خانه / آشپزخانه من / راهنمای خرید کیف‌ تغذیه برای مدرسه بچه‌ها
کیف تغذیه

راهنمای خرید کیف‌ تغذیه برای مدرسه بچه‌ها

با نزدیک شدن به فصل آغاز مدرسه‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی والدین تهیه لوازم کاربردی و مورد نیاز کودکان از جمله کیف تغذیه است. کیف‌های تغذیه دانش آموزان یکی از لوازم ضروری برای تامین تغذیه فرزندان شما هستند که امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجودند. با وجود تنوع بسیاری که امروزه این محصولات در بازار دارند پیدا کردن محصولی که هم کاربردی باشد و هم جوابگوی سلیقه کودکان و والدین قرار بگیرد کمی دشوار به نظر می‌رسد.

با زیاد شدن ساعات تحصیل در مدرسه و رقابت‌های فراوانی که مدرسه‌ها در تشکیل انواع و اقسام کلاس‌های ضروری و غیر ضروری با هم دارند اغلب دانش آموزان ساعت ناهار خود را در مدرسه می‌گذرانند. اگرچه بسیاری از مدارس در ازای پرداخت مبالغی جداگانه مسئولیت سرو ناهار را خود بر عهده می‌گیرند اما هنوز هم والدینی وجود دارند که ترجیح می‌دهند غذای آماده شده در منزل را به فرزندان خود بدهند.

در این مطلب از مجله فیدیلیو سعی کردیم تعدادی از این ساک‌های تغذیه که هر کدام کاربردهای مخصوص خود را دارند برای شما آماده کنیم. شاید با دیدن کاربردهای مختلف این کیف‌ها انتخاب برای شما نیز ساده‌تر شود. ممکن است که برخی از این مدل‌ها را در بازار ایران نبینید اما قطعا مدل‌ها و طرح‌های مشابه آن در بازار وجود دارد. در هنگام خرید به مزایا و امکاناتی که در این کیف‌ها اشاره شده توجه داشته باشید تا بتوایند مدلی نزدیک به آنچه مورد دلخواهتان است پیدا کنید.

بعدی قبلی

کیف تغذیه دایناسور

کیف تغذیه دایناسور1

کیف تغذیه دایناسور 2

کیف تغذیه دایناسور3

کیف تغذیه دایناسور4

بعدی قبلی

کیف تغذیه مدل دایناسور

این کیف تغذیه با جیب‌های مختلف خود که از جنس کتان تهیه شده است، دارای لایه داخلی ضد آب است که از پخش شدن غذاهای مایعی که ممکن است به داخل آن ترشح کنند جلوگیری می‌کند. در این عکس طرح روی آن دایناسور است اما در طرح‌های مختلف دیگری از قبیل روباه، خرگوش، و روبات نیز در بازار موجود است.

این کیف قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارد که برای مادران شاغلی که سرشان شلوغ است گزینه ایده آلی به نظر می‌رسد. از دیگر خصوصیات این کیف کاربردی لایه داخلی جدا شونده است که به شما این امکان را می‌دهد در صورت ترشح غذا، لایه را جدا کرده و به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک کنید.

همچنین بند جدای آن این امکان را فراهم می‌کند که از آن به صورت کیف اداری و یا کوله پشتی استفاده شود. به علاوه جیب‌های خارجی آن محفظه ای جدا برای قرار دادن قاشق چنگال و حتی گذاشتن یادداشت برای فرزندانتان  فراهم کرده است.

البته به سبب جنس کتانی این کیف لکه‌های غلیظ مانند سس قرمز به سختی از روی آن پاک می‌شوند. اما نگران نباشید این محصول به سبب قابلیت شستشو با ماشین این مشکل را برطرف ساخته است. البته به سبب جنس نایلونی داخل آن بهتر است شستشو با آب سرد صورت بگیرد. پس از شستشو نیز به راحتی می‌توانید آن را در هوای آزاد بگذارید تا خشک شود.

بعدی قبلی

کیف تغذیه مدل تلویزیون قدیمی

کیف تغذیه مدل تلویزیون

بعدی قبلی

کیف تغذیه مدل تلویزیون قدیمی

با این کیف طرح قدیمی‌گذشته را برای فرزندانتان به ارمغان بیاورید. این کیف با طرح قدیمی و جنس تقریبا مقاوم خود اصلا شباهتی به تلویزیون‌هایی که فرزندان شما با آن‌ها بزرگ شده‌اند ندارد. درنتیجه آن‌ها فرصت کافی برای شنیدن داستان‌های کودکی شما خواهند داشت. در حالی که کیف تغذیه آن‌ها را آماده می‌کنید به راحتی می‌توانید کودکان خود را با روزهای گذشته‌ای که شبکه‌های تلویزیونی به وسعت امروز خود نبودند، سرگرم کنید. البته علاوه بر این مدل، مدل شبیه رادیو‌های قدیمی نیز در بازار وجود دارد.

بعدی قبلی

کیف تغذیه کوسه

کیف تغذیه کوسه1

کیف تغذیه کوسه2

بعدی قبلی

کیف تغذیه مدل کوسه

این کیف جالب با صداهای مختلف زنگ و سوتی که دارد می‌تواند ساعات ناهار فرزندتان را سرگرم کننده کند. لایه ضد آب داخلی آن شستشوی آن را راحت‌تر ساخته است. همچنین دارای یک جیب داخلی برای نگهداری از مایعات است و با زیپ عریضی که دارد می‌تواند ظرف‌های بسار بزرگ غذا را نیز در خود جای دهد. جنس خارجی این کیف از پنبه طبیعی است و قابلیت شستشوی کامل با ماشین لباسشویی را دارد. به لطف دستگیره‌های پنبه ای و نرم آن حمل و نقل  برای فرزندان شما راحت تر می‌شود.

البته توجه داشته باشید این کیف با آن که بسیار بادوام و وسیع است اما جنس دو لایه آن عایق دما نیست. اگر می‌خواهید از آن استفاده کنید ترجیحا از ظروف غذای عایق استفاده کنید. اما به سبب لایه داخلی ضد آب آن به راحتی می‌توانید نوشیدنی‌های خنک فرزندانتان را در آن جا دهید.

بعدی قبلی

کیف تغذیه پاپ

کیف تغذیه پاپ3

کیف تغذیه پاپ4

کیف تغذیه پاپ5

بعدی قبلی

کیف تغذیه مدل پاپ

این کیف تغذیه با محفظه غذای اصلی نرم و عایق که به سادگی تمیز می‌شود، به نوعی کافه تریای سیار است. محفظه جادار داخل آن به راحتی می‌تواند مقدار زیادی خوراکی را در خود جا دهد و وجود زیپ خارجی سبب تعبیه محلی برای گذاشتن دستمال کاغذی یا موارد مشابه است.

 

بعدی قبلی

کیف تغذیه مدل ارتشی

کیف تغذیه کلاسیک

کیف تغذیه مدل کلاسیک

بعدی قبلی

کیف تغذیه مدل  کلاسیک با دوردوزی متضاد

این کیف ناهار بسیار مقاوم، شیک و جادار که به راحتی خوراکی‌های زیادی را در خود جا می‌دهد، ناهار خانگی فرزندانتان را تازه و سالم در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد. این طرح ارتشی که با مهارت زیادی بدون پستی و بلندی ساخته شده است، دارای جنس وینیل ضد آب برای نگهداری از هر چیزی است که کودکانتان در آن قرار دهند و یا بهتر است بگوییم مناسب برای هر جایی است که کودکانتان آن را بیاندازند. به علاوه دارای محفظه توری مانند برای نگهداری از بطری آب است. فقط  باید توجه داشته باشید که برای تمیز کردن آن از پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید.

طراحی داخلی این کیف به گونه ای است که برای هر نوع خوراکی و نوشیدنی و حتی لوازم ضروری دیگر جای کافی در اختیار شما قرار می‌دهد. خلاصه این که این کیف یک انتخاب ایده آل برای بازگشت به مدرسه است.

 

بعدی قبلی

کیف تغذیه خنک کننده غذا

کیف خنک نگهدارنده

کیف غذاهای خنک

بعدی قبلی

کیف غذا با محفظه خنک نگهدارنده

این کیف مدل کلاسیک با خاصیت خنک کننده غذا از ژل‌های فریز کننده ای ساخته شده که غذاهایی که در طول شب در فریزر قرار داده اید را خنک نگه می‌دارد. در نتیجه امکان نگهداری از غذاهای یخی را فراهم آورده است. این کیف غذا که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است، دارای جیب‌های مختلف زیپی و توری است که حمل و نقل مایعات را ساده تر می‌کند.

همچنین وجود محفظه صاف بالای آن نگهداری از ظروف صاف را ساده تر کرده است. حالت تاشوی آن نیز این امکان را فراهم می‌آورد که در زمان‌هایی که از آن استفاده نمیکنید به ضخامت یک کاغذ در بیاید و بتواند در هر محلی انبار شود. به علاوه وجود دستگیره سگک دار دو حالته حمل و نقل آن را به صورت کوله پشتی و یا به صورت کیف دستی ساده تر کرده است.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.