خانه / تاپ / اسلاید برگر ترکیب جاودانه‌ای از همبرگر و سس پنیر

اسلاید برگر ترکیب جاودانه‌ای از همبرگر و سس پنیر

برای لذت می‌توان حالت‌ها و طعم‌های مختلفی را در نظر گرفت. البته که برای ما و خیلی‌ از اهل دل‌ها مشخص است که اصل لذت از جنس غذاست و برای بسیاری از ما این لذت طعم یک برگر دودی و خوشمزه را می‌دهد. شما ممکن است این لذت را به طعم بهشت تشبیه کنید و برای این طعم بهشتی مزه بینظری را مد نظر داشته باشید. اگر تا به حال طعم بهشت را تجربه نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم حتما یک بار برگرهای اسلاید برگر را در سس قارچ و پنیر آن غرق کنید تا با یک گاز بزرگ مستقیم وارد بهشت شوید. با ما همراه باشید تا در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو با هم سری بزنیم به اسلاید برگر و با هم مزه‌های آن را بچشیم و لذت ببریم.

اسلاید برگر را از هر سمتی گاز بزنید گرد است

برگر همیشه از انتخاب‌های جذاب منوی هر رستوران و فست فودی بوده است. اما این برگر برای خود دنیای متنوع و جذاب و خوشمزه‌ای دارد. اسلایدر برگر یک مدل از برگر است که ما بیشتر به نام مینی برگر آن را می‌شناسیم و هدف از ابداع این مدل برگر باز بودن دست شما در انتخاب چند برگر با طعم و مزه مختلف بوده است. اگر برای شما سوال است که چه انتخاب‌های متنوعی در این برگری می‌توانیم داشته باشیم، برگر ساده برای ساده پسندها، هاوایی (با آناناس و بیکن) برای خاص پسندان، هالومیکس هم برای پنیر دوستان برگرهای اصلی اسلاید برگر است. البته که اگر ذائقه تنوع طلبی دارید می‌توانید یک برگر با همه این انتخاب‌ها داشته باشید. البته که اسلاید برگر یک منوی مخفی هم دارد که از آن قسمت می‌توانید به سلیقه خودتان برگر انتخابیتان را خوشمزه و جذاب‌تر کنید،‌ مثلا با افزودن گراتن بادنجان.

بعضی برگر را با آناناس دوست دارند شما چطور؟

اسلایدر برگر، برگر و بیگ اسلاید سه سایز مختلف برگرهای اسلاید برگر است، اما شاید فیت اسلاید متفاوت‌ترین انتخاب منوی این خوشمزه فروشی باشد. یک برگر بدون نون! فیت اسلاید یک برگر است که به جای نان برگر ۲ عدد سینه گریل شده مرغ دارد و در میان‌اش یک برگر ۱۰۰ گرمی قرار دارد و دیگر خبری از سس و پنیر نیست و بشدت رژیمی و در عین حال خوشمزه و جذاب است. خوب، برگر بدون سیب زمینی شاید به خیلی از برگر دوستان نچسبد، انتخاب سیب زمینی از ساده تا پلاس (که با سس قارچ  ومرغ گریل شده همراه است) انتخاب تکمیل کننده از اسلاید برگر می‌تواند باشد. سالاد سزار و ذرت بخار پز کره مال شده هم می‌تواند انتظار شما را به غایت خوشمزه و لذت بخش‌تر کند.

لذت در دو شعبه

اسلاید برگر تقریبا سال پنجم فعالیت خود را می‌گذارند و اکنون با دو شعبه آماده رشد و گسترش و خوشمزه‌تر شدن است. شعبه شهرک غرب با دو فضای سالن و تراس انتخاب جذابی برای شبهای تابستانی است که با مه پاش‌های اسلاید برگر خنک و مطبوع شده‌اند و شعبه سعادت آباد که جان می‌دهد برای یک دورهمی دوستانه بعد از یک گشت شبانه. اسلاید برگر از آن برگری‌هایی است که شما هفته‌ای چند بار یا هوس آن را خواهید کرد یا خاطره آن را برای دوستانتان تعریف می‌کنید یا فیلم‌هایی که از غرق شدن این برگر در سس قارچ گرفته‌اید را با دوستانتان به اشتراک خواهید گذاشت.

برای مشاهده منو آدرس و مشخصات اسلاید برگر شعبه سعادت آباد بر روی این لینک و شعبه شهرک غرب بر روی این لینک کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.