خانه / رستوران آگهی / هلدینگ رستوران‌های جاده ابریشم دنیای شما را دگرگون می‌کند

هلدینگ رستوران‌های جاده ابریشم دنیای شما را دگرگون می‌کند

اگر گذرتان به دپارتمان استور روشا در منطقه فرمانیه تهران افتاده باشد، حتما مجموعه رستوران‌های لوکسی که با عنوان هلدینگ جاده ابریشم در طبقه نهم این مرکز خرید واقع شده است را دیده یا در مورد آن شنیده‌اید. رستوران‌هایی که چه از لحاظ طراحی و دکوراسیون داخلی و چه از لحاظ کیفیت و نحوه سرو غذا از طراز اول‌های تهران هستند. با هم در مورد مجموعه رستوران‌های واقع در دپارتمان استور روشا در مجله فیدیلیو بخوانید و بیشتر بدانید.

سه رستوران لوکس از هلدینگ جاده ابریشم در مرکز خرید روشا

راه ابریشم، تهران – بیروت و دهکده رستوران‌هایی هستند که در طبقه نهم و بام مرکز خرید روشا واقع شده‌‌اند. همانطور که از نام رستوران­‌ها مشخص است هر رستوران در سرو و ارائه یک سبک خاص غذایی و سرویس دهی جزو برترین‌های تهران و شاید حتی کشور باشد. البته یک رستوران آسیایی و یک کافه رستوران هم در مرکز خرید ملل فرشته، زیر مجموعه این هلدینگ رستوران است که به زودی افتتاح می شوند.

رستوران جاده ابریشم

بعدی قبلی
رستوران جاده ابریشم
رستوران جاده ابریشم
رستوران جاده ابریشم
رستوران جاده ابریشم
بعدی قبلی

رستوران آسیایی جاده ابریشم روشا، شعبه‌ای از رستوران شناخته شده ASIA- ASIA است که مرکز اصلی آن در امارات واقع شده است. این رستوران همانطور که از نامش پیداست به ارائه غذاهای آسیایی با تمرکز بر غذای کشورهای ژاپن، کره، تایلند و چین می‌پردازد.
ردپای رستوران اماراتی را می‌توان در تمام جزئیات از طراحی و دکوراسیون داخلی گرفته تا روش طبخ غدا، پیش غذا و دسر و آماده سازی نوشیدنی‌های گرم و سرد و حتی نحوه سرویس دهی مشاهده کرد.
در جاده ابریشم یک سوشی بار برای علاقمندان به غذای سالم آسیایی و بار نوشیدنی با سرویس‌های جذاب در کنار یک تراس با دید کوه‌های شمال تهران وجود دارد که بدون شک تجربه‌ای به یاد ماندنی از یک شام یا نهار دوستانه، خانوادگی و… را برای شما به جا می‌گذارد. در مورد رستوران جاده ابریشم اینجا یک گزارش مفصل نوشته‌ایم.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران اینجا را کلیک کنید

رستوران تهران – بیروت

بعدی قبلی
تهران بیروت
هلدینگ جاده ابریشم
تهران بیروت
تهران بیروت
بعدی قبلی

می­‌توان تهران-بیروت را یکی از معروف­‌ترین رستوران­‌های عربی‌-ایرانی دانست که در کنار ارائه غذاهای ایرانی با کیفیت و طعم منحصربفرد، غذاهای لبنانی را نیز در منوی خود دارد.
سرو غذاهای سنتی ایرانی با طعم و مزه‌های اصیل و نوستالژیک، در کنار طراحی‌های مدرن و به روز، از ویژگی های رستوران تهران – بیروت است. از لحاظ طراحی ظاهری هم این رستوران دارای بخش‌های مختلف با طراحی ویژه است.

بخش مبله و VIP که برای برگزاری جلسات مناسب است از بخش های خاص این رستوران است. این رستوران به بار مخصوص سرو قهوه و نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین تراس با چشم انداز عالی از شهر تهران مجهز است.
این رستوران هر سه وعده غذایی را به شما ارائه می‌دهد. پیشنهاد می کنیم اگر به غذاهای اصیل ایرانی و لبنانی علاقمندید به این رستوران سری بزنید و البته قبل از آن می‌توانید گزارشی که ما از این رستوران تهیه کرده‌ایم را اینجا مطالعه کنید.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران اینجا را کلیک کنید

رستوران دهکده

بعدی قبلی
رستوران دهکده
رستوران دهکده
رستوران دهکده
بعدی قبلی

دهکده که در بام دپارتمان استور روشا واقع شده است یک رستوران با حال و هوای سنتی است که همه چیز از طراحی دیوار و میزها گرفته تا غذا و نوع سرویس دهی یک حال و هوای نوستالژیک اما لوکس دارد.
در دهکده شما می توانید در یک فضای باز انواع غذاهای سنتی عربی و ترکی را میل کنید. کباب، ساج، دونر و… از غذاهای محبوب این رستورن هستند. این رستوران هم مانند برادرهای بزرگتر خود به بار ویژه و اختصاصی مجهز شده است و یک نمای بسیار زیبا از تهران پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارد.

بخش جالب و هیجان انگیز این رستوران بخش صبحانه است که مورد علاقه صبحانه خورهای سنتی است. در دهکده برای صبح کله پاچه سرو می‌شود. این رستوران قطعا مورد علاقه شما خواهد بود.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران اینجا را کلیک کنید

رستوران ماساکی

بعدی قبلی
رستوران ماساکی
رستوران ماساکی
رستوران ماساکی
بعدی قبلی
این رستوران که در بوتیک مال ملل واقع شده و تازه چند روز است که از افتتاح آن می‌گذرد یک رستوران آسیایی است که تمرکز آن روی غذاهای ویتنام، اندونزیایی، ژاپن و کره است.

در این رستوران انواع سوپ و غذاهای آسیایی با بهترین کیفیت سرو می‌شود و نکته اینجاست که طراحی تمام رستوران‌های گروه راه ابریشم ویژه و خاص است و استفاده از درخت در این طراحی حس تازگی و طراوات را در شما ایجاد می کند. در این رستوران هم یک سوشی بار وجود دارد که بهترین سوشی را با کیفیت بالا به شما ارائه می دهد.

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره رستوران اینجا را کلیک کنید

کافه رستوران تی هاسو

این کافه رستوران دومین رستوران مجموعه راه ابریشم است که در بوتیک مال ملل واقع شده و قرار است در آینده نزیک افتتاح شود. در این کافه رستوران هم که غذاهای آسیایی و به ویژه سوشی ارائه می‌شود، تمام نوشیدنی‌های گرم به صورت دمی ارائه می‌شوند. چای، قهوه، دمنوش‌ها و … همه و همه به صورت دم کرده آمده و ارائه می‌شوند.
نکته جالب و یا بهتر بگوییم نوآوری بزرگ در این رستوران ارائه سوشی در بسته بندی‌های زیباست که شما می‌توانید برای عزیزانتان این سوشی‌های بسته بندی شده را به عنوان هدیه خریداری کنید. سوشی‌های خوش طعم و زیبای این رستوران می‌توانند گزینه خوبی برای هدیه باشند. روی آن فکر کنید.