خانه / دسته‌بندی نشده / رنگین کمان هنری جلی بلی
آب نبات های خوش رنگ جلی بلی

رنگین کمان هنری جلی بلی

آب نبات های خوش رنگ جلی بلی با طیف رنگ های مختلفشان آن قدر متنوع هستند که هر بیننده ای را به خود جذب می‌کنند. بی شک یکی از دلایل طرفداران بی شمار جلی بلی هم همین تنوع رنگ و طعم های مختلف آن است که با طیف گسترده خود برای هر ذائقه ای بالاخره چیزی برای گفتن دارد.

جلی بلی هم با استفاده از همین موضوع سعی در جذب مشتری های کریسمسی خود دارد. اما این بار جلی بلی طرفداران هنر و هنرمندان را نشانه گیری کرده است و با استعدادهای ذاتی هنری خود سعی در جذب مشتری های ویژه جشن کریسمس دارد.

برند معروف جلی بلی این بار برای جذب مشتری از استعدادهای هنری استفاده کرده است و سعی در ایجاد آثار هنری با دانه های جلی خوشمزه خود دارد. برای دریافت این منظور کافی است سری به پیج اینستاگرام رسمی این برند خوشمزه بزنید تا با مجموعه ای از آثار هنری آن روبه رو شوید. در ادامه این مطلب در بخش سوشیال بار از مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با برخی آثار هنری خوشمزه جلی بلی آشنا شوید.

آب نبات های خوش رنگ جلی بلی

آب نبات های خوش رنگ جلی بلی و خانه کریسمسی

جلی بلی چندی پیش در اولین پست هنری و کریسمسی خود سعی کرده بود خانه ای به روایت کریسمس توسط دانه های خوشمزه و خوش رنگ خود بسازد. در این پست هنری که البته ساده تر از پست های هنری بعدی به نظر می رسید از انواع طعم های مختلف جلی بلی با رنگ های سبز، قرمز، و سفید برای ساختن خانه کریسمسی استفاده شده بود. در این پست جلی بلی از هوادارن خود خواسته بود برای دریافت به موقع محصولات در جشن کریسمس عجله کنند و آخرین زمان ثبت سفارشات آنلاین را ۱۸ دسامبر معرفی کرده بود.

آب نبات های خوش رنگ جلی بلی

آب نبات های خوش رنگ جلی بلی و بابانوئل

اما این تنها اثر هنری جلی بلی نبود. در پست هنری بعدی جلی بلی از دانه های جلی خوشمزه خود در طیف رنگ های اصلی سفید قرمز آبی مشکی و قهوه ای استفاده کرده بود و یک بابانوئل خوشمزه ساخته بود. البته احتمالا برای این اثر هنری رنگ های بسیاری استفاده شده که همه آن ها به چشم نمی آمدند و احتمالا در جزییات این تصویر هنری استفاده بیشتری از رنگ ها شده است. به گفته جلی بلی در این تصویر از ۱۱ هزار دانه جلی برای ساخت بابانوئل استفاده شده است. همچنین جلی بلی از طرفداران حرفه ای پر و پا قرصش پرسیده:

به نظر شما برای ساختن چشم های بابانوئل از چه طعمی استفاده شده است؟

آب نبات های خوش رنگ جلی بلی

کیک فنجانی با آب نبات های خوش رنگ جلی بلی

پست هنری بعدی جلی بلی عکسی از کیک های فنجانی خوشمزه کریسمسی را نشان می دهد که با جلی بلی های طیف سبز و قرمز و سفید تزیین شده اند و یک اثر هنری خوشمزه را پدید آورده اند. در این پست جلی بلی نوشته شده:

کی گفته کیک فنجانی نمی تواند اثر هنری باشد؟ کسانی را که دوست دارید در خوردن این بشقاب خوشمزه با شما شریک شوند در این پست تگ کنید.

خلاصه جلی بلی امسال نهایت استعدادهای هنریش را به کار گرفته است و این گونه سعی در جذب مشتری های هنرمند خود دارد. خب به هر حال این هم نوعی ترفند جذب مشتری است.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.