خانه / رستوران آگهی / تجربه غذاهای خوشمزه کافه رستوران کالوک در خانه‌ای جدید
کافه رستوران کالوک

تجربه غذاهای خوشمزه کافه رستوران کالوک در خانه‌ای جدید

از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک رستوران، کیفیت خوب و رو به رشد غذا و سرویس است. این اتفاق خود به خود و در گذر زمان مشتریان شما را به یارانی وفادار تبدیل می‌کند که هرجایی بروید برای چشیدن طعم غذاهای شما به آن جا می‌آیند. کافه رستوران کالوک که در گذشته تمرکزش روی غذاهای ایتالیایی بود و در محدوده سعادت آباد فعالیت داشت این بار در محدوده قیطریه شروع به کار کرده‌است. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا با هم یک گشت خوشمزه در رستوران کالوک داشته باشیم.

بعدی قبلی

کافه رستوران کالوک

بعدی قبلی

سال جدید در خانه جدید

رستوران کالوک در طی فعالیت خود در محدوده سعادت آباد به دلیل کیفیت بالا و لذیذ بودن خوراک‌ها، مشتریان ثابت و وفادار خود را پیدا کرد. مشتریانی که حتی حاضر بودند برای ورود به رستوران در صف بایستند. البته مشتریانی هم بودند که دوست داشتند رستوران محبوبشان فقط غذای ایتالیایی سرو نکند و تنوع بیشتری به سبک خود بدهد و خوراک‌های خوشمزه ایرانی را هم به منوی خود اضافه کند.

مدیریت رستوران کالوک هم برای احترام هر چه بیشتر به نظر مشتریان و گسترش فضای کسب و کارشان مجبور به به یک جابه‌جایی می‌شود. جابه‌جایی که در پی آن رستوران ایتالیایی کالوک تبدیل به کافه رستوران کالوک شده و علاوه بر غذاهای خوشمزه که قبلا سرو می‌کردند گزینه‌های خوشمزه جدید را به منوی خود افزوده‌اند. از ویژگی‌های خانه جدید رستوران کالوک می‌توان به وجود تراس اشاره کرد. نشستن در تراس جذاب و زیبای کالوک باعث می‌شود شما در آن اشتهای بیشتری داشته باشید و از هوای تازه و موزیک خوب در هنگام صرف غذا و نوشیدنی لذت افزوده‌ای را ببرید.

از دیگر اتفاق‌های خوب اینجا وجود سالنی به مراتب شیک‌تر و جذاب‌تر و وجود پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. بله یکی از معضلاتی که امروزه مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و همچون سدی راه مردم برای رفتن به رستوران مورد نظرشان را بسته است وجود جای پارک است. پس اگر شما هم قصد رفتن به کالوک را دارید دیگر نگرانی از لحاظ جای پارک نخواهید داشت.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

کافه رستوران کالوک و غذاهای خوشمزه‌اش

فکر می‌کنید این همه طعم و مزه خوشمزه رستوران کالوک از کجا می‌آید. حتما اسم سرآشپز معروف این رستوران آقای رنجبر تا به حال به گوشتان خورده است یا حداقل ایشان را هنگام آموزش آشپزی چندباری در تلویزیون دیده‌اید. شف رنجبر که ید طولایی در زمینه آشپزی و راه اندازی رستوران دارد، سرآشپز و راه انداز این رستوران موفق است.

بازی با مزه‌ها، عطر و بوی هوس‌انگیز غذاها و از همه مهمتر برای ما ایرانی حجم غذایی زیاد باعث شده که مشتریان رستوران کالوک نتوانند دل از اینجا بکنند. انواع پاستا و پیتزای خوشمزه، سالاد سزاری که در رای گیری مجله فیدیلیو جزو ۱۰ سالاد سزار برتر شناخته شده است همه حاکی از موفقیت این رستوران هستند. و حالا رستوران کالوک با انواع غذای ایرانی و فرنگی به همراه سرویس چای و قلیان و دمنوش آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز است. از جمله ویژه‌های رستوران کالوک می‌توان به استیک با کته و سس آلبالو اشاره کرد که از پرطرفدارهای منوی اینجاست. منوی کالوک پر است از انواع خوراک‌های خوشمزه که حتما باید آن‌ها را بچشید.

اتفاق‌های خوشمزه‌ای در انتظار شما هستند

کافه رستوران کالوک در مکانی جدید و شیک به همراه تراس زیبا و پارکینگ اختصاصی مکان بسیار مناسبی برای دورهمی‌ها و قرارها و وعده‌های غذایی کاری شده است. تنوع غذایی خوشمزه هم اینجا را به یکی از پاتوق‌های غذاگردی تبدیل کرده است که حتما باید سری به آن زد و از این همه اتفاق خوب زیر یک سقف تا جای ممکن لذت برد.

برای اطلاع از منو و آدرس کافه رستوران کالوک اینجا کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.