خانه / دسته‌بندی نشده / کینگ رودئو برگر جدید برگر کینگ
کینگ رودئو برگر کینگ

کینگ رودئو برگر جدید برگر کینگ

برگر جدید برند معروف برگر کینگ در سایزی بسیار بزرگ‌تر از برگرهای کینگ قبلی این فروشگاه‌های زنجیره‌ای و با نام کینگ رودئو برگر کینگ شروع به کار کرده است. رستوران‌های زنجیره‌ای معروف برگرکینگ این بار با یک عضو جدید از خانواده کینگ‌ها پذیرای مشتریان خود شدند.

این برگر جدید که به تازگی جایگزین استیک هاوس کینگ و سویس کینگ با قارچ در منوی این رستوران شده است، آخرین عضو خانواده کینگ برگرهای این رستوران است و قرار است به مدتی محدود در برخی شعبه های این رستوران زنجیره ای ارائه شود.

البته باید بگویم این تنها ساندویچ رودئوی برگر کینگ نیست. برگرکینگ این بار تم اورئو را به بازار وارد کرده است که شامل رودئو برگر و رودئو چیکن برگر جدید نیز است.

Two flame-grilled patties, cheese, bacon, six onion rings, and BBQ sauce. The RODEO® KING™ has arrived.

A post shared by Burger King (@burgerking) on

کینگ رودئو برگر کینگ شامل محتویاتی از جمله ۲۳۰ گرم گوشت بیف گریل شده گرد، سه تکه بیکن نازک نصفه، حلقه های پیاز، سس خوشمزه باربیکیو، پنیر آمریکایی آب شده و نان کنجدی تست شده گرد و آغشته به سس مایونز فراوان است.

رودئو چیز برگر قدیمی ‌برگر کینگ که دیگر تولید نمی‌شود محتویاتی شبیه به این برگر جدید اما در اسلایس های باریک تر از این داشت و شامل موادی از جمله بیف، حلقه های پیاز معروف برگر کینگ، سس باربیکیو و پنیر آمریکایی بود. بنابراین به احتمال زیاد این برگر جدید در حدود ۶ دلار برایتان آب می‌خورد.  با این محتویات فوق زیاد، رودئو برگر حدود ۱۲۵۰ کالری انرژی، ۸۲ گرم چربی، ۳۱ گرم چربی اشباع شده، ۲۲۷۰ میلیگرم سدیم، ۶۹ گرم کربوهیدرات، ۱۴ گرم مواد قندی و ۶۰ گرم پروتئین دارد. با این کالری بالا اگر تصمیم به سفارش این برگر جدید گرفتید حتما برنامه روز بعد خود را برای پیاده روی خالی کنید.

برای مطلع شدن از اخبار خوراکی ها و برندهای خوشمزه محبوبتان در مجله فیدیلیو بخش سوشیال بار همراه ما باشید.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.