خانه / دسته‌بندی نشده / خرس های مرموز هاریبا
مسابقه اسرارآمیز هاریبا

خرس های مرموز هاریبا

مسابقه اسرارآمیز هاریبا را از دست ندهید. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از بازی های اسرارآمیز لذت می‌برید و عاشق کارآگاه بازی و کشف اسرار رمزآلود هستید این بار به سراغ خرس های خوشمزه هاریبا بروید و اسرار طعم های جدید آن را کشف کنید. در ادامه این مطلب در سوشیال بار مجله فیدیلیو با ما همراه باشید تا با مسابقه اسرارآمیز هاریبا آشنا شوید.

مسابقه اسرارآمیز هاریبا

کمپانی هاریبا در اقدامی‌جدید و طی مسابقه آنلاینی که در وبسایت رسمی‌ این شرکت بر پا کرده است از هواداران خود خواسته طعم های جدید هاریبا را حدس بزنند و جوایز ویژه و مرموز این شرکت را از آن خود کنند. هاریبا برای شرکت در این مسابقه آنلاین خرید بسته های پاستیل جدید و رمزآلود خود را که به تازگی به بازار ارائه کرده است به هوادارن خود پیشنهاد داده است. در آخرین پستی که در صفحه اینستاگرام رسمی‌ هاریبا در این باره منتشر شده است نوشته شده :

همه کارآگاه ها را خبر کنید. آیا می‌توانید به ما بگویید طعم های اسرارآمیز جدید هاریبا کدامند؟

پاستیل های طلایی هاریبا که حاوی طعم های خوشمزه و جدید این شرکت هستند فقط برای مدتی محدود و به مناسبت این مسابقه به بازار عرضه شده اند. هر یک از ۵ خرس طلایی جدید هاریبا یک طعم اسرارآمیز جدید دارند که بی شک شیفته آن می‌شوید. اما این طعم های رمزآلود کدام ها هستند؟ طرفداران خرس های خوشمزه هاریبا با حدس این ۵ طعم جدید می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن در جوایز ویژه هاریبا افزایش بدهند.

مسابقه اسرارآمیز هاریبا

برای شرکت در مسابقه حدس طعم رمزآلود هاریبا کافیست یکی از بسته های محدود طعم های اسرارآمیز هاریبا را تهیه کنید و طعم خرس های جدید صورتی، قرمز، زرد، نارنجی و آبی را امتحان کنید. حالا باید طعم آن ها را که در نوک زبان خود حس می‌کنید حدس بزنید. هر بار که یکی از طعم ها را درست حدس می‌زنید باید آن را در بخش مربوط به خود در بخش مسابقه وبسایت هاریبا وارد کنید تا برنده یکی از جوایز رمزآلود هاریبا شوید. هاریبا به طرفداران خود توصیه کرده برای این که شانس خود را برای برنده شدن در این مسابقه افزایش دهند بهتر است در هر ۵ مرحله بازی شرکت کنند.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.