خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / بهترین رستوران برای پذیرایی از میهمان خارجی کجاست؟

بهترین رستوران برای پذیرایی از میهمان خارجی کجاست؟

میهمان است دیگر، با خبر و بی خبر از راه می رسد که البته در هر دو مورد رحمت است و مایه خوشحالی.
حالا اگر این میهمان از خارج از کشور باشد و شما بخواهید برایش سنگ تمام بگذارید و با بهترین غذاهای ایرانی از او پذیرایی کنید؛ اگر دستپخت خوبی هم نداشته باشید و یا اصلا موقعیت آشپزی در خانه را نداشته و به هر دلیلی بخواهید از میهمانتان در رستوران پذیرایی کنید، کدام رستوران را برای پذیرایی از میهمان خارجی خود انتخاب می کنید؟
ما این سوال را از دوستان فیدیلیویی مان در صفحه اینستاگرام فیدیلیو پرسیده ایم و پاسخ های جذابی گرفتیم. نتیجه این نظر سنجی را در مطلب امروز مجله فیدیلیو بخوانید.

رستوران مس توران

بیشتر شرکت کنندگان در نظر سنجی فیدیلیو اعلام کردند که برای پذیرایی از میهمان خارجی رستوران مس توران را انتخابشان است.
این رستوران که در منطقه نیاوران تهران واقع شده است سبک جدیدی از غذای ایرانی را با کیفیت بالا و در محیطی سنتی و زیبا ارائه می دهد.
وجود نانوایی به سبک قدیمی هم با دکور زیبای قدیمی این رستوران که با یک در چوبی قدیمی و ظروف مسی تزئین شده است حال و هوای خاصی به این رستوران داده است.
کف رستوران با سیمان ساده و کاشی های اصیل ایرانی تزئین شده است.
شما می توانید از میهمانان خود با انواع غذاهای ایرانی کباب گرفته تا غذاهای گیاهی به سبک ایرانی پذیرایی کنید

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران مس توران بر روی نام رستوران کلیک کنید

رستوران شاندیز(جردن)

شاندیز به ویژه شعبه جردن این رستوران دومین رستورانی است که شرکت کنندگان در نظر سنجی فیدیلیو به آن رای داده اند.
این رستوران فضای بزرگی دارد و برای برگزاری میهمانی و پذیرایی از میهمان خارجی هم محیط مناسبی است. با این حال اگر برای روزهای آخر هفته قصد مراجعه به این رستوران را دارید حتما میز خود را رزرو کنید. زیرا این رستوران آخر هفته‌های شلوغی را می‌گذارند. در منوی رستوران هم به غیر از ماهیچه و گردن، انواع کباب نیز آمده است. به هر حال شاندیز است و کبابش.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران شاندیز بر روی نام رستوران کلیک کنید

رستوران دیوان

این رستوران که از اعضای خانواده بزرگ مانسون است هم آرای زیادی را به خود اختصاص داده است.
دیوان در محدوده فرشته تهران واقع شده است و علاوه بر محیط زیبا و دنج که برای پذیرایی از میهمانان خارجی مناسب است، غذای با کیفیت، پرسنل خوب و خوش برخورد و البته قیمت بالایی دارد.
در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی از کباب و انواع پلو و … موجود است. بعد از غذا هم می توانید انواع دسر را در کنار چای زعفرانی و گل سرخ و… میل کنید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران دیوان بر روی نام رستوران کلیک کنید

رستوران بیستانگو

اگر قصد دارید از میهمانان خود با غذاهای فرنگی پذیرایی کنید بیستانگو انتخاب خوبی است که بسیاری از شرکت کنندگان در نظر سنجی فیدیلیو هم به آن رای داده اند.
این رستوران در خیابان ولیعصر و اطراف پارک ساعی واقع شده است.
محیط بسیار زیبا و دنج، پرسنل خوش برخورد و انواع غذاهای دریایی، گیاهی، فرنگی در این رستوران سرو می شود.
انواع سوپ و سالاد در کنار پیش غذاهای هیجان انگیز هم امتیاز زیادی از کاربران فیدیلیو گرفته اند.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران بیستانگو بر روی نام رستوران کلیک کنید

رستوران کوبابا

این رستوران هم از خانواده مانسون است و در منطقه جردن واقع شده است.
کوبابا علاوه بر محیط زیبا و دنج که در خور پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی است، منوی متنوعی هم دارد. در منوی کوبابا انواع کباب، گریل، غذای دریایی، انواع خوراک ایرانی و چلو و پلو در کنار پیش غذا و مزه های سرد و گرم سرو می شود.
ضمن اینکه می توانید از میهمانان خود برای صبحانه هم در این رستوران پذیرایی کنید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی رستوران کوبابا (جردن) بر روی نام رستوران کلیک کنید

رستوران لئون روف

کافه رستوران لئون پاسداران بر بام یک برج زیبا در منطقه پاسداران واقع شده است و شما می توانید میهمانتان را علاوه بر غذا و نوشیدنی با کیفیت به یک چشم انداز زیبا از تهران میهمان کنید.
منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی شامل پاستا، لازانیا، برگر، پیتزا، غذاهای دریایی و … است.
در کنار این غذاها هم می توانید انواع پیش غذا، سالاد، دسر و نوشیدنی های ویژه لئون را سفارش دهید. برای پذیرایی از میهمان خارجی خود به این رستوران زیبا هم فکر کنید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی رستوران لئون روف بر روی نام رستوران کلیک کنید

رستوران البرز

البرز که در محدوده سهرودی شمالی واقع شده است، بین بسیاری از مردم با عنوان بهترین و گرانترین چلوکبابی تهران شناخته می شود. البرز که کمتر کسی در تهران نام آن را نشنیده است، شهرت زیادی به خاطر کباب های ۵۰ سانتی متری خود پیدا کرده است. شاید به همین دلیل باشد که تعدادی از شرکت کنندگان در نظر سنجی فیدیلیو اعلام کرده اند برای پذیرایی از میهمان خارجی خود این رستوران را انتخاب می کنند.
انواع کباب و چلوکباب، استیک، شنیسل و تعدادی غذای دریائی در این رستوران سرو می شود. اگر تصمیم به تحت تأثیر قرار دادن مهمانان خود را دارید به البرز بیشتر فکر کنید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی رستوران البرز بر روی نام رستوران کلیک کنید

رستوران نایب

نایب هم مانند شاندیز شعبه های زیادی در تهران دارد و همچنین به اندازه البرز معروف و محبوب است که شعبه ساعی مورد اشاره بسیاری از شرکت کنندگان در نظر سنجی فیدیلیو قرار گرفته است.
این رستوران محیطی خانوادگی و دنج دارد و برای برگزاری میهمانی های بزرگ و کوچک و حتی ناهار، شام و همچنین صبحانه های دونفره و البته پذیرایی از میهمان خارجی مناسب است.
در منوی این رستوران انواع کباب، غذای دریایی، خوراک ایرانی، انواع پلو، استیک و… موجود است.
در کنار این غذاها هم سوپ و سایر پیش غذاها، سالاد و نوشیدنی سرو می شود.
اگر می خواهید طعم ناب غذاهای ایرانی را به میهمانان خارجی تان بچشانید، نایب انتخاب خوبی است.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی رستوران نایب بر روی نام رستوران کلیک کنید

کافه رستوران بارزیل

کافه رستوران بارزیل در محدوده سعادت آباد واقع شده است و دارای طراحی داخلی زیبا و خاصی است که البته ممکن است از نظر برخی استفاده از رنگ‌های تیره در آن چندان خوشایند نباشد. اما نورپردازی خوب و استفاده از تزیینات زیبا موجب شده این کافه رستوران جزو شیک‌ترین‌ها قرار گیرد. این کافه رستوران در دو طبقه به مشتریانش سرویس می‌دهد. در طبقه همکف میز و صندلی‌هایی راحت میزبان مشتریان است و قرار گرفتن صفحه نمایش‌های بزرگ در قسمت‌های مختلف موجب شده است شما بدون اینکه لازم باشد برای تماشای مسابقه فوتبال، والیبال، تنیس و … سرک بکشید و یا روی پنجه‌های پا بایستید، به راحتی هنگام صرف غذا و یا قهوه و نوشیدنی‌ها خوش طعم به تماشای گروهی مسابقات مورد علاقه‌تان بنشینید. طبقه دوم هم همین ویژگی‌ها را با گنجایش بیشتر و دکوری ورزشی‌تر دارد. منوی رستوران هم بیشتر شامل انواع غذاهای فرنگی از استیک و گریل و پاستا گرفته تا برگر و… است.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی کافه رستوران بارزیل بر روی نام رستوران کلیک کنید

سایر رستوران ها

قصرالضیافه، شاطر عباس، اردک آبی، نوید، گالریا، گارنیش و… هم از کافه رستوران و رستوران هایی هستند که برخی از شرکت کنندگان در نظر سنجی فیدیلیو به آن ها رای داده و اعلام کرده اند برای پذیرایی از میهمان خارجی خود این رستوران و کافه ها انتخاب می کنند. اگر تجربه ای از پذیرایی میهمان در این رستوران ها دارید با ما در میان بگذارید.

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.