خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / دانکین دونات دانکین می‌شود
دانکین دوناتز

دانکین دونات دانکین می‌شود

دانکین دوناتز در اقدامی ‌بی سابقه تغییر نام برند خود را از دانکین دوناتز به دانکین به اطلاع طرفداران خود رسانده است. طبق آخرین خبرها گویا کمپانی دانکین دوناتز هم مانند استار باکس تصمیم گرفته دوناتز را از اسم خود حذف کند. از این پس مشتریان این برند معروف تابلوهای این فروشگاه های زنجیره ای را فقط با نام دانکین می‌بینند. در حالی که این برند معروف همچنان در حال فروش دونات‌‌های خوشمزه خود است اما تصمیم گرفته شهرت خود را در راه قهوه‌‌های دانکین معروفش صرف کند و بدین سبب درصدد است کلمه دونات را از نام خود حذف کند.

برند زنجیره ای دانکین چندی پیش به خبرگزاری CBS گفته بیش از یک دهه است که همه تبلیغات ما در رابطه با دانکین است. حتی کمپین‌‌های تبلیغاتی که در آمریکا برگزار شد همه بر پایه دانکین و قهوه‌‌های معروف این کمپانی صورت گرفته است. به همین سبب تصمیم گرفتیم دوناتز را از نام برند حذف کنیم و تمامی تمرکز خود را بر روی قهوه های معروفمان قرار دهیم. در ادامه این مطلب در مجله فیدیلیو بخش سوشیال بار همراه ما باشید.

دانکین دوناتز-پاسادنا

افتتاح شعبه جدید دانکین دونات به نام دانکین

طبق گزارش‌‌هایی از پاسادنا این فروشگاه زنجیره‌ای شعبه جدید خود را در این شهر با نام جدید دانکین افتتاح کرده است و اولین تغییر نام خود را در این شعبه ایجاد کرده است. در حالی که این اسم جدید هنوز در انحصار این شعبه تازه تاسیس است اما شاید واقعا بهتر بتواند گویای فروش نوشیدنی‌‌های چند سایزی این برند و ترکیب بیرون بر این فروشگاه‌‌های زنجیره ای باشد.

این تغییر نام در پی درخواست کمپانی مادر برند دانکین ایجاد می‌شود. به نظر می‌رسد کمپانی دانکین تصمیم دارد فعلا در چند فروشگاه خاص خود این اسم جدید را امتحان کند. البته دانکین اتخاذ تصمیم نهایی در خصوص این تغییر نام را به ماه‌های آینده و بعد از ایجاد تغییرات دکوراسیون اختصاصی دانکین موکول کرده است. اما در حال حاضر به صورت آزمایشی در چند شعبه خاص خود این تغییر را صورت داده است. در هر صورت باید منتظر باشیم تا ببینیم این تغییر نام دانکین چه عواقبی برای این برند مشهور به ارمغان می‌آورد.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.