خانه / رستوران آگهی / توقف اتوبوس برگرلند در ایستگاه یک توچال

توقف اتوبوس برگرلند در ایستگاه یک توچال

بیشتر افرادی که برای پیاده‌روی، تفریح و صرف غذا در ماه گذشته به توچال مراجعه کرده‌اند حتما اتوبوس زیبایی که در ایستگاه یک این تفرجگاه به ارایه فست‌فود می‌پردازد را دیده‌اند.
این اتوبوس دو طبقه که در حقیقت ماکتی خوش ساخت و زیباست یکی از شعبه‌های برگرلند معروف است که به دلیل موقعیت قرارگیری و چشم‌انداز زیبایی که ارایه می‌دهد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
پیشنهاد می‌کنیم اگر به صرف غذا در محیطی زیبا با هوای تمیز و سالم علاقمندید حتما به قصد پیاده‌روی و تفریح و البته صرف غذا با طعم نوستالژی سری به اتوبوس برگرلند بزنید. با مجله فیدیلیو و گزارشی در همین‌باره همراه باشید.

تجربه‌ای متفاوت از برگر در اتوبوس برگرلند

[aparat id=”tZq3v”]

اغلب تصور ما از صرف غذا در اتوبوس، خوردن ساندویچ‌های کوچک و سرد پیجیده شده میان فویل یا کاغذ روغنی‌های دوران مدرسه تحصیل‌ است. ساندویچ‌هایی که گاهی در راه بازگشت از مدرسه پس از ساعت‌ها معطل ماندن در صف اتوبوس خورده می‌شد و به زحمت از گلو پایین می‌رفت. حالا اما خوردن ساندویچ‌ در این اتوبوس هرچند که باعث زنده شدن خاطرات آن روزها می‌شود اما خب بکل تصورتان را عوض می‌کند.

برگرهای اتوبوس نوستالژیک برگرلند با گوشت و مواد کاملا تازه آماده شده و با چاشنی‌هایی طعم‌دار شده که طعم آن را خاص و به یادماندنی کرده است.
انواع برگر مانند کوادرپل برگر، دابل برگر، تریپل برگر، انواع هات‌داگ، چیکن برگر و سالاد و پیش‌غذا، سوخاری و البته سیب‌زمینی که محبوب فست‌فود دوست‌هاست در شعبه توچال برگرلند ارایه می‌شود. منوی صبحانه هم شامل انواع مافین و نوشیدنی‌های گرم و سرد است.
دستور پخت و آماده‌سازی این غذاها توسط یک تیم ۴ نفره حرفه‌ای در زمینه مواد غذایی به آشپزهای برگرلند آموزش داده می‌شود. به همین دلیل است که طعم‌ها در برگرلند خاص است.

نکته مهم در مورد برگرلند این است که صاحبان آن می‌خواهند همه مشتریان راضی از رستوران خارج شوند و به همین دلیل تمام سعی خود را برای ارایه بهترین خدمات به مشتری می‌کنند. در مورد صاحبان این فست‌فود زنجیره‌ای که نیازی به یادآوری نیست. همون بروبکس خودمان که اتفاقا چند ماه پیش نیز با یکی از آن‌ها در مجله فیدیلیو گفت‌وگو کرده بودیم.

این مطلب را هم بخوانید:‌ اقامتی خوشمزه در برگرلند

پیشنهاد ما این است که حتی اگر مشتری همیشگی برگرلند هستید، یکبار هم صرف برگرهای اتوبوسی برگرلند را امتحان کنید. کسی چه می‌داند، شاید دیگر هیچ وقت برگر را خارج از اتوبوس نخوردید!

تهران زیر چرخ‌های اتوبوس دو طبقه برگرلند

وارد اتوبوس برگرلند که می‌شوید به خوبی تهران را با انبوه ساختمان و آسمان‌خراش‌هایش مشاهده می‌کنید.

هیچ فرقی نمی‌کند میز انتخابی شما در طبقه اول (البته منظورمان بالکن ماقابل اتوبوس است) باشد یا دوم، در هر حال شما با مراجعه به شعبه توچال برگرلند چشم‌اندازی زیبا از تهران را خواهید داشت. میز و صندلی‌ها طراحی خاص برگرلند با شکل و شمایل ماکت غول‌پیکر اتوبوس برگرلند همخوانی دارد.

طبقه اول یا همان بالکن مقابل اتوبوس با یک پله‌کان کوتاه مارپیچ به طبقه دوم متصل شده است. در طبقه دوم اول با یک نیمچه بالکن روبرو می‌شوید که دو میز و چند صندلی در آن جا گرفته و بعد وارد طبقه دوم اتوبوس خواهید شد.

در مورد آشپزخانه و صندوق هم باید بگوییم که این دو قسمت داخل اتوبوس در طبقه جا گرفته‌اندقرار دارند و سایر قسمت‌ها خارج از اتوبوس. در حقیقت این غذای شماست که در اتوبوس آماده می‌شود و شما آن را به اتوبوس سفارش می‌دهید.
فرقی هم نمی‌کند؛ به هر حال با صرف غذا در چنین محیطی با یک تیر دو نشانه زده‌اید. هم یک غذای خوشمزه خورده‌اید و هم از تماشای چشم‌انداز زیبا و تنفس هوای سالم و تمیز لذت برده‌اید.

شعبات مختلف برگر لند

بعدی قبلی
برگرلند دربندسر
برگر لند
بعدی قبلی

 

ساعات کاری در شش ماه اول سال ۸ صبح الی ۱ بامداد و شش ماه دوم سال طبق قانون اماکن شهر تهران از ۸ صبح تا ۱۲ شب است.

آدرس-منو-تلفن-برگرلندپاسداران   آدرس-منو-تلفن برگرلند تجریش   آدرس-منو-تلفن برگرلند اندرزگو  آدرس-منو-تلفن برگر لند سعادت آباد

آدرس-منو-تلفن برگر لند تهرانپارس  آدرس-منو-تلفن برگرلند دربندسر  آدرس-منو-تلفن برگر لند فرودگاه امام