز است که اگر یک میز در رستوران استیک سنگی را سفارش بدهد خیلی از مشتریان با دیدن مراسم هوس می کنند تا دست به کار شوند و استیکشان را خودشان اماده کنند.

استاتیرا

همینطور بعد از صرف غذایتان در استاتیرا می‌توانید از قسمت کافه هم استفاده کنید و دل به قهوه و چای‌‌های مخصوص بسپارید.

منو، آدرس و اطلاعات استاتیرا را در اینجا بخوانید

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.