خانه / دسته‌بندی نشده / قنادی بی بی هم به استقبال سال نو می‌رود
کیک شکلاتی بی بی

قنادی بی بی هم به استقبال سال نو می‌رود

کیک شکلاتی بی بی یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین کیک‌های شکلاتی در تهران است. قنادی بی بی سالیان سال است که با کیک‌های شکلاتی و هوس برانگیز خود دل هوادارانش را برده است. امروزه کم تر کسی پیدا می‌شود که با شنیدن اسم شیرینی فروشی بی بی یاد کیک‌های به واقع خوشمزه و شکلاتی آن نیافتد و طعم دل فریب آن را زیر زبانش حس نکند. در ادامه این مطلب در بخش سوشیال بار از مجله فیدیلیو همراه ما باشید.

شیرینی فروشی بی بی اولین و قدیمی‌ترین شعبه خود را سال‌ها پیش در منظقه یوسف آباد تهران باز کرده بود و از همان جا به شهرت و محبوبیت فراوانی دست یافت. بعدها در خیابان سهیل واقع در منطقه قیطریه تهران شعبه دوم خود را باز کرد و در این شعبه هم فروش نسبتا خوبی دارد. اما همچنان پس از سال‌ها هنوز به کیک‌های شکلاتی خوشمزه و ساده خود معروف است.

چند سال پیش سومین شعبه از این شیرینی فروشی معروف در منطقه شهرک غرب تهران شروع به کار کرد اما این شعبه جدید یک تفاوت عمده با دو شعبه پیشین خود داشت. در شعبه سوم قنادی بی بی شاهد کیک‌های سفارشی فوندانت آن در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف هستیم.

بعدی قبلی

کیک فوندانت بی بی

کیک فوندانت بی بی

بعدی قبلی

در واقع این شعبه جدید تنها شعبه ای است که در تهیه کیک‌های فوندانت و خلاقانه مشتری می‌پذیرد و به حق هم طرح‌های جالب و خلاقانه ای ارائه می‌دهد. این شعبه جدید سعی دارد با همگام سازی قنادی بی بی در بازار رقابت‌های گوناگونی که امروزه در جامعه شاهد هستیم از قافله عقب نماند. در شعبه سوم بی بی به مناسبت‌های مختلف شاهد انواع و اقسام کیک های فوندانت با طرح های جالب هستیم به گونه ای که با نزدیک شدن به سال نوی میلادی با کیک های مخصوص کریسمس به استقبال سال نو شتافته اند.

کیک شکلاتی بی بی

کیک شکلاتی بی بی

البته بی شک همه می‌دانیم که طعم و مزه دلپذیر کیک نقش اساسی در جذب مشتری ایفا می‌کند. اما امروزه با شدت گرفتن رقابت بین برندهای مختلف و گوناگون و ارائه طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون و جذاب کیک‌ها توسط قنادی‌های مختلف توجه به ظاهر کیک‌ها هم اهمیت فراوانی پیدا کرده است. به خصوص با پیدایش کیک‌های فوندانت که چند سالی است در کشور ما رونق پیدا کرده اند ظاهر کیک ها بیش از پیش اهمیت پیدا کرده اند.

کیک شکلاتی بی بی با این که بسیار خوشمزه است و طرفداران بسیاری دارد اما هنوز ظاهر ساده سال‌ها پیش خود را حفظ کرده است و این موضوعی است که شاید در این بازار سرسخت، رقابت را برای این قنادی سخت تر از گذشته کرده باشد. شاید هم دلیل افتتاح شعبه جدید بی بی و ارائه طرح‌های گوناگون کیک‌ها با ظاهر جذاب تر همین باشد.

کیک شکلاتی بی بی- کریسمس

کریسمس با کیک بی بی

در پستی که چندی پیش در صفحه اینستاگرام رسمی‌ این برند خوشمزه منتشر شد یکی از کیک‌های جذاب این قنادی را در شعبه جدید نشان می‌داد که با ظاهر بابا نوئل به استقبال مشتریان این برند رفته است. خب به هر حال سال نو میلادی هم نزدیک شده است. گویا قنادی بی بی تصمیم دارد در بازار رقابت‌های جهانی هم شریک باشد و این بار با کیک جدید ویژه کریسمس سعی در جذب مشتری دارد.

اما با کمی‌ دقت در زیر چهره این بابانوئل بامزه متوجه همان کیک شکلاتی قدیمی‌ و معروف بی بی می‌شویم که گویا با ماسک بابانوئل خود سعی در تغییر چهره دارد. خب به هر حال دنیای رقابت امروز جای هیچ تاملی باقی نمی‌گذارد. بهترین و معروف ترین برندهای دنیا هم اگر خود را با پیشرفت دنیا هم گام نسازند جایی در بازار داغ رقابت برای خود باقی نمی‌گذارند. اما باید دید این کیک‌های خوشگل جدید هم به همان خوشمزگی کیک‌های ساده شکلاتی مشهور هستند یا خیر؟ قضاوت با شما.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.