خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / حلقه طلایی که بعد از ۱۳ سال با یک هویج پیدا شد
هویچ مشهور

حلقه طلایی که بعد از ۱۳ سال با یک هویج پیدا شد

حلقه طلای زنی که ۱۳ سال پیش گم شده بود چندی پیش با یک هویج پیدا شد. زنی که حلقه طلا‌ی ازدواج خود را در باغچه خانه‌اش گم کرده بود ۱۳ سال بعد آن را در حالی که به دور یک هویچ پیچیده شده بود پیدا کرد. سال‌ها پیش در سپتامبر ۲۰۰۴ ماری گرمز ۸۴ ساله اهل آلبرتای کانادا در حالی که مشغول برداشت سیب زمینی بود حلقه طلای خود را گم کرد. او ‌می‌گوید برای کاری به حیاط رفته بودم که ناگهان چشمم به یک بوته بزرگ سیب زمینی افتاد. وقتی برای کندن آن از زمین تقلا ‌می‌کردم گویا حلقه طلا به چیزی گیر کرده و بیرون افتاده بود.

ماری بعد از این که روزهای بسیاری گریه کرده بود و هفته‌ها به دنبال حلقه طلا  گشته بود، بالاخره از یافتن آن نا امید شده و یک حلقه طلا مشابه آن اما در سایز کمی‌ کوچکتر برای خود خریده است به این امید که همسرش متوجه گم شدن آن نشود که البته موفق هم شد. اما این تمام ماجرا نبود. خوشبختانه ۱۳ سال بعد حلقه طلا  توسط عروس ماری پیدا شد. به گفته برایان پسر ماری، همسرش در حال کندن هویچ‌ها در باغچه بوده که ناگهان با هویچی که حلقه‌ای به دورش پیچیده بود برخورد ‌می‌کند.

بعدی قبلی

حلقه طلا

حلقه جدید

ماری 84 ساله

بعدی قبلی

پیدا شدن حلقه طلا

ماری ‌می‌گوید وقتی نوه‌اش خوشحال حلقه را به سمتش ‌می‌آورد باور نمی‌کرد که حلقه‌اش پیدا شده است. حلقه کاملا دورهویچ پیچیده شده بود و مانند انگشتی به نظر ‌می‌رسید که حلقه ای کوچک در آن گیر افتاده باشد. اگرچه همسر ماری پنج سال پیش دار فانی را وداع گفته است، اما ماری هم اکنون با پیدا کردن حلقه‌اش گویی پیوندی دوباره به همسرش خورده است. او ‌می‌گوید این بار مانند چشمانش از آن محافطت خواهد کرد و اگر لازم باشد کاری انجام دهد حتما قبلش حلقه را در ‌می‌آورد.

خب این هم از فواید کاشتن و خوردن محصولات اورگانیک در باغچه خانه.  برای باخبر شدن از اخبار جالب خوراکی‌های دنیا در مجله فیدیلیو بخش دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.