خانه / پیشنهاد سردبیر / « کافه باز » کمپینی زمستانی به صرف قهوه و کلی جایزه جذاب

« کافه باز » کمپینی زمستانی به صرف قهوه و کلی جایزه جذاب

اسفند ماه یکی از جذاب‌ترین ماه‌های سال است که روزهایش به سرعت یکی پس از دیگری می‌گذرند تا به نوروز برسند. حال و هوای این ماه با دیگر ایام سال فرق دارد و البته امسال به این حال و هوا قرار است بوی قهوه و کلی جوایز هیجان انگیز هم اضافه شود. کمپین «کافه باز» یک پویش زمستانی است که قرار است از ۱ تا ۲۹ اسفند در تهران برگذار شود و کلی اتفاق جالب جذاب در آن بیافتد. اگر علاقمندید بیشتر در مورد این کمپین و نحوه شرکت کردن در آن بدانید در ادامه این گزارش همراه با مجله فیدیلیو باشید.

۱ ماه و ۱۰۰ کافه همراه با اپلیکیشن فیدیلیو

در کمیپن کافه باز قرار است فیدیلیو با همکاری قهوه بن مانو و ۱۰۰ کافه منتخب در شهر، برنامه‌ای جذاب با جوایز متنوع داشته باشند. قضیه از این قرار است شما با حضور در یکی از این ۱۰۰ کافه و Check In کردن در آن‌ها می‌توانید در این قرعه کشی که قرار است در ۷ فروردین سال ۹۸ برگزار شود شرکت کنید. جوایز جذاب و متنوعی که قرار است در این کمپین تقدیم شما کاربران شود به قرار زیر است:

جوایز:

• یک عدد پلی استیشن ۴

• یک عدد اپل واچ سری ۳*

• ۲ دوربین عکاسی سریع فوجی

• ۵ دستگاه قهوه ساز همراه با قهوه

• ۱۰ پک ۲۰۰ هزارتومنی قهوه

*جایزه اپل واچ فقط بین ۱۵ نفر با بالاترین امتیاز قرعه کشی می شود.

قهوه بن مانو اسپانسر این کمپین است و برای آشنایی با بن مانو به این مطلب در مجله فیدیلیو مراجعه کنید.

شرایط شرکت در مسابقه:

قطعا برای شرکت در این قرعه کشی و برنده شدن جوایز جذاب کمپین لازم است که امتیاز جمع کنید، اما چگونه؟

شما به ازای هر «چک این» یا اعلام حضور در این کافه‌ها ۲ امتیاز کسب می‌کنید و به ازای هر امتیاز یک شانس برای برنده شدن در قرعه کشی جوایز ویژه خواهید داشت.

برای کسب امتیاز بیشتر چه کار باید کرد؟

جواب خیلی ساده است با گرفتن عکس از کافه و به اشتراک گذاشتن آن و نظرات خود در مورد کافه مورد نظر می‌توانید این امتیاز را از ۲ به ۳ تبدیل کنید و با سر زدن به کافه‌های بیشتر امتیازات و شانس برنده شدن خودتان را افزایش دهید.

اولین گام برای شرکت در این کمپین نصب آخرین نسخه از اپلیکیشن فیدیلیو است، پس بهتر است همین الان یا این اپلیکیشن را نصب کنید با از طریق لینک‌های زیر آن را به روز رسانی کنید.

اگر با Check – in یا قابلیت اعلام حضور اپلیکیشن فیدیلیو آشنایی ندارید بهتر است بدانید با سر زدن به هر یک از این ۱۰۰ کافه و مشاهده صفحه مربوط به آن ها در اپلیکیشن موبایل فیدیلیو قابلیتی را مشاهده میکنید که همان اعلام حضور است و کلید شرکت در این کمپین جذاب.

کافه های شرکت کننده در این کمپین:

کافه نان – کافه لاوا – کافه ویونا – کافه موزاییک – کافه ویسپو – کافه تبلیغات – کافه لبیسترو – کافه هنر – کافه بروژ – کافه گرامافون – کافه شنفدیدار جای – کافه باکارا – کافه کتاب ایما – کافه فرهنگ و هنر مانا – کافه باروک – کافه ویش – کافه کامو – آندورا – نزدیک کتاب – کافه برگ – کافه دیاموند – نقش وصال – کافه زهیر – وی کافی فلسطین – کافه طهرون – لتو – کاژه – مهر نیکتا – کلاور – فکر بکر – دنگ – فوژر – کاریز – شومینه – راش – راشا – پرسوناژ – ژیرا – فابریکا – ایل – کافه هایکو – کافه گودو – کافه هارمونی – کافه آرتین – راندوو – کمپانی – اوریانت – کافه گالری آس – لی کو – کافه آن – کافه فرهنگ رایزن – کافه شید سهروردی – کافه مگنولیا – ب لین – تی آرت – کافه کوچه سنایی – وی کافی اندرزگو – وی کافه قلهک – کافه کارگاه – آنسو – کیک استدیو ورتا – کیک استدیو سارا – میدل – دست ساز – کامن – ویولت – کاروتا – کافه دیزی – کرپ کافه – ویونا سعادت آباد – آرکان – کافه ریک – کافه ملورین – کمبی – کافه فنجان اول – کافه بانش – کافه ماری – کافه وربنا – کافه بچه های نارمک – کافه فامیل – بال کافه – گودو یاس -کافه تایپ – کافه روحی نگارستان – کافه تهرون – بوفه کتاب مکتب تهران – کافه شمس – کافه درسا – کافه لقانطه – کافه رومی – آمفی کافه – کرپ کافه – راک – کافه کوچه – کافه شمرون الهیه – کافه شمرون بام لند – کافه شمرون شهرک غرب – کافه شمرون گفتگو – بنیتا پلاس.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.