خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / کمیپن نوروزی فیدیلیو ، سفر به بهترین رستوران‌های مشهد
بهترین رستوران‌های مشهد

کمیپن نوروزی فیدیلیو ، سفر به بهترین رستوران‌های مشهد

نوروز است و فصل مسافرت و ایرانگردی، در این مطلب از مجله فیدیلیو می خواهیم شما را با کمک آقای فیدیلیو با بهترین رستوران‌های مشهد آشنا کنیم. فیدیلیو نوروز ۹۸ در سفر همراه شماست. فقط کافیست اپلیکیشن فیدیلیو رو برای ios و اندروید دریافت و نصب کنید ، تا در هر شهری که هستید بهترین پیشنهادهای رستورانگردی را همانجا، سریع و آسان پیدا کنید. آدرس، منو و قیمت ها ببینید، تا آنجا مسیریابی کنید و از خلق یک تجربه خوشمزه با دوستان و خانواده تان لذت ببرید.

در کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است ۱۱۰ کافه و رستوران محبوب ۳۷ شهر مختلف ایران را به شما معرفی کنیم تا در سفرهای نوروزیتان با خیال راحت بهترین غذاخوری‌های شهر را پیدا کرده و هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر هنوز با این کمپین و محتوای آن آشنا نشده‌اید حتما سری به این لینک بزنید و با مزایا و شرایط شرکت در آن بیشتر آشنا شوید. در این کمپین قرار است کار شما همراهان فیدیلیو را که اپلیکیشن موبایل را روی گوشی خود نصب دارید راحت کنیم، شمایی که دو سه چند روزی در شهر و دیار دیگر هستید و برای صبحانه، ناهار و شامتان به دنبال یک رستوران با غذاهای خوب و خوشمزه می‌گردید.

مشهد یعنی کوکا شعله شیشلیک

مشهد شهر شکمو‌ها، شهر اسم‌های خوشمزه  و رستوران‌های همیشه بیدار ایران. اگر بخواهیم از خوارکی های مشهد بگوییم بی تعارف نمی‌دانیم باید از کجا و از کدامشان شروع کنیم. از شعله مشهدی یا از نارنجک (مشهدی ها به نان خامه ای را نارنجک خطاب می‌کنند)، از قرمه بگوئیم یا از ماهیچه‌های پسران کریم، از کباب شاندیزی یا از بستنی‌های محلی طرقبه. مشهد یکی از پر سفرترین شهرهای ایران است که به واسطه جاذبه‌های توریستی و زیارتی که دارد پر است از انواع هتل و میهمان پذیر و رستوران‌هایی که تقریبا شبانه روزی هستند. اگر دوست دارید سفر خوشمزه‌ای به مشهد داشته باشید و بهترین غذاها را در بهترین رستوران‌های آن میل کنید حتما این ۱۰ رستوران مشهد را به خاطر داشته باشید.

۱- معین درباری

شیشلیک و معین درباری به ترتیب معروف‌ترین غذا و رستوران مشهد هستند. این رستوران که بیشتر به همین دنده کباب‌هایش معروف است از قدیمی‌ها این شهر نیز بوده که همچنان دکور خسته خود را با گل‌های مصنوعی و آکواریوم حفظ کرده است. میز اردور سالاد در کنار انواع چلوها و کباب‌های ایرانی سفره خوش رنگ لعاب رستوران معین درباری این رستوران تقریبا ۱۰۰ ساله را تشکیل می دهند.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران معین درباری  بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۲-ارم شاندیز

این رستوران که ۴۰ سالی سابقه سرویس دهی خوشمزه به میهمانانش را دارد ۳ فضای مختلف برای رستورانش در نظر گرفته است. سالن VIP، سالن اصلی و فضای باز، که بسته به مساعد بودن آب هوا لذت به نیش کشیدن یک سیخ کباب شاندیزی دولتی در فضای باز با کوکا مشهدی دو صد چندان خواهد بود.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران ارم شاندیز  بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۳- پسران کریم

آقا کریم شما یک مسلمان واقعی هستی، شما هستی که به ساده‌ترین روش یک تکه گوشت را به مائده آسمانی بسیار لذیذ تبدیل کردی. مگر می‌شود مشهد رفت و از رستوران پسران کریم که یکی از بهترین رستوران‌های مشهد هم است لذت نبرد. لذت یک پرس چلو کره با یک دیس ماهیچه پخته سرخ شده غرق در پیاز کاراملی و آن سس قهوه ای رنگ جذاب.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات پسران کریم  بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۴- رستوران شایان شاندیز

رستوران شایان یا باغ رستوران شایان یکی دیگر از رستوران های معروف مشهد و شاندیز است. خوب معلوم است که شیشلیک‌ها و کباب شاندیزی‌های نابی در این رستوران با صفا پیدا می‌شود، رستورانی که هم سالن شیکی دارد و هم فضای باز خوش حسی. سرویس دهی گرم و خوب در کنار غذاهایی با گوشت تازه و خوشمزه از ویژگی‌های شاندیز شایان است که باعث شده این رستوران در جمع بهترین رستوران‌های مشهد قرار گیرد.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران شایان شادیز  بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۵-رستوران ایتالیایی لیو

اگر در مشهد هوس غذاهای ایتالیایی واقعی از پیتزا و پاستا تا لازانیای خوشمزه کردید قطعا رستوران ایتالیایی لیو یکی از بهترین رستوران های مشهد در این زمینه خواهد بود. رستوران لیو محیط شیک و جذابی برای یک دورهمی خوشمزه دارد، برای یک قرار دوستانه در سفر و دید بازدید در ایام تعطیل.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران ایتالیایی لیو  بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۶- رستوران بابا قدرت

یک سفره که در کاروانسرایی قدیمی فعال است. فضایی به شدت بکر و سنتی با حجره‌هایی که اکنون تبدیل به اتاق غذا خوری شده‌اند. موزیک زنده، سرویس چای و قلیان و یک منو پر از غذا و پیش غذای خوشمزه ایرانی، اینجا سفره خانه بابا قدرت یکی از بهترین رستوران‌های مشهد است.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران بابا قدرت  بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۷- رستوران باغ زیتون

یک از بهترین رستوران‌های مشهد که سبک ایتالیایی هم دارد رستوران باغ زیتون است. رستورانی که در منوی آن رد پایی از سویس و کالباس به چشم نمی‌خورد و همه غذاها علاوه بر خوشمزگی بشدت تازه و خوش پخت هستند و مواد اولیه آن‌ها نیز بصورت روزانه تهیه می‌شود. اگر در مشهد از غذای ایرانی و کباب  شاندیز و شیشلیک خسته شدید حتما برای تنوع سری به باغ زیتون بزنید.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران باغ زیتون  بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۸-رستوران راستگو

رستوران راستگوی مشهد رستورانی است که نه تنها به شیشلیک‌های نابش معروف است بلکه بخاطره پرس‌های دو نفره‌اش شهرت جهانی دارد. رستورانی که همچون اکثر بهترین رستوران‌های مشهد میز اردور جذاب و خوش رنگ و لعابی دارد و خوراک یک وعده غذای مبسوط در کنار خانواده و در سفر است، رستورانی که باید از غذاهای خوشمزه‌اش عکس و خاطره به میزان زیادی تهیه کرد.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران راستگو  بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۹- سفره خانه سنتی ایران

بعد از یک روز شلوغ که هم در آن زیارت داشته‌اید هم بازار گردی و هم چرخی در مشهد، کجا بهتر از یک سفره خانه می‌تواند خستگی شما را از تن به در کند و شما را برای ادامه پر قدرت تر این سفر آماده کند. بله سفره خانه سنتی ایران با تخت‌های چوبی، محیطی سنتی و غذاهای واقعا خوشمزه، از دیزی گرفته تا انواع چلو خورش و کباب و دارد، البته به این لیست باید چای و نبات بعدش را هم اضافه کرد که باعث شده اینجا به یکی از بهترین رستوران‌های مشهد تبدیل شود. رستوران سنتی ایران همچون یک دوپینگ خوشمزه است که خیلی راحت حال و انرژی شما را از ۵۰ به ۱۰۰ می‌رساند.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات سفره خانه سنتی ایران  بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۱۰- پیتزا شبدیز

یک مثل معروف ایتالیایی است که می‌گوید: ” پیتزا را از هر سمتی میل کنید گرد است”، البته شاید بهتر می‌گفتند پیتزا را در هر شهری میل کنید خوشمزه است. پیتزا شبدیز یک از معروف‌ترین پیتزا فروشی‌های مشهد است که پیتزاهایش پر ملات و به سبک ایرانی است. این نکته را باید ذکر کنیم این پیتزا فقط با کوکا مشهدی تگری میچسبد و بس.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات پیتزا شبدیز  بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

 

اگر دوست دارید در سفرهای نوروزیتان بهترین خوراکی‌های ایران را در بهترین کافه، رستوران‌ها و خوراکی فروشی‌های کشور صرف کنید ابتدا اپلیکیشن موبایل فیدیلیو را از این لینک دانلود کرده و در کمپین نوروزی فیدیلیو شرکت کنید. برای آشنایی با این کمپین نوروزی و آشنایی با ۱۱۰پیشنهاد رستورانگردی در سراسر ایران بهتر است در ادامه این گزارش مجله فیدیلیو با ما همراه باشید تا بگویم قضیه از چه قرار است و خوشمزه فروشی‌های هر شهر و دیاری را چگونه می شود پیدا کرد.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.