خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / کمپین نوروزی فیدیلیو ، سفر به بهترین رستوران‌های شیراز
فیدیلیو در سفر

کمپین نوروزی فیدیلیو ، سفر به بهترین رستوران‌های شیراز

نوروز است و فصل مسافرت و ایرانگردی، در این مطلب از مجله فیدیلیو می خواهیم شما را با کمک آقای فیدیلیو با بهترین رستوران‌های گیلان آشنا کنیم. فیدیلیو نوروز ۹۸ در سفر همراه شماست. فقط کافیست اپلیکیشن فیدیلیو رو برای ios و اندروید دریافت و نصب کنید ، تا در هر شهری که هستید بهترین پیشنهادهای رستورانگردی را همانجا، سریع و آسان پیدا کنید. آدرس، منو و قیمت ها ببینید، تا آنجا مسیریابی کنید و از خلق یک تجربه خوشمزه با دوستان و خانواده تان لذت ببرید.

در کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است ۱۱۰ کافه و رستوران محبوب در ۳۷ شهر مختلف ایران را به شما معرفی کنیم تا در سفرهای نوروزیتان با خیال راحت بهترین غذاخوری‌های شهر را پیدا کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر هنوز با این کمپین و محتوای آن آشنا نشده‌اید حتما سری به این لینک بزنید و با مزایا و شرایط شرکت در آن بیشتر آشنا شوید. در کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است کار شما همراهان فیدیلیو را که اپلیکیشن موبایل را روی گوشی خود نصب دارید راحت کنیم، شمایی که چند روزی در شهر و دیار دیگر هستید و برای صبحانه، ناهار و شامتان به دنبال یک رستوران با غذاهای خوب و خوشمزه می‌گردید.

شیرازگردی در بهترین رستوران‌ها

خوشا شیراز و طعم بی مثالش

شیراز یکی از خوشمزه‌ترین مقصدهای گردشگری در ایران است. شهری که فالوده‌هایش شهرت جهانی دارد، سالاد شیرازی‌اش معروف‌ترین چاشنی و سالاد ایرانیست و پلوهایی دارد که طعم بهشت را برای هر اهل دلی تداعی می‌کند، تصور یک کلم پلوی شیرازی با کوفته قلقلی، کشمش و پیاز داغ و یک ته دیگ ناب می‌تواند یک سفر معمولی را به یک سفر رویایی تبدیل کند. در ادامه می‌خواهیم شما را با بهترین غذاخوری‌های شیراز آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

۱- رستوران هفت خوان

آنچه خوبان همه دارند هفت خوان یکجا دارد. یک مجموعه غذایی در هفت طبقه با ۵ رستوران و ۲ کافی شاپ، تنوع کمنظیر، طعم بینظیر و میهمان نوازیی که نظیر آن را جای دیگری نخواهید دید. از رستوران سنتی با غذاهای اصیل ایرانی  شیرازی تا فست فود و غذاهای فرنگی، هفت خوان را به یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین انتخاب‌های غذایی در شیراز ناز تبدیل کرده است.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران هفت خوان بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۲-شرزه

یک رستوران سنتی شیرازی در دل بازار وکیل، با معماری جذاب، موزیک سنتی زنده، غذاهای خاص، محلی و خوشمزه و اتمسفر خوبی که در شرزه ساری و جاری است اینجا را به یک انتخاب خاص تبدیل کرده است. شرزه در جمع بهترین رستوران‌های شیراز قرار دارد که خاطرات آن تا ابد در ذهن تمام میهمانانش می ماند.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران شرزه بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۳-برنتین

یک رستوران با دیوارهای آجری سفید، گل‌های کاغذی قرمز و منو ای متنوع، از غذاهای فرنگی همچون پاستا و استیک تا غذاهای محلی مثل آلبالو پلو و مگو پلوی تند. طعم و مزه این رستوران خاص و بینظیر است، خوشمزگی در اینجا به حدی هست که شما قیمت بالای غذاها را فدای لذتی بالاتر از آن ها می‌کنید.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران برنتین بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۴-صوفی

رستوران صوفی یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های شیراز، جایی که در یک چرخش خلاقانه سبک و معماری خود را از قجری به زندی و شیرازی اصیل تغییر داد و یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها بین تمام گردشگران داخلی و خارجی است. معروف است که یکی از بهترین کلم پلوهای شیرازی و حلیم بادنجان‌های ممکن را فقط و فقط در رستوران صوفی می توان میل کرد، نوش جانتان تا می‌توانید در شیراز غذا گردی کنید.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران صوفی بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۵-کافه هدایت

شیراز کافه رستوران کم ندارد ولی هدایت یکی از بهترین‌های آن است. فضایی کافه‌ای و مدرن و جذاب با منویی خوشمزه و متفاوت و البته بوی قهوه فراوان در میان انبوده بهار نارنج‌ها. خوش و خرم و خوشمزه این تعریف ساده‌ای از کافه هدایت شیراز است.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات کافه هدایت بر روی نام کافه کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۶-بل پاسی

برای تغییر ذائقه هم که شده بد نیست بعد از یک مقدار زیادی غذای ایرانی سنتی سری هم به چند کافه رستوران با منوی فرنگی بزنیم. بل پاسی یکی از همین رستوران‌های ایتالیایی معروف و پرطرفدار شیراز است که پاستا و پیتزای خوش پخت و مرغوبی در آن سرو می‌شود. شیراز با طعم ایتالیایی هم برای خودش صفایی دارد.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران بل پاسی بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۷- خانه سنتی پرهامی

یک خانه قدیمی، سنتی و اصیل شیرازی با حوض آبی و ماهی‌های گلی و خوش رنگ. با صفا و با مزه با حس و حالی متفاوت و غذاهایی که همگی طعم و مزه عشق می‌دهند. خانه سنتی پرهامی یکی از پاتوق های همه توریست‌هایی است که شیراز را بعنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات خانه سنتی پرهامی بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۸- رستوران باغ راز

چیزی که در شیراز بسیار یافت می‌شود باغ است. باغ‌هایی با صفا و سبز پوش که تعدادی از آن‌ها تبدیل به رستوران شده است با حال و هوای ناب شیرازی. رستوران یا کافه رستوران‌هایی که از صبح و صبحانه تا شب و وعده شام با انواع اقسام غذاها و خوارک‌های محلی شیرازی پذیرای همه میهمان و مشتریان هستند. در این بین باغ راز از بهترین رستوران‌های شیراز است، رستورانی شیک در محیطی خاص و جذاب که می‌توان در آن هم غذای لذیذی میل کرد و هم گشت و گذاری در این باغ راز زیبا داشت.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات رستوران باغ راز بر روی نام رستوران کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۹- کافه فردوسی

کافه فردوسی از آن کافه‌های خوش حس شیرازی است، کافه‌ای با فضای سنتی مایل مدرن قشنگ، کافه‌ای با کاشی‌های فیروزه‌ای و میز و صندلی چوبی. اینجا علاوه بر اینکه پاتوق جوانان شیرازیست محبوب مسافران جوان و توریست‌های خارجی است که پا به شیراز می‌گذارند. کافه فردوسی مکانی است که در صبح یا عصر یک روز تعطیل می‌توانید سری به آن بزنید چای، قهوه یا شربتی بنوشید و از شیراز پر ناز لذت ببرید.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات کافه فردوسی بر روی نام کافه کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

۱۰- بابا بستنی

شیراز را می‌بایست شیرین و فرح بخش به پایان رساند. بعد از یک پیاده روی یا یک شیراز گردی، بعد از یک وعده ناهار یا شام مبسوط با انواع غذاهای شیرازی چه چیزی به معنای واقعی می‌چسبد؟ بله تنها بستنی و آن هم فقط بابا بستنی. بله درست است شیراز به فالوده‌هایش معروف است ولی بستنی‌های بابا بستی چیزی کم از این رشته‌های شیرازی ندارد. بستنی‌های قیفی متفاوت با روکشی از پسته و طعمی به وسعت بهشت با ته مزه شکلات.

برای دریافت منو آدرس و مشخصات بابا بستنی بر روی نام بستنی فروشی کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

 

ادر کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است ۱۱۰ کافه و رستوران محبوب در ۳۷ شهر مختلف ایران را به شما معرفی کنیم تا در سفرهای نوروزیتان با خیال راحت بهترین غذاخوری‌های شهر را پیدا کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر هنوز با این کمپین و محتوای آن آشنا نشده‌اید حتما سری به این لینک بزنید و با مزایا و شرایط شرکت در آن بیشتر آشنا شوید. در کمپین نوروزی فیدیلیو قرار است کار شما همراهان فیدیلیو را که اپلیکیشن موبایل را روی گوشی خود نصب دارید راحت کنیم، شمایی که چند روزی در شهر و دیار دیگر هستید و برای صبحانه، ناهار و شامتان به دنبال یک رستوران با غذاهای خوب و خوشمزه می‌گردید.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.