خانه / کافه و رستوران / روب‌‌ِرو به شکم و چشم‌هایتان احترام می‌گذارد
رستوران روبِ‌رو

روب‌‌ِرو به شکم و چشم‌هایتان احترام می‌گذارد

برای بسیاری از افرادی که در منطقه اشرفی اصفهانی تا پونک زندگی می‌کنند، یافتن یک رستوران خوب و دنج که غذاهایی با کیفیت و تنوع بالا و البته قیمت مناسب ارایه دهد و در ضمن در محیطی زیبا و دنج پذیرای میهمانان باشد کار سختی است.

حقیقتش را بخواهید در سال‌های اخیر رستوران‌های ایتالیایی، فرانسوی و همچنین رستوران‌های ارایه دهنده غذاهای فرنگی از هندی و چینی گرفته تا عربی و اروپایی در منطقه غرب تهران آغاز به کار کرده و هزینه تبلیغاتی زیادی نیز صرف معرفی خود کردند؛ اما به ندرت در این زمینه موفق بوده و پس از مدتی از گردونه رقابت با رستوران‌های دیگر خارج می‌شوند.
رستوران روبِ‌رو اما از معدود رستوران‌هایی است که نمره بالایی از لحاظ کیفیت و تنوع غذا و نوشیدنی، فضا و طراحی از سوی مشتریان گرفته است.
می‌توان گفت در منطقه غرب تهران کمتر رستورانی می‌توانید پیدا کنید که ضمن داشتن صندلی‌های زیاد، یک کافی شاپ مجزا نیز وسط رستوران داشته باشد و انواع نوشیدنی‌های خوشمزه را سروکند. علاوه بر همه اینها رستوران روب‌‌ِرو با ارایه صبحانه‌های هیجان انگیز صبحی زیبا برایتان می‌سازد. با مجله فیدیلیو و گزارشی از رستوران روب‌‌ِرو همراه باشید.

رستورانی برای همه گروه‌های سنی

بعدی قبلی
 
بعدی قبلی

رستوران روبِ‌رو با منویی مملو از غذاهای ایتالیایی و فرانسوی میزبان تمام گروه‌های سنی از کودکان تا بزرگسالان است.
در این رستوران انواع استیک با سس‌های متنوع و باب سلیقه ذائقه‌های مختلف، اسپاگتی و پاستا، پیتزا، ساندویچ، غذای دریایی و… با کیفیت بالا و طعمی به یادماندنی پذیرای شماست.
اگر اهل استیک هستید پیشنهاد می‌کنیم استیک‌های این رستوران را با سس‌های قارچ و تند مخصوص امتحان کنید. اسپاگتی و خوراک چیکن استراگانف و بیف‌استراگانف نیز با دستور مخصوص سرآشپز قطعا شما را مجبور می‌کند تا انتهای غذا را میل کنید؛ حتی اگر از رژیم غذایی خاصی با حجم مشخص پیروی می‌کنید.

بشقاب مخصوص و ویژه این رستوران هم تلفیقی از غذاهای خوشمزه‌ای است که سرآشپز روبِ‌رو به شما پیشنهاد می‌دهد.

یک پیشنهاد دیگر هم برای شما داریم؛ به جای سفارش انواع نوشابه‌های گازدار، نوشیدنی‌های خاص این رستوران را امتحان کنید. پیشنهاد ما به شما موهیتو و لیموناد روبِ‌روست.

قبل یا بعد از سفارش غذا هم می‌توانید انواع سالاد و به ویژه سالاد سزار این رستوران را امتحان کنید یا از منوی کافی‌شاپ روبِ‌رو انواع نوشیدنی گرم و سرد شامل قهوه، انواع دمنوش، شیک و آمیوه‌های طبیعی و همچنین کیک‌های خوش طعم روز را انتخاب کنید.
نکته قابل توجه سرعت آماده شدن سفارش شماست. فاصله بین آماده شدن پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر کاملا مناسب است.
منوی صبحانه این رستوران نیز شامل انواع نوشیدنی و غذاهای مناسب صبحانه نظیر رول بیکن، پیتزا صبحانه، انواع پنکیک و وافل، صبحانه انگلیسی، صبحانه گیاهی و انواع املت و … است.
این رستوران حتی بشقاب مخصوص صبحانه کودک و افراد رژیمی را ارایه می‌دهد. انواع نوشیدنی گرم و سرد هم ارایه می‌شود.

تجربه یک محیط گرم و دوستانه در روبِ‌رو

بعدی قبلی
رستوران رو ب رو
کافه رستوران رو ب رو
بعدی قبلی

روبِ‌رو سلیقه گروه‌های مختلف از مشتریانش را در نظر گرفته و به همین دلیل در دو قسمت فضای باز و بسته به مشتریان سرویس می‌دهد.
قسمتی که در محیط باز و حیاط رستوران قرار گرفته است بیشتر برای قرارهای دوستانه و شام‌ و نهارهای دونفره مناسب است و قسمت داخلی رستوران برای برگزاری میهمانی‌های خانوادگی محیط خوبی است.
صندلی‌های زیاد و میزهایی با فاصله مناسب که نشان دهنده توجه مدیریت رستوران به حفظ حریم شخصی مشتریان است موجب شده روبِ‌رو علاوه بر اینکه محیطی دلنشین و دنج به نظر‌ آید، امن نیز به نظر آید.
رفتار کارکنان نیز بسیار خوب است و کافی است اگر خواسته‌ای دارید سر بچرخانید. مطمئن باشید در یک چشم بر هم زدن خواسته شما برآورده می‌شود.

برای اطلاع از منو و آدرس رستوران رو ب رو اینجا کلیک کنید

درباره مریم عسگری

برای من به عنوان یک روزنامه‌نگار که پانزده سال است در حوزه‌های آی‌تی و تکنولوژي، مسکن، خودرو و بانکداری الکترونیک فعال هستم، نوشتن درباره خوردنی و نوشیدنی‌ها لذتی صد چندان دارد. دلیل هم کاملا مشخص است. من یک روزنامه نگار شکمو هستم. بزرگترین لذت زندگیم آشپزی و خلق غذا و مزه‌های جدید، کشف رستوران‌، کافی شاپ و قنادی‌های مختلف و امتحان کردن هر نوع غذای جدید است. پس سعی می‌کنم اینجا تجربه‌هامو با شما از راه همکاری با فیدیلو در میان بذارم.