خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / خوانندگان معروف دنیا به کدام رستوران‌ها می‌روند؟
رستوران کاسمو

خوانندگان معروف دنیا به کدام رستوران‌ها می‌روند؟

رستوران‌های معروف دنیا کدامند؟ شاید برای همه شما جالب باشد که بدانید سلبریتی‌‌های محبوبتان به طور معمول به کدام رستوران‌ها می‌روند یا چه تیپ رستوران یا کافی شاپی را ترجیح می‌دهند؟ برای این که با پاتوق خوانندگان معروف دنیا آشنا شوید در این مطلب از مجله فیدیلیو بخش دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید.

رستوران جوویا- رستوران های معروف دنیا

رستوران جوویا میامی

جورجیا در میامی یکی از رستوران های معروف دنیا و پاتوق خوانندگان مطرحی از جمله ریکی مارتین است. ریکی مارتین چندی پیش به مناسبت دریافت اقامت جدیدش از لاس وگاس با نامزدش جوآن یوسف و برخی از دوستان نزدیکش در این رستوران جشن گرفتند. این رستوران که دارای تراس فضای باز در بام خود است با موزیک زنده و غذاهایی از قبیل ‌هاماچی، سالاد خرچنگ و ماهی بس پذیرای این خواننده سرشناس و مهمانانش بود.

رستوران امیلیو بالاتو- رستوران های معروف دنیا

رستوران امیلیو بالاتو در نیویورک (EMILIO’S BALLATO

امیلیو بالاتو نیز یکی دیگر از رستوران های محبوب خوانندگان مطرح دنیا از جمله ریحانا است. ریحانا و نااومی کمپ بل با شش نفر از دوستانشان چندی پیش در این رستوران ایتالیایی در همسایگی نولیتای منهتن شام خوردند. این گروه پس از صرف چند پیش غذای اشتها آور و سبک، غذاهایی از قبیل ریویولی با سس گوشت پاستای فاگیولی و ریگاتونی با نوشیدنی سفارش دادند.

رستوران دلیکیتسن- رستوران های معروف دنیا

 دلیکیتسن نیویورک یکی از رستوران های معروف دنیا

به گفته شاهدان عینی، جاستین بیبر که چندی پیش برای صرف شام در این رستوران معروف توقف کرده بود، در رویارویی با طرفدارانش رفتار بسیار مناسبی از خود نشان داده است. البته گویا این خواننده نامی سفارش خود را خارج از منوی رستوران درخواست کرده بود. او برای غذای اصلی خود ساندویچ پنیر گریل شده و در کنار آن تخم مرغ، قهوه، آب پرتقال و تست کره درخواست کرده بود. بیبر که به همراه یکی از دوستانش و بادیگارد خود در این رستوران حضور به عمل آورده بود به گفته شاهدان رفتاری بسیار خون گرم و صمیمی از خود نشان داده است.

رستوران کاسمو- رستوران های معروف دنیا

رستوران کاسمه در نیویورک ( COSME)

ادل خواننده سرشناس چندی پیش همراه برخی از دوستانش از جمله اما استون و جنیفر لاورنس برای صرف شام در این رستوران مکزیکی لوکس که یکی از رستوران های معروف دنیا است شکار دوربین خبرنگاران شدند و گویا از انتخاب خود نیز بسیار راضی و خوشنود بوده‌اند.

رستوران فورج- رستوران های معروف دنیا

رستوران فورج در میامی (THE FORGE)

جاستین تیمبرلیک تولد ۳۲ سالگی همسرش جسیکا بیل را در یکی از رستوران‌های معروف دنیا واقع در ساحل جنوبی میامی جشن گرفت. رستوران خانه استیک فورج که از معروف‌ترین رستوران‌های میامی است که با سرو غذاهای ارگانیک محلی و سقف بلند خود در قسمت غذاخوری شب بی‌نظیری را برای این زوج معروف رقم زده است.

رستوران واتربار- رستوران های معروف دنیا

رستوران واتر بار در سان فرانسیسکو (waterbar)

ماریا کری خواننده معروف زمانی که در یک سفر کاری با لیونل ریچی به سر می‌برد، در این رستوران معروف دیده شده است. آن‌ها شام خود را در پاسیوی پرطرفدار این رستوران دریایی که منظره رو به آب دارد صرف کردند. این پاسیوی خوش منظره به مهمانان اجازه می‌دهد در حالی که غذای خود را صرف می‌کنند مناظر بی‌نظیری از پل بی و رودخانه زیر آن تماشا کنند. با این وجود واضح است که ماریا چرا این رستوران را انتخاب کرده است.

رستوران های محبوب خوانندگان

 رستوران اپیک استیک در سان فرانسیسکو 

لیونل ریچی خواننده و هنرپیشه معروف در سفرهای کاری خود دو بار در حالی که در این رستوران معروف رو به آب شام صرف می‌کرده، شکار دوربین خبرنگاران شده است. از غذاهای هوس انگیز رستوران که بگذریم بی‌شک منظره زیبای این رستوران معروف برای انتخاب آن توسط لیونل کافی است.

رستوران دی فارا پیزریا- رستوران های معروف دنیا

پیتزا فروشی دی فارا در بروکلین 

قبل از این که اد شیران خواننده و آهنگساز معروف با نقش فرعی جدید خود در فصل هفتم گیم آف ترونز طرفدارانش را غافل گیر کند، در این پیتزا فروشی معروف شکار دوربین‌ها شد. او پس از صرف غذا در این رستوران با مالک آن دومینیکو دمارکو نیز دیداری داشته است و حسابی به خود خوش گذرانده است. البته تیم کارمندان این رستوران هم از قافله عقب نمانده‌اند و  با عکسی که از حضور این هنرپیشه در فیسبوک رسمی رستوران منتشر کرده‌اند نوشته‌اند: از حضور اد شیران در رستوران خود مفتخریم.

.

رستوران زوما- رستوران های معروف دنیا

رستوران زوما در نیویورک

جی.جی حدید و مادرش یولاندا چندی پیش در یک دور همی زنانه دو نفره در این رستوران ژاپنی که یکی از رستوران‌های معروف دنیا است با یکدیگر دیدار داشتند. طبق گفته‌های یک شاهد عینی رستوران زوما که در مرکز شهر منهتن واقع شده است با سوشی و استیک‌های گریل شده از این مهمان‌های ویژه خود پذیرایی کرده است. گویا حدید و مادرش در این رستوران ساعت‌های خوشی را در کنار هم سپری کرده‌اند.

رستوران مادئو- رستوران های معروف دنیا

 رستوران مادئو در لس آنجلس

جنیفر لوپز و الکس رودریگوز یکی از تازه‌ترین زوج‌های هالیوودی در ۲۵ مارچ سال گذشته یک شب رومانتیک و فراموش نشدنی را در این رستوران ایتالیایی مشهور گذراندند. رستوران مادئو که در لس آنجلس واقع شده است یکی از رستوران‌های معروف دنیا است که بارها پذیرای سلبریتی‌ها و افراد مشهور دنیا بوده است.

رستوران رزا مکزیکانو- رستوران های معروف دنیا

 رستوران رزا مکزیکنو در نیویورک از رستوران های معروف دنیا

جسیکا سیمپسون چندی پیش زمانی که برای حراج کفش‌های گالا به نیویورک رفته بود در این رستوران بیرون بر توقف کرده است. این رستوران معروف در منوی غذایی اصیل و مکزیکی خود با غذاهایی از جمله سوپ تورتیلا و پوبلانوی تند (نوعی خوراک مکزیکی سنتی) از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

رستوران نایس گای- رستوران های معروف دنیا

 رستوران نایس گای در هالیوود غربی 

دور همی دوباره گروه انسینک! جاستین تیمبر لیک، لنس باس و کریس پاتریک چندی پیش تولد گروهشان را در این رستوران معروف لس آنجلس جشن گرفتند. تیمبر لیک که به همراه همسرش جسیکا بییل در این دور همی شرکت کرده بود با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود این دور همی شیرین را به همه اعلام کرد. رستوران نایس گای که یکی از رستوران های معروف در دنیا است، در اگثر اوقات پاتوق سلبریتی‌های معروفی از جمله کیلی جنر و تایگا، جی.جی حدید و زاین ملیک، جاستین بیبر، کورتنی کارداشیان و کندال جنر نیز است.

رستوزان گراچیاس مادره- رستوران های معروف دنیا

 رستوران گراچیاس مادره در هالیوود غربی 

این مکان یکی از رستوران های محبوب خوانندگان مطرح دنیا از جمله مایلی سایروس است. لیما همس ورت و مایلی سایروس برای نخستین بار در این رستوران در ملا عام ظاهر شدند. این زوج ناهار خود را به همراه برادران لیام، کریس و لوک صرف کردند. با این تفاسیر احتمالا صحبت‌های مهمی در بین آن‌ها وجود داشته است.

رستوران دلپوستو- رستوران‌های معروف دنیا

رستوران دل پوستو در نیویورک 

رستوران دل پوستوی نیویورک یکی دیگر از رستوران‌های محبوب خوانندگان مطرحی از قبیل بیانسه است. بیانسه و جی. زد در سوم اکتبر سال گذشته شام خود را در این رستوران ایتالیایی لوکس در بهترین نقطه نیویورک صرف کردند. رستوران دل پوستو یکی از رستوران‌های معروف در دنیا به شمار می‌رود و به همین سبب مورد نظر بسیاری از سلبریتی‌ها قرار دارد.

 

رستوران مامو- رستوران های معروف دنیا

رستوران مامو از رستوران‌های معروف دنیا

رستوران مامو از جمله رستوران‌های محبوب خوانندگان معروفی مانند بیانسه است. بیانسه و جی.زد وقتی در جستجوی محلی دنج برای به دست آوردن آرامش هستند به این رستوران آمریکایی قدیمی که سال‌هاست پایگاه این دو سلبریتی شده است در فرنچ ریوریا می‌روند. بر اساس گفته‌های یک شاهد عینی این زوج هر وقت به این رستوران مراجعه می‌کنند غذاهای ثابتی از جمله راویولینی تارتوفو، فوکاسیا تارتوفو و چیز کیک آلا لاواندا سفارش می‌دهند.

آشپزخانه ای.بی.سی- رستوران های معروف دنیا

آشپزخانه ای.بی.سی در نیویورک (THE ABC KITCHEN)

آشپزخانه ای.بی.سی در نیویورک نیز یکی دیگر از رستوران‌ها معروف دنیا است که با غذاهای ارگانیک محلی و سرآشپز حرفه ای خود جین جورج در اکثر مواقع پذیرای افراد معروفی از جمله بیانسه، جی. زد، و سولنگ نولز است.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.